quote:Familie
De voormalige internationale topkeeper woont met zijn gezin (al is er niet veel meer van overgebleven) in een kapitale villa in het Belgische Brasschaat.
Kids
Debby, de oudste dochter gaat samen wonen met Nicolas en zoontje Keano, in hun eigen stekje in Beveren. Binnenkort zijn ze met z'n viertjes, Debby wil immers dat Keano zijn broertje of zusje niet al te veel jaren jonger wordt ...
Model Kelly, de tweede telg, is net verhuist samen met zanger Sam Gooris naar een nieuw huis niet al te ver van J-M & Carmen. Natuurlijk samen met hun kids, Shania & Kenji.
Dan heb je nog de jongste, Lindsey, die nu getrouwd is met Dave, hebben samen een huis gekocht waar nog een hoop geklust moest worden. Ook zij is zwanger en ze verwachten hun eerste kindje eind juli.
Bompa
Dan heb je natuurlijk nog Bompa, die wel van een wijntje houdt. Zo schilt hij regelmatig aardappelen in ruil voor een wijntje.
Ik was al langer aan het zoeken naar die afleveringen op internet, blijkbaar verkeerd gezochtquote:Op maandag 22 mei 2006 20:29 schreef MissX het volgende:
Voor de mensen die de eerste seizoenen niet hebben gezien, hier kan je ze terugzien.
http://www.rtl.nl/films/rtlvideo/series/de_pfaffs_seizoen1.xml
Yep. Hij is schijnbaar in Belgie nog verdomd populair ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:28 schreef amaranta het volgende:
Die Sam he, is die zanger van beroep?
maar die kerel kan helemaal niet zingen....alleeequote:Op woensdag 24 mei 2006 20:52 schreef Kauki het volgende:
[..]
Yep. Hij is schijnbaar in Belgie nog verdomd populair ook![]()
niet? ik wel hoor, je ziet het toch wel aan hem..quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:50 schreef amaranta het volgende:
www.SAMGOORIS.BE
Hij is geboren in '73 en op tv zou ik hem niet ouder schatten dan een jaar of 20...
Hij heeft indd een babyface, maar je ziet wel dat hij eind twintig-begin dertig is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:14 schreef Heidi- het volgende:
[..]
niet? ik wel hoor, je ziet het toch wel aan hem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |