Klinkt als een waardige opvolger van Trabelsiquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Babel had het in die interland ook niet gemakkelijk tegenover onze Roemeense vriend: "...Ik had geen last van zenuwen", zei Babel. "Invallen bij een 1-0 voorsprong is denk ik ook makkelijker dan in de basis beginnen. Ik heb meteen geprobeerd om die back (George Ogararu, red.) met een paar acties in te tomen, zodat hij niet meer mee naar voren zou gaan. Maar hij blééf lopen. Dat was best vermoeiend..."
Lezen kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:01 schreef Nega het volgende:
Wie is dat?
Ik heb er ook alle vertrouwen in met Henk, hij kan een team optimaal laten presteren.
Dat is waar. Ik ben echter beetje aan het ronddwalen over het forum. Dus ik dacht ik vraag het ff. Maar je hebt wel gelijk.quote:
Heb je 'm ooit 1 minuut zien spelen? Die jongen is jong en moet weer een lange tijd aanpassen. We hebben ervaring nodig en moet direct inzetbaar zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:49 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Dit is hem, laat maar komen wat mij betreft![]()
Eens. Dat Babel 'm goed vond spelen is geen graadmeter, die heeft soms nog de meest vreselijke wedstrijden gespeeld tegen backs van degradatiekandidaten. Geef mij Kromkamp maar.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:11 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Heb je 'm ooit 1 minuut zien spelen? Die jongen is jong en moet weer een lange tijd aanpassen. We hebben ervaring nodig en moet direct inzetbaar zijn.
Precies. Daarom liever Kromkampquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:11 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Heb je 'm ooit 1 minuut zien spelen? Die jongen is jong en moet weer een lange tijd aanpassen. We hebben ervaring nodig en moet direct inzetbaar zijn.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:32 schreef ASroma het volgende:
de selectie begint al aardig te worden laat kromkamp, davids maar komen![]()
heb je halve finale cl materiaal in huis
CL-winnaar.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:32 schreef ASroma het volgende:
de selectie begint al aardig te worden laat kromkamp, davids maar komen![]()
heb je halve finale cl materiaal in huis
Die Roemeense vriend zegt dat ie zeer goed is en die vertrouw ik welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:11 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
2e vrouw?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:25 schreef PLAE@ het volgende:
Net ff vd Sar z'n afscheid opnieuw laten beleven. Hij vond t wel vet volgens mij. Fakkeltje of 200.
Hij trouwde vandaag in A'dam vandaar![]()
quote:Van der Sar getrouwd in Amsterdam
20-5-2006 Doelman van het Nederlands elftal Edwin van der Sar is zaterdag getrouwd in de kerk "De Duif" aan het Amstelveld met zijn vriendin Annemarie van Kesteren. Het stel was al samen sinds hun jeugd en had al twee kinderen.
Onder de aanwezigen behoorden onder meer collegavoetballers Ruud van Nistelrooy en Martijn Reuser. Ook Erica Terpstra was present op het feestje.
Na de plechtigheid namen de 35-jarige international en zijn gezelschap alvast een voorschot op de WK-titel en maakten een rondvaart door de grachten.
Kromkamp wordt in augustus 26, Ogararu is dat al sinds ik meen februariquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:11 schreef Pritt het volgende:
Liever hem dan Kromkamp want ik die begint ook op leeftijd te komen onderhand.
quote:
Zie m'n editquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hahha
Naja, als er maar 1 van de twee komt, kan beide spelers verder niet zo goed inschatten
quote:
Ik heb zonet beide delen gehaald. Vanavond maar eens goed voor zitten.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:30 schreef WEST het volgende:
ook ik heb de DVD 'gekocht' en bekeken en hij is en blijft erg mooi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |