Hoezo? Ik vraag toch alleen of het in de praktijk ook zo er aan toe gaat? Stel je in gedachten eens voor: je meid ligt onder je als een stootkussen en jij als een dolle stier eroverheen en maar doorhalen en -stoten. Gaat het zo?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:07 schreef thomzor het volgende:
Zoek hulp
Inderdaad.quote:
Nu weet ie wel dat ie hulp nodig heeft, hij wil een inhoudelijke replyquote:
Ja dat kan , Klaar nu?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:12 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom kan niemand niet gewoon serieus reageren? Ik bedoel, het kan toch zijn dat je oerdriften het overnemen nadat je eerst lief en teder bent geweest. Zo van: heej liefje, aai liefje, RAM SLET, STOOT TEEF!
Hoezo? Kun jij aan de buitenkant zien hoe iemand zijn lusten botviert in het heetst van de strijd?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:17 schreef Locusta het volgende:
Als ik dit zo lees is het niet zonder reden dat je nog geen vriendin hebt gehad![]()
Ja, goede vraag, ik snap de link ook niet echtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hoezo? Kun jij aan de buitenkant zien hoe iemand zijn lusten botviert in het heetst van de strijd?
En anaal keihard nemen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:32 schreef blaise het volgende:
Soms willen vrouwen ook gewoon keihard genomen worden. Niet elke vrouw houdt van zacht en teder.
Hangt dus een beetje van de persoon en stemming van die persoon af, FuifDuif.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:35 schreef badlittlegirl het volgende:
Ga je dan ook over op het keiharde doorrammen en het ruigere stootwerk, waarbij je even vergeet dat er nog een dame onder je ligt te creperen?
jel ul whehe, ik ken iemand die zo heet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:10 schreef beerten het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zou je je misschien voor kunnen stellen dat het bedrijven van de liefde heel iets anders is dan snoeihard aan jel ul rukken?
ja soms gaat dat zo, en soms heel gentle... geloof het of niet sommige vrouwen (meer dan je denkt) houden er wel van om eens lekker hard genomen te wordenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vraag toch alleen of het in de praktijk ook zo er aan toe gaat? Stel je in gedachten eens voor: je meid ligt onder je als een stootkussen en jij als een dolle stier eroverheen en maar doorhalen en -stoten. Gaat het zo?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:01 schreef FuifDuif het volgende:
Als ik met mijzelf wel eens aan de haal ga dan gaat het eerst rustig, maar op het moment dat het moment eraan zit te komen en mijn edele delen de hogere sferen bereiken, ben ik als een beest aan het sjorren en neemt een soort oerkracht het van mijn ratio over en die wil maar één ding: lekker hard en voldaan klaarkomen!
Hier een tip voor je, kom tie dan: NEUK EEN HOER!!!!!!!quote:Welnu, ik heb geen seksuele ervaringen met een vrouw, maar hoe gaat zoiets in dat geval? Ga je dan ook over op het keiharde doorrammen en het ruigere stootwerk, waarbij je even vergeet dat er nog een dame onder je ligt te creperen?
Yup.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:07 schreef thomzor het volgende:
Zoek hulp
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:07 schreef thomzor het volgende:
Zoek hulp
Ben er nog niet uit of FuifDuif al 'beyond any repair' isquote:Op zondag 21 mei 2006 07:49 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik zou geen hulp zoeken als ik jou was. Nergens voor nodig.
quote:Op zondag 21 mei 2006 11:02 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Heerlijk om op het einde als een bezeten Homo Sapiens met je onderlichaam tegen die billen aan te heien! Er is niks mooiers dan zo'n slet bij d'r kin te pakken, d'r koppie om te draaien en dan in hun gezicht te spuwen. Vervolgens je hand in d'r mondje douwen en flink doorpompen.
I love it!
sprak de maagdquote:Op zondag 21 mei 2006 07:13 schreef dfens het volgende:
Luister; veel dames vinden dat heerlijk. Rustig opgeilen, kusjes enz, maar daarna lekker rammen, vooral voordat je bijna klaarkomt. Sla ook nog op haar kont, je vind het lekker he vuile HOER, SLET! En rammen maar![]()
Beter een gaatje in je hoofd, dan een hoofd in je gaatje!!quote:Op zondag 21 mei 2006 01:05 schreef weathergirl het volgende:
Maar natuurlijk nooit snoeihard anaal... tenzij je een gaatje in je hoofd hebt
Was er niet een filmpje van een vent met zijn hoofd in een gat van een olifantquote:Op zondag 21 mei 2006 12:38 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Beter een gaatje in je hoofd, dan een hoofd in je gaatje!!
WHHAHAHAHA![]()
![]()
!!!11ONE!!!111OMFGROFL!!!
Doe maar niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:40 schreef longinus het volgende:
[..]
Was er niet een filmpje van een vent met zijn hoofd in een gat van een olifant![]()
Even meedenken mensen, we hebben het niet over normale seks, we hebben het over seks met Fuifduif. Dus niet over een situatie waar beide partijen zich met plezier aan de paring wagen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:01 schreef FuifDuif het volgende:
Als ik met mijzelf wel eens aan de haal ga dan gaat het eerst rustig, maar op het moment dat het moment eraan zit te komen en mijn edele delen de hogere sferen bereiken, ben ik als een beest aan het sjorren en neemt een soort oerkracht het van mijn ratio over en die wil maar één ding: lekker hard en voldaan klaarkomen!
Welnu, ik heb geen seksuele ervaringen met een vrouw, maar hoe gaat zoiets in dat geval? Ga je dan ook over op het keiharde doorrammen en het ruigere stootwerk, waarbij je even vergeet dat er nog een dame onder je ligt te creperen?
quote:Op zondag 21 mei 2006 16:34 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Even meedenken mensen, we hebben het niet over normale seks, we hebben het over seks met Fuifduif. Dus niet over een situatie waar beide partijen zich met plezier aan de paring wagen.
ik moest lachenquote:
Ja hae.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:50 schreef 6L6 het volgende:
Fuifduif, die topics van jou zijn echt hilarisch!
Heb je de wekker al gezet? Ik ga trouwens weer eens aan de arbeid, moet nog een boel gebeuren. Het is tcoh spijtig dat die dekselse rekel van een Fuifduif me altijd weet af te leiden met zijn briljante topics.quote:
Wekker al gezet hoor! Pas trouwens ook maar op voor McCarthy en SeLang en B.R.oekhoest etc.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Heb je de wekker al gezet? Ik ga trouwens weer eens aan de arbeid, moet nog een boel gebeuren. Het is tcoh spijtig dat die dekselse rekel van een Fuifduif me altijd weet af te leiden met zijn briljante topics.
Daar noem je ook gewaardeerde concullega'squote:Op zondag 21 mei 2006 21:11 schreef 6L6 het volgende:
[..]
Wekker al gezet hoor! Pas trouwens ook maar op voor McCarthy en SeLang en B.R.oekhoest etc.![]()
Het ligt eraan met wie en in wat voor situatie tochquote:Op zondag 21 mei 2006 12:53 schreef Aventura het volgende:
Dat ligt eraan, de ene dame houdt van vanilleseks en de andere van ruig stampwerk. Er zijn ook vrouwen (ongelofelijk maar waar) die van beide vormen houden. Hoe het ook zij, elke vrouw heeft toch liever dat je haar betrekt bij het liefdesspel en niet alleen aan jezelf denkt.
Kan je hier wat mee?
Jou zou ik anders ook wel eens lekker willen onderwerpen aan potje ramptetampen tot de zon opkomt.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:24 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
[..]
Het ligt eraan met wie en in wat voor situatie toch![]()
Hangt het af van mijn FBquote:Op maandag 22 mei 2006 11:04 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ik wou je FB bekijken alvorens ik "Ja" zou antwoorden, maar ik heb een FB-ban
Stel, ik ben een heerlijke jonge God, een jongeman die het oud-Griekse ideaal van de mannelijke schoonheid overschaduwt, zou je er dan voor in zijn?quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 12:38 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Beter een gaatje in je hoofd, dan een hoofd in je gaatje!!
WHHAHAHAHA![]()
![]()
!!!11ONE!!!111OMFGROFL!!!
Oh, dáár zijn ze voor!!quote:Op zondag 21 mei 2006 12:51 schreef dfens het volgende:
Heb hier een kleine poepmachine rondlopen om te bewijzen dat dat niet zo is![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:10 schreef beerten het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zou je je misschien voor kunnen stellen dat het bedrijven van de liefde heel iets anders is dan snoeihard aan jel ul rukken?
Vind anaal juist erg lekker als het wat ruiger gaat, ik neem me vaak voor om me nu eens zachtjes te laten nemen anaal, maar binnen no time spoor ik hem dan toch weer aan om wat meer te geven tot aan snoeihard aan toe in de geile buienquote:Op zondag 21 mei 2006 01:05 schreef weathergirl het volgende:
Maar natuurlijk nooit snoeihard anaal... tenzij je een gaatje in je hoofd hebt
Tering jij weet het altijd zo lekker te brengen Erodomequote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Vind anaal juist erg lekker als het wat ruiger gaat, ik neem me vaak voor om me nu eens zachtjes te laten nemen anaal, maar binnen no time spoor ik hem dan toch weer aan om wat meer te geven tot aan snoeihard aan toe in de geile buien
Ik vind toch al dat zachtjes neuken niet echt heel spannend, ja om te beginnen, om op te warmen, even de boel binnen laten wennen zeg maar, maar daarna gaarne het temp opschroeven, lekker diep en hard, kreun!!!!!!!!!
Lekker is dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |