abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38012774
Toen Charlie die beeldjes weggooide zag ik gelijk al voor me dat hij onder water zwom en ze weer opvist. Dus dat hij ze weggooid hoeft idd nog niet te betekenen dat hij er daadwerkelijk vanaf is. Wel mooi trouwens dat ie tegen Ecko zei dat ie zelf maar zijn meuk op moest halen.

Het lag er in deze aflevering wel erg dik bovenop dat Michael alleen bepaalde mensen mee wilde hebben. Dat Sayid alleen zo slim is om dat te ontdekken verbaasd me wel. Is de rest nu echt zo dom? Ik hoop dat Sayid hun achterna gaat als ze de jungle ingaan, maar zullen ze dat nog doen nu die boot ontdekt is?

Je kon bij die boot ook duidelijk zien dat ie daar niet echt voer. Hij is er later digitaal in geplakt. Kijk er waar eens goed naar.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_38013243
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 10:13 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ach, 't is nog steeds moeilijk.. Ik kom nu zo'n beetje uit de shock en langzaamaan groeit het besef dat ze waarschijnlijk niet meer .........niet meer.........(sorry, 't is nog zo vers)...............terug zal komen.
Het was ook zo plotseling allemaal en wat had ze de wereld nou helemaal misdaan?? Ik bedoel, waarom ZIJ??

En die Michael wordt niet eens gestraft!!! Het is dat ik niet weet waar dat godvergeten eiland is, anders had ik die psycho hoogst persoonlijk aan de hoogste palmboom opgeknoopt! Ik bedoel, een beetje MIJN Anna-Lucia vermoorden!!!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog steeds denk dat ik haar op tv tegenkom , ..... en dan praat ik tegen haar. Ik weet het, ze zegt niet zoveel terug, maar het geeft mij troost...
En misschien komt er nog wel een flashback in Lost?, dat moet toch kunnen? Dat ik nog even afscheid van haar kan nemen, het ging ook allemaal zo snel.... Daar houd ik me dan maar aan vast.

Anna-Lucia, ik zal je nooit vergeten, je haren die dansen in de wind, je mysterieuze donkere blikken, je elegantie en charme, maar ook je gemopper en je zwakte onder al dat macha-vertoon...

Anna-Lucia, te amo por siempre!
Vriend, jij hebt psysische hulp nodig

Maaruh, ik vind het ook jammer dat A_L weg is, vond haar niet irri of zo, zou haar keer op keer gepakt hebben op dat eiland

Van Libby vind ik het daartegenin niet erg.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 12:09:29 #53
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_38013323
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 11:44 schreef liquid-orange het volgende:
Toen Charlie die beeldjes weggooide zag ik gelijk al voor me dat hij onder water zwom en ze weer opvist. Dus dat hij ze weggooid hoeft idd nog niet te betekenen dat hij er daadwerkelijk vanaf is.
Volgens mij gaan die beeldjes kapot en drijven de bolletjes gewoon weer het strand op.
quote:
Wel mooi trouwens dat ie tegen Ecko zei dat ie zelf maar zijn meuk op moest halen.
Vond ik ook.
Ik had verwacht dat Charlie gewoon verder de bitch van Eko zou zijn. Zou wel mooi zijn als Charlie volwassen zou worden en zich zou ontwikkelen tot een echte leider en dan een strijd met Locke en Jack aangaat.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zaterdag 20 mei 2006 @ 12:13:39 #54
124676 RobertoCarlos
pi_38013416
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:05 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Vriend, jij hebt psysische hulp nodig
Ach joh, het is waarschijnlijk maar een fase, ik kom er vast wel overheen.......ooit.

[ Bericht 17% gewijzigd door RobertoCarlos op 20-05-2006 13:49:23 ]
pi_38014084
Ik zat te denken of er een bepaalde reden was dat juist deze 4 mensen mee moesten met Michael:

-Hurley heeft geld, veel geld (als er een manier is om daaraan te komen voor ze tenminste)
-Sawyer heeft veel ervaring met het manipuleren van mensen, erg gehaaid (altijd handig bij experimenten)
-Jack is een arts (wederom erg handig bij experimenten)
-Van Kate weet ik niet zeker waarom zij mee moet, misschien om Jack daar te vermaken
pi_38014151
Of misschien gewoon omdat ze "good people" ofzoiets zijn
pi_38014315
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:44 schreef 2Drix het volgende:
Of misschien gewoon omdat ze "good people" ofzoiets zijn
Locke was enige toch?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 12:55:53 #58
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_38014418
Volgende week krijgen we alle antwoorden te horen waar we al zo lang op zitten te wachten!

Bron: Promo
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_38014420
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:09 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Volgens mij gaan die beeldjes kapot en drijven de bolletjes gewoon weer het strand op.
Ik hoop het niet, ik ben die verhaallijn nou echt beu. Laat hem maar lekker gelukkig zijn met Claire, zijn we van dat gezeik ook af.
Houd van een lijntje.
pi_38014465
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:51 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Locke was enige toch?
Hmmm, daar zeg je wat, Locke zou in principe ook mee moeten gaan?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 13:56:26 #61
124676 RobertoCarlos
pi_38015943
Volgens mij is er geen echt verband tussen de gelukkige 4, behalve dat het gaat om de doelgroepen qua tvkijkers die het meeste kijken naar Lost....
Dat geld heeft natuurlijk weinig nut op het eiland en Hurley is sowieso useless. Qua strijd is Sayid veel nuttiger en qua leiderschap kun je beter Locke hebben.

Ik dacht eerst dat de 4 wel door Henry gekozen zouden zijn, maar die heeft Hurley eigenlijk nooit gezien. Misschien zijn de 4 een mooie doorsnee van de groep die ze willen testen, dus proefkonijnen voor het experiment.
Anders weet ik het eigenlijk ook niet...
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:08:14 #62
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_38016248
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:55 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Volgende week krijgen we alle antwoorden te horen waar we al zo lang op zitten te wachten!

Bron: Promo
Een cliffhanger dus.
pi_38016996
Maar wacht eens even...

Hoe zit het dan met die vaccinatiespuit waar Charlie ineens mee kwam aanzetten? Dat lijkt me ook niet helemaal koosjer.

Charlie: Steek dit geval even in je baby, is leuk.
Claire: Kan dat geen kwaad?
Charlie: Nee, kan geen kwaad.
Claire: Ok, als jij het zegt. Dankjewel!
Charlie:
Claire:

Fuck you Jane Austen!
pi_38017054
Hehe inderdaad, waar sloeg dat op
Houd van een lijntje.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:49:23 #65
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_38017235
Naja, Claire was toen toch helemaal in paniek over dat ze dacht dat zij en haar baby ziek waren enzo.. Ging ze nog samen met Kate anti-gif zoeken in die hatch. Nu heeft Charlie blijkbaar dat anti-gif gevonden ofzo..

Jammer dat Charlie weer 'goed' lijkt te worden iig..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_38017494
Ik vertrouw die spuit voor geen cent.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:11:54 #67
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_38017807
Charly has been compromised, in trade for a hatch full of heroin

Ik hoor het Sayid zo zeggen
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_38018253
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Naja, Claire was toen toch helemaal in paniek over dat ze dacht dat zij en haar baby ziek waren enzo.. Ging ze nog samen met Kate anti-gif zoeken in die hatch. Nu heeft Charlie blijkbaar dat anti-gif gevonden ofzo..

Heel erg jammer, ik vond hem zo ongelofelijk vet toen hij er zo 'dark' uitzag in dat bos met sawyer tijdens die deal..
-
pi_38018371
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nou, ik geloof er geen zak van. Charlie heeft vast nog wel een 'hidden agenda'. Iig wil ie een keer goed van bil met Claire en/of de baby
Fuck you Jane Austen!
pi_38018456
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:34 schreef Boondock_Saint het volgende:

[..]

Nou, ik geloof er geen zak van. Charlie heeft vast nog wel een 'hidden agenda'. Iig wil ie een keer goed van bil met Claire en/of de baby

'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_38018798
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:38 schreef crossover het volgende:

[..]

[afbeelding]
Die sloeg natuurlijk op de baby. Niet op Claire
Fuck you Jane Austen!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 16:07:39 #72
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38019165
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 11:44 schreef liquid-orange het volgende:
Toen Charlie die beeldjes weggooide zag ik gelijk al voor me dat hij onder water zwom en ze weer opvist. Dus dat hij ze weggooid hoeft idd nog niet te betekenen dat hij er daadwerkelijk vanaf is.
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Toen die ze stond te gooien had ik al zoiets van, die dingen blijven toch gewoon drijven (holle beeldjes met heroďne en lucht erin..) en dan spoelen ze gewoon weer aan...
Maar ja, het ging natuurlijk om de symboliek van de daad
pi_38019529
joehoee
[14.gif]
pi_38019909
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:07 schreef Miguel het volgende:

[..]

[..]

Toen die ze stond te gooien had ik al zoiets van, die dingen blijven toch gewoon drijven (holle beeldjes met heroďne en lucht erin..) en dan spoelen ze gewoon weer aan...
Maar ja, het ging natuurlijk om de symboliek van de daad
Goed punt

Is de naam van de actrice die Alex speelt al bekend eig?
Fuck you Jane Austen!
pi_38019986
Ik denk dat die 5 personen zijn gekozen om 'bovennatuurlijke' redenen. Ze willen Michael hebben omdat het Walt's biologische vader is en bij Hurley denk ik dat het gaat om het feit dat hij telkens met die nummers in verband stond. Bij die anderen zal er ook wel zoiets meespelen.
pi_38020495
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:37 schreef Boondock_Saint het volgende:
Is de naam van de actrice die Alex speelt al bekend eig?
Tania Raymonde

Ik denk dat die 4 zo gewild zijn door The Others door hun rol in het kamp.

Jack is de leider en de dokter, onmisbaar dus voor de groep.
Sawyer beheert de voorraad en zorgt zo dat er geen anarchie uitbreekt.
Kate is altijd aanwezig om iemand emotionele steun te geven.
Hurley is altijd door iedereen aanspreekbaar en zorgt voor een goede sfeer.

Deze vier hebben de meeste interactie met de rest van de groep.
Als zij zouden verdwijnen zou de groep uit elkaar vallen.

Ik denk dat dat de hypothese is die The Others willen toetsen.

[ Bericht 26% gewijzigd door Symer op 20-05-2006 17:27:49 ]
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:43:15 #77
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38021637
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:59 schreef Symer het volgende:

[..]

Tania Raymonde

Kate is sowieso lekker om erbij te hebben.
pi_38021717
Kate gisteren met haar natte haren
Houd van een lijntje.
pi_38022278
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:23 schreef Chen het volgende:
joehoee
Ga je avatar eens fixen, zonder die foto van dat lekker ding naast je postjes herken ik je amper....
pi_38022332
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:59 schreef Symer het volgende:

En Locke dan? Zodra die 4 wegvallen wordt Locke de nieuwe leider lijkt me? Of zou dat de bedoeling zijn? Blijft gissen zo he. We zullen het over een paar dagen zien...
pi_38022397
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:12 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

En Locke dan? Zodra die 4 wegvallen wordt Locke de nieuwe leider lijkt me? Of zou dat de bedoeling zijn? Blijft gissen zo he. We zullen het over een paar dagen zien...
Locke is toch geen leider? Hij heeft verder ook weinig met de groep te maken.
In seizoen 1 was hij steeds aan het jagen/graven, in seizoen 2 was hij steeds in de hatch.

Hij is niet zo onmisbaar voor de groep als die andere 4.
pi_38022641
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:14 schreef Symer het volgende:

[..]

Locke is toch geen leider? Hij heeft verder ook weinig met de groep te maken.
In seizoen 1 was hij steeds aan het jagen/graven, in seizoen 2 was hij steeds in de hatch.

Hij is niet zo onmisbaar voor de groep als die andere 4.
O? Naar mijn bescheiden mening is Locke onmisbaar? Hij speelt een belangrijke rol binnen de groep en zo en nu dan zie je hem met Jack over de groep praten en wat het beste is voor de groep.

Het klopt verder wel dat ie steeds zich afzondert van de groep om zijn eigen dingetjes te doen MAAR dat doet praktisch de hele groep? Yin met haar tuintje, Sawyer met zijn boeken, Hurley met zijn jumbo pindakaaspot, Claire met haar babietje, Eko met zijn telkens veranderende prioriteiten, enz enz. De enige dat echt bij iedereen langsgaat per dag is Jack en Kate.
pi_38022792
Jack en z'n rugtas zijn ook onafscheidelijk van elkaar
Houd van een lijntje.
pi_38023694
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:26 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

O? Naar mijn bescheiden mening is Locke onmisbaar? Hij speelt een belangrijke rol binnen de groep en zo en nu dan zie je hem met Jack over de groep praten en wat het beste is voor de groep.
Een belangrijke rol? Af en toe overlegt hij met Jack over de knop of over Henry, niets dat de groep aangaat. Maar goed, mijn punt is dat de groep in elkaar stort zonder Jack, Sawyer, Hurley en Kate.
Locke zou door niemand gemist worden.
pi_38024892
Zijn ze alweer begonnen in Amerika? Bij welke aflevering zijn jullie nu?
pi_38025102
Seizoen 2 aflevering 22 is woensdag in Amerika uitgezonden
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  Lieve Belg zaterdag 20 mei 2006 @ 20:01:52 #87
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_38025113
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:54 schreef Nuna het volgende:
Zijn ze alweer begonnen in Amerika? Bij welke aflevering zijn jullie nu?
Het is alweer bijna gedaan in amerika
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zaterdag 20 mei 2006 @ 20:02:00 #88
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_38025122
Aflevering 22 is uitgezonden, 23 en 24 komen donderdag.
2000 light years from home
pi_38025684
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:11 schreef Symer het volgende:

[..]

Een belangrijke rol? Af en toe overlegt hij met Jack over de knop of over Henry, niets dat de groep aangaat. Maar goed, mijn punt is dat de groep in elkaar stort zonder Jack, Sawyer, Hurley en Kate.
Locke zou door niemand gemist worden.
Ben ik niet met je eens, Hurley+Sawyer+Kate kunnen makkelijk dood gaan zonder dat de groep ontwricht wordt. Het zou alleen niet goed voor de kijkcijfers zijn als de laatste knappe man en vrouw (sawyer en kate) dood zouden gaan.

Locke overlegt over de wapens, de knop, henry, verkenning, eten, verdediging, aanval, vrijwel alles. Laten we nou ff stellen dat Locke dood was gegaan in de afgelopen afleveringen, wie zou dan de knop indrukken? Jack heeft het veelste druk ervoor, wie is zo gedreven als Locke?

In mijn ogen waren Jack en Locke samen de leiders van de groep...

Oh, voor alle zekerheid, dit is niet persoonlijk bedoeld of zo he...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2006 20:20:08 ]
pi_38026199
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:02 schreef Merkie het volgende:
Aflevering 22 is uitgezonden, 23 en 24 komen donderdag.
Aflevering 22 is uitgezonden, 23 en 24 komen donderdag dinsdag.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 20:35:09 #91
124676 RobertoCarlos
pi_38026238
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:14 schreef Symer het volgende:

[..]

Locke is toch geen leider?
Natuurlijk is Locke een leider binnen de groep, alleen heeft ie een andere stijl/ persoonlijkheid dan Jack. Locke dus meer op gevoel en Jack meer op het verstand.

Dat die 2 stijlen af en toe bosten vond ik mooi om te zien, met name zo aan het begin van S02 was dat mooi uitgewerkt. En ook dat Henry daarin zat te stoken tussen die 2 was mooi. Nu is dat allemaal veel minder belangrijk helaas.
Sayid heeft zo af en toe ook wel een belangrijke leidende rol.
pi_38026315
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Serieus Dan komt namelijk ook de 24 dubbele aflevering, lijkt me sterk
  zaterdag 20 mei 2006 @ 20:49:06 #93
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_38026668
is ook sterk, aangezien op de officiele staat 24 mei (=woensdag) uit wordt gezonden, dus donderdag op inet
Bij tijd en wijle aanwezig...
  zaterdag 20 mei 2006 @ 20:51:38 #94
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_38026752
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Dinsdag? Sinds wanneer komt Lost op dinsdag ?
2000 light years from home
  zaterdag 20 mei 2006 @ 20:53:34 #95
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38026801
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar 24 wordt op maandag uitgezonden, en Lost op woensdag, verkrijgbaar op dinsdag respectievelijk donderdag in HDTV.XviD op de bekende plaatsen...

Ennuh, het is gewoon aflevering 23. Dat is de 2-hour-season-finale (1,5 uur zonder reclames dus)
pi_38029188
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:19 schreef SolidasRock het volgende:
Locke overlegt over de wapens, de knop, henry, verkenning, eten, verdediging, aanval, vrijwel alles. Laten we nou ff stellen dat Locke dood was gegaan in de afgelopen afleveringen, wie zou dan de knop indrukken? Jack heeft het veelste druk ervoor, wie is zo gedreven als Locke?
Jack had altijd het laatste woord over de wapens en uiteindelijk heeft Sawyer ze afgepakt, Locke had daar -hoe graag hij ook wou- niks over te zeggen. De knop en Henry hebben geen invloed op de groep (zo heb ik nog nooit een niet-hoofdrolspeler in de hatch gezien). Wat hebben zijn verkenningstochten opgeleverd dat interessant is voor de groep? Alleen de hatch, maar daar maakt de groep dus nauwelijks gebruik van. Met aanval/verdediging bedoel je toen Ethan terugkwam? Daar had Locke ook nauwelijks wat in te brengen en namen Jack en Sayid voornamelijk het voortouw.
quote:
In mijn ogen waren Jack en Locke samen de leiders van de groep...
In mijn ogen is Locke juist helemaal geen leider, maar iemand die vooral met zichzelf / zijn eigen lot bezig is. Ook in deze aflevering gaf hij er blijk van een eenling te zijn door weg te lopen bij de begrafenis, terwijl de echte leider (Jack) het woord nam.
quote:
Oh, voor alle zekerheid, dit is niet persoonlijk bedoeld of zo he...
Tuurlijk niet, zonder meningsverschillen geen discussies
Hoewel ik, gezien je ondertitel, niet zo nodig hoef te winnen
pi_38030236
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:53 schreef Miguel het volgende:
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar 24 wordt op maandag uitgezonden, en Lost op woensdag, verkrijgbaar op dinsdag respectievelijk donderdag in HDTV.XviD op de bekende plaatsen...

Ennuh, het is gewoon aflevering 23. Dat is de 2-hour-season-finale (1,5 uur zonder reclames dus)
Ik had het over de dagen waarop we ze in Nederland kijken. Dinsdag voor 24 en donderdag voor Lost dus.... Ik neem aan dat die ander dat ook zo bedoelde.
pi_38031387
Erg vette episode, ik denk dat het Desmond op de boot is. Na de ontmoeting met hem in de Hatch is hij denk ik naar zijn boot gerend om weg te varen van het eiland. Maar door de magnetische straling komt hij weer terug.

Iemand deze kaart al eens gezien?:

[ Bericht 25% gewijzigd door G-Mart op 21-05-2006 00:25:27 ]
pi_38031787
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 21:59 schreef Symer het volgende:
Hoewel ik, gezien je ondertitel, niet zo nodig hoef te winnen
Kijk... ik wilde ook al niet winnen, nu hebben we een probleem he?
pi_38032546
Net ep 22 gezien...Bagger ep...Hoop dat seizoen finally leuk wordt tijdens de season finale.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')