quote:014. (015) 0469 (0207) DeHovenier
quote:015. (015) 0207 DeHovenier
Meen je dat nou??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:33 schreef FJD het volgende:
BMH niet meer en EvilDucky is aangetrouwd. Stefan is een fop-BoFer maar goed punt is duidelijkSpammen FTW
Al tijd niet meer manquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef ursel het volgende:
Meen je dat nou??Hoe dat zo opeens??
Is die BF2 IRL gaan spelen ofzo??![]()
![]()
Kom der gezellig bij en je post-score gaat vanzelf mee omhoog..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:53 schreef speknek het volgende:
Ik dacht al, er zijn wel heel wat mensen boven me die ik nauwelijks ken. En ik ben nog wel mod geweest.
Misschien BF2 weer eens afstoffen dan.
We zijn door Peri uit het BF2 topic getrapt omdat we teveel aan t slowchatten warenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:53 schreef speknek het volgende:
Ik dacht al, er zijn wel heel wat mensen boven me die ik nauwelijks ken. En ik ben nog wel mod geweest.
Misschien BF2 weer eens afstoffen dan.
Dan moet je bij de BoF-fers komen, daar is alles gay en kom je vanzelf op het lijssie..quote:Op maandag 2 april 2007 20:32 schreef peristilius het volgende:
Lijstjes zijn gay, in die ene kom ik niet eens voor.
blehquote:Op maandag 2 april 2007 20:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan moet je bij de BoF-fers komen, daar is alles gay en kom je vanzelf op het lijssie..
Ik ben gezaktquote:Op maandag 2 april 2007 20:32 schreef peristilius het volgende:
Lijstjes zijn gay, in die ene kom ik niet eens voor.
ken je nagaan als je er wel bij komt, sta je gelijk eerstequote:Op dinsdag 3 april 2007 08:40 schreef Heintje het volgende:
Ik ben ook lekker bezig.
Ik zal het meenemen in mijn stage verslag...
En dan zit ik niet eens in BoF
jij contra post natuurlijk telkens op ijsmeisquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:40 schreef Heintje het volgende:
Ik ben ook lekker bezig.
Ik zal het meenemen in mijn stage verslag...
En dan zit ik niet eens in BoF
Dat levert me wel een hoop posts op ja.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jij contra post natuurlijk telkens op ijsmeis![]()
Mijn vriendin zit ook niet op fok.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:47 schreef IJsmuts het volgende:
mmmm, gelukkig dat mijn vriendin niet op fok zit![]()
zou ik lekker 2000x per maand posten![]()
Dat zou ik dan weer niet doen. Ik heb nou ruim 3000 posts op dit forum zonder smilies. Smilies in quotes heb ik wel. Maar die heb ik niet zelf gepost.quote:
Underscore O minquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:55 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet doen. Ik heb nou ruim 3000 posts op dit forum zonder smilies. Smilies in quotes heb ik wel. Maar die heb ik niet zelf gepost.
Ik hou niet zo van smilies. Dubbele punt haakje sluiten.
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:05 schreef Morthill het volgende:
917 per maand
Iemand heeft een leven nodig
No way, m'n plekkie, wat doe je??quote:Op donderdag 12 april 2007 07:09 schreef Heintje het volgende:
Ik heb heel sterk het vermoeden dat ik die 917 deze maand wel ga halen.
Ik denk dat ik na deze maand op nummer 3 sta van dit jaar.
Is dit niet SL dan??quote:Op donderdag 12 april 2007 00:05 schreef Morthill het volgende:
917 per maand
Iemand heeft een leven nodig
Tja sorry, wil gewoon over ijsmeis heen.quote:
Dat wil iedereen..quote:Op donderdag 12 april 2007 08:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tja sorry, wil gewoon over ijsmeis heen.
Ik bedoel natuurlijk met het aantal posts he, totaal zal me nog niet lukken dus eerst maar eens voor dit jaar in GAM.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |