Er is nu handbal, zelfde laken een pak, dus hou maar open iddquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zal wel meer Basketball uitgezonden worden op NL2
idd.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:53 schreef YellowLedbetter het volgende:basketbal
Is sowieso al niks aan om zelf te doen en al helemaal kotswalgelijk om naar te kijken
Je kijkt met de Olympische Spelen zeker ook alleen curling omdat daar de lekkere wijven meedoen, zeker? Ik ken jouw soortquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:54 schreef Multiply het volgende:
Vrouwenbasketbal is vet!
ik wou em idd net gaan qouten!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:54 schreef PsyCha het volgende:
[..]
idd.
en bedankt hoor Tha_T voor het editten van mijn bericht![]()
Onderbouw je post dan. 2 dingen opsommen en er "quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:54 schreef PsyCha het volgende:
[..]
idd.
en bedankt hoor Tha_T voor het editten van mijn bericht![]()
Nee. Het gaat niet om de lekkere wijven, maar omdat vrouwen zo lelijk basketballen. Groot verschil met mannenbasketbal.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Je kijkt met de Olympische Spelen zeker ook alleen curling omdat daar de lekkere wijven meedoen, zeker?
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:56 schreef Multiply het volgende:
[..]
Nee. Het gaat niet om de lekkere wijven, maar omdat vrouwen zo lelijk basketballen. Groot verschil met mannenbasketbal.
Als basketballer is dit ontzettend vermakelijk (grappig) om naar te kijken.
dam mag je wel een aantal andere posts ook gaan editten!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Onderbouw je post dan. 2 dingen opsommen en er "" achter zetten is topic verziekend
ik vind het sowieso een lelijke sport om naar te kijken.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:56 schreef Multiply het volgende:
[..]
Nee. Het gaat niet om de lekkere wijven, maar omdat vrouwen zo lelijk basketballen. Groot verschil met mannenbasketbal.
Als basketballer is dit ontzettend vermakelijk (grappig) om naar te kijken.
Huiliequote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:57 schreef PsyCha het volgende:
[..]
dam mag je wel een aantal andere posts ook gaan editten!
Ja maar dat vind ik ook van veel sporten. Bij baskebal gebeurt tenminste veel. Beter dan 90 minuten naar mannetjes kijken die een bal overtikken. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:58 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik vind het sowieso een lelijke sport om naar te kijken.
voetbalquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:00 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik ook van veel sporten. Bij baskebal gebeurt tenminste veel. Beter dan 90 minuten naar mannetjes kijken die een bal overtikken. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Morgen hopelijk weer een samenvatting van 10 minuten. Maar dat is véél leuker om naar te kijken dan een hele dameswedstrijd.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:05 schreef Stansfield het volgende:
DIe meindert is echt een schreeuwlelijk, maar ja wel al jarenlang succesvol dus misschien is dat wel goed voor vrouwen dat ze een beetje luisteren als je naar ze schreeuwt. Verder is vrouwenbasketbal natuurlijk niet om aan te zien. Zend dan ff een nba wedstrijd uit. Daar hebben ze toch ook beperkte rechten van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |