Mijn reply was op Ranja_Ranja, maar de quote zat blijkbaar niet in m'n post uiteindelijkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:21 schreef ThaMadEd het volgende:
Ik had het over de dagen waarop we ze in Nederland kijken. Dinsdag voor 24 en donderdag voor Lost dus.... Ik neem aan dat die ander dat ook zo bedoelde.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ga je avatar eens fixen, zonder die foto van dat lekker ding naast je postjes herken ik je amper....
quote:Op zondag 21 mei 2006 10:42 schreef Miguel het volgende:
Eh.. dat heeft iedereen gewoon gehoord hoor, zelfs al kun je geen engels dan had je dat nog bijna begrepen![]()
En doven dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 10:42 schreef Miguel het volgende:
Eh.. dat heeft iedereen gewoon gehoord hoor, zelfs al kun je geen engels dan had je dat nog bijna begrepen![]()
Ik vond de vorige beter, wrm gebruik je die niet gwoon?quote:Op zondag 21 mei 2006 10:32 schreef Chen het volgende:
[..]
ik moet even een nieuwe zoeken
![]()
want deze [afbeelding] en deze natuurlijk de old school wat mijn eerste was [afbeelding] (over deze avatar zijn vele topics geopend) heb ik allemaal gehad... maar goed ik doe wel weer even de old school
Welke was dat ook al weer?quote:Op zondag 21 mei 2006 11:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vond de vorige beter, wrm gebruik je die niet gwoon?
Ik geloof dat ik je niet begrijp: De others hebben de boot gestuurd om Henry op te halen of om Micheal te belonen voor het vrijlaten van Henry zodat hij kan wegvaren met Walt?quote:Op zondag 21 mei 2006 11:19 schreef Twinkeltwin het volgende:
Die ' others' hebben die boot zeker gestuurd omdat Henry in hun kamp is aangekomen. Volgens mij was de boot ook leeg. En op t eind van deze aflevering zie je Locke weglopen, waar zou die naar toe gaan in zn uppie? Hij liep echt weg van t strand zo van ' ik ga op pad' ..
Dat meisje met die koptelefoonquote:
ehehe moet je in me fotoboek kijkenquote:Op zondag 21 mei 2006 11:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je niet begrijp: De others hebben de boot gestuurd om Henry op te halen of om Micheal te belonen voor het vrijlaten van Henry zodat hij kan wegvaren met Walt?
[..]
Dat meisje met die koptelefoon
Op t eind als Michael nog aan t ' onderhandelen' is met de 'others' zegt ie dat ie ook een boot wil, en nu er ineens een boot verschijnt zal dat wel betekenen dat Henry aangekomen is bij zijn kamp en ze de boot vast hebben gestuurd. Zoiets als;de boot heb je nu, nu de mensen nog en dan krijg je Walt.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je niet begrijp: De others hebben de boot gestuurd om Henry op te halen of om Micheal te belonen voor het vrijlaten van Henry zodat hij kan wegvaren met Walt?
[..]
tja, geinig getekend, ik kan natuurlijk ook wel een eilandje om die map van Locke heen tekekenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:50 schreef G-Mart het volgende:
Erg vette episode, ik denk dat het Desmond op de boot is. Na de ontmoeting met hem in de Hatch is hij denk ik naar zijn boot gerend om weg te varen van het eiland. Maar door de magnetische straling komt hij weer terug.
Iemand deze kaart al eens gezien?:
[afbeelding]
Mwah, Rose is er wel es binnen geweest.quote:De knop en Henry hebben geen invloed op de groep (zo heb ik nog nooit een niet-hoofdrolspeler in de hatch gezien).
Dat eilandje dat er omheen getekend is, komt uit de kaart van Rousseau, dat is dus wel redelijk betrouwbaaar, ik heb alleen het idee dat die kaart op de blastdoor heel schematisch is en slechts globaal de locatie aangeeft, de afstanden kloppen namelijk totaal niet...quote:Op zondag 21 mei 2006 12:18 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
tja, geinig getekend, ik kan natuurlijk ook wel een eilandje om die map van Locke heen tekeken
Rose is wel een quasi-regular natuurlijk, ze heeft zelfs een flashback gehad. De figuranten hebben de hatch echter nog nooit van binnen gezien.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:58 schreef robertvt het volgende:
Mwah, Rose is er wel es binnen geweest.
Idd, en bovendien was ze er bijna meteen weer weg.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:09 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Rose is wel een quasi-regular natuurlijk, ze heeft zelfs een flashback gehad. De figuranten hebben de hatch echter nog nooit van binnen gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 mei 2006 17:16 schreef Miguel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geruchten gaan dat hij in dat bootje zit, we zullen donderdag zienquote:Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Leeft die Desmond eigenlijk nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |