quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:35 schreef badlittlegirl het volgende:
Ga je dan ook over op het keiharde doorrammen en het ruigere stootwerk, waarbij je even vergeet dat er nog een dame onder je ligt te creperen?
jel ul whehe, ik ken iemand die zo heet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:10 schreef beerten het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zou je je misschien voor kunnen stellen dat het bedrijven van de liefde heel iets anders is dan snoeihard aan jel ul rukken?
ja soms gaat dat zo, en soms heel gentle... geloof het of niet sommige vrouwen (meer dan je denkt) houden er wel van om eens lekker hard genomen te wordenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vraag toch alleen of het in de praktijk ook zo er aan toe gaat? Stel je in gedachten eens voor: je meid ligt onder je als een stootkussen en jij als een dolle stier eroverheen en maar doorhalen en -stoten. Gaat het zo?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:01 schreef FuifDuif het volgende:
Als ik met mijzelf wel eens aan de haal ga dan gaat het eerst rustig, maar op het moment dat het moment eraan zit te komen en mijn edele delen de hogere sferen bereiken, ben ik als een beest aan het sjorren en neemt een soort oerkracht het van mijn ratio over en die wil maar één ding: lekker hard en voldaan klaarkomen!
Hier een tip voor je, kom tie dan: NEUK EEN HOER!!!!!!!quote:Welnu, ik heb geen seksuele ervaringen met een vrouw, maar hoe gaat zoiets in dat geval? Ga je dan ook over op het keiharde doorrammen en het ruigere stootwerk, waarbij je even vergeet dat er nog een dame onder je ligt te creperen?
Yup.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:07 schreef thomzor het volgende:
Zoek hulp
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:07 schreef thomzor het volgende:
Zoek hulp
Ben er nog niet uit of FuifDuif al 'beyond any repair' isquote:Op zondag 21 mei 2006 07:49 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik zou geen hulp zoeken als ik jou was. Nergens voor nodig.
quote:Op zondag 21 mei 2006 11:02 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Heerlijk om op het einde als een bezeten Homo Sapiens met je onderlichaam tegen die billen aan te heien! Er is niks mooiers dan zo'n slet bij d'r kin te pakken, d'r koppie om te draaien en dan in hun gezicht te spuwen. Vervolgens je hand in d'r mondje douwen en flink doorpompen.
I love it!
sprak de maagdquote:Op zondag 21 mei 2006 07:13 schreef dfens het volgende:
Luister; veel dames vinden dat heerlijk. Rustig opgeilen, kusjes enz, maar daarna lekker rammen, vooral voordat je bijna klaarkomt. Sla ook nog op haar kont, je vind het lekker he vuile HOER, SLET! En rammen maar![]()
Beter een gaatje in je hoofd, dan een hoofd in je gaatje!!quote:Op zondag 21 mei 2006 01:05 schreef weathergirl het volgende:
Maar natuurlijk nooit snoeihard anaal... tenzij je een gaatje in je hoofd hebt
Was er niet een filmpje van een vent met zijn hoofd in een gat van een olifantquote:Op zondag 21 mei 2006 12:38 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Beter een gaatje in je hoofd, dan een hoofd in je gaatje!!
WHHAHAHAHA![]()
![]()
!!!11ONE!!!111OMFGROFL!!!
Doe maar niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:40 schreef longinus het volgende:
[..]
Was er niet een filmpje van een vent met zijn hoofd in een gat van een olifant![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |