Vriend, jij hebt psysische hulp nodigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ach, 't is nog steeds moeilijk.. Ik kom nu zo'n beetje uit de shock en langzaamaan groeit het besef dat ze waarschijnlijk niet meer .........niet meer.........(sorry, 't is nog zo vers)...............terug zal komen.![]()
Het was ook zo plotseling allemaal en wat had ze de wereld nou helemaal misdaan??Ik bedoel, waarom ZIJ??
![]()
En die Michael wordt niet eens gestraft!!!Het is dat ik niet weet waar dat godvergeten eiland is, anders had ik die psycho hoogst persoonlijk aan de hoogste palmboom opgeknoopt! Ik bedoel, een beetje MIJN Anna-Lucia vermoorden!!!
![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog steeds denk dat ik haar op tv tegenkom, ..... en dan praat ik tegen haar. Ik weet het, ze zegt niet zoveel terug, maar het geeft mij troost...
![]()
En misschien komt er nog wel een flashback in Lost?, dat moet toch kunnen? Dat ik nog even afscheid van haar kan nemen, het ging ook allemaal zo snel.... Daar houd ik me dan maar aan vast.
Anna-Lucia, ik zal je nooit vergeten, je haren die dansen in de wind, je mysterieuze donkere blikken, je elegantie en charme, maar ook je gemopper en je zwakte onder al dat macha-vertoon...
Anna-Lucia, te amo por siempre!
Volgens mij gaan die beeldjes kapot en drijven de bolletjes gewoon weer het strand op.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:44 schreef liquid-orange het volgende:
Toen Charlie die beeldjes weggooide zag ik gelijk al voor me dat hij onder water zwom en ze weer opvist. Dus dat hij ze weggooid hoeft idd nog niet te betekenen dat hij er daadwerkelijk vanaf is.
Vond ik ook.quote:Wel mooi trouwens dat ie tegen Ecko zei dat ie zelf maar zijn meuk op moest halen.
Ach joh, het is waarschijnlijk maar een fase, ik kom er vast wel overheen.......ooit.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vriend, jij hebt psysische hulp nodig
Locke was enige toch?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:44 schreef 2Drix het volgende:
Of misschien gewoon omdat ze "good people" ofzoiets zijn
Ik hoop het niet, ik ben die verhaallijn nou echt beu. Laat hem maar lekker gelukkig zijn met Claire, zijn we van dat gezeik ook af.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die beeldjes kapot en drijven de bolletjes gewoon weer het strand op.
Een cliffhanger dus.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:55 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Volgende week krijgen we alle antwoorden te horen waar we al zo lang op zitten te wachten!
Bron: Promo![]()
![]()
Heel erg jammer, ik vond hem zo ongelofelijk vet toen hij er zo 'dark' uitzag in dat bos met sawyer tijdens die deal..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Naja, Claire was toen toch helemaal in paniek over dat ze dacht dat zij en haar baby ziek waren enzo.. Ging ze nog samen met Kate anti-gif zoeken in die hatch. Nu heeft Charlie blijkbaar dat anti-gif gevonden ofzo..
Jammer dat Charlie weer 'goed' lijkt te worden iig..
Nou, ik geloof er geen zak van. Charlie heeft vast nog wel een 'hidden agenda'. Iig wil ie een keer goed van bil met Claire en/of de babyquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Jammer dat Charlie weer 'goed' lijkt te worden iig..
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:34 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Nou, ik geloof er geen zak van. Charlie heeft vast nog wel een 'hidden agenda'. Iig wil ie een keer goed van bil met Claire en/of de baby![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:44 schreef liquid-orange het volgende:
Toen Charlie die beeldjes weggooide zag ik gelijk al voor me dat hij onder water zwom en ze weer opvist. Dus dat hij ze weggooid hoeft idd nog niet te betekenen dat hij er daadwerkelijk vanaf is.
Toen die ze stond te gooien had ik al zoiets van, die dingen blijven toch gewoon drijven (holle beeldjes met heroďne en lucht erin..) en dan spoelen ze gewoon weer aan...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Volgens mij gaan die beeldjes kapot en drijven de bolletjes gewoon weer het strand op.
Goed puntquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:07 schreef Miguel het volgende:
[..]
[..]
Toen die ze stond te gooien had ik al zoiets van, die dingen blijven toch gewoon drijven (holle beeldjes met heroďne en lucht erin..) en dan spoelen ze gewoon weer aan...
Maar ja, het ging natuurlijk om de symboliek van de daad![]()
Tania Raymondequote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:37 schreef Boondock_Saint het volgende:
Is de naam van de actrice die Alex speelt al bekend eig?
Kate is sowieso lekker om erbij te hebben.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Tania Raymonde
Ik denk dat die 4 zo gewild zijn door The Others door hun rol in het kamp.
Jack is de leider en de dokter, onmisbaar dus voor de groep.
Sawyer beheert de voorraad en zorgt zo dat er geen anarchie uitbreekt.
Kate is altijd aanwezig om iemand emotionele steun te geven.
Hurley is altijd door iedereen aanspreekbaar en zorgt voor een goede sfeer.
Deze vier hebben de meeste interactie met de rest van de groep.
Als zij zouden verdwijnen zou de groep uit elkaar vallen.
Ik denk dat dat de hypothese is die The Others willen toetsen.
Ga je avatar eens fixen, zonder die foto van dat lekker ding naast je postjes herken ik je amper....quote:
En Locke dan? Zodra die 4 wegvallen wordt Locke de nieuwe leider lijkt me? Of zou dat de bedoeling zijn? Blijft gissen zo he. We zullen het over een paar dagen zien...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:59 schreef Symer het volgende:
Ik denk dat die 4 zo gewild zijn door The Others door hun rol in het kamp.
Jack is de leider en de dokter, onmisbaar dus voor de groep.
Sawyer beheert de voorraad en zorgt zo dat er geen anarchie uitbreekt.
Kate is altijd aanwezig om iemand emotionele steun te geven.
Hurley is altijd door iedereen aanspreekbaar en zorgt voor een goede sfeer.
Deze vier hebben de meeste interactie met de rest van de groep.
Als zij zouden verdwijnen zou de groep uit elkaar vallen.
Ik denk dat dat de hypothese is die The Others willen toetsen.
Locke is toch geen leider? Hij heeft verder ook weinig met de groep te maken.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En Locke dan? Zodra die 4 wegvallen wordt Locke de nieuwe leider lijkt me? Of zou dat de bedoeling zijn? Blijft gissen zo he. We zullen het over een paar dagen zien...
O? Naar mijn bescheiden mening is Locke onmisbaar? Hij speelt een belangrijke rol binnen de groep en zo en nu dan zie je hem met Jack over de groep praten en wat het beste is voor de groep.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:14 schreef Symer het volgende:
[..]
Locke is toch geen leider? Hij heeft verder ook weinig met de groep te maken.
In seizoen 1 was hij steeds aan het jagen/graven, in seizoen 2 was hij steeds in de hatch.
Hij is niet zo onmisbaar voor de groep als die andere 4.
Een belangrijke rol? Af en toe overlegt hij met Jack over de knop of over Henry, niets dat de groep aangaat. Maar goed, mijn punt is dat de groep in elkaar stort zonder Jack, Sawyer, Hurley en Kate.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O? Naar mijn bescheiden mening is Locke onmisbaar? Hij speelt een belangrijke rol binnen de groep en zo en nu dan zie je hem met Jack over de groep praten en wat het beste is voor de groep.
Het is alweer bijna gedaan in amerikaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:54 schreef Nuna het volgende:Zijn ze alweer begonnen in Amerika? Bij welke aflevering zijn jullie nu?
Ben ik niet met je eens, Hurley+Sawyer+Kate kunnen makkelijk dood gaan zonder dat de groep ontwricht wordt. Het zou alleen niet goed voor de kijkcijfers zijn als de laatste knappe man en vrouw (sawyer en kate) dood zouden gaan.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Een belangrijke rol? Af en toe overlegt hij met Jack over de knop of over Henry, niets dat de groep aangaat. Maar goed, mijn punt is dat de groep in elkaar stort zonder Jack, Sawyer, Hurley en Kate.
Locke zou door niemand gemist worden.
Aflevering 22 is uitgezonden, 23 en 24 komen donderdag dinsdag.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:02 schreef Merkie het volgende:
Aflevering 22 is uitgezonden, 23 en 24 komen donderdag.
Natuurlijk is Locke een leider binnen de groep, alleen heeft ie een andere stijl/ persoonlijkheid dan Jack. Locke dus meer op gevoel en Jack meer op het verstand.quote:
Serieusquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Aflevering 22 is uitgezonden, 23 en 24 komen donderdag dinsdag.
Dinsdag? Sinds wanneer komt Lost op dinsdagquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Aflevering 22 is uitgezonden, 23 en 24 komen donderdag dinsdag.
Jack had altijd het laatste woord over de wapens en uiteindelijk heeft Sawyer ze afgepakt, Locke had daar -hoe graag hij ook wou- niks over te zeggen. De knop en Henry hebben geen invloed op de groep (zo heb ik nog nooit een niet-hoofdrolspeler in de hatch gezien). Wat hebben zijn verkenningstochten opgeleverd dat interessant is voor de groep? Alleen de hatch, maar daar maakt de groep dus nauwelijks gebruik van. Met aanval/verdediging bedoel je toen Ethan terugkwam? Daar had Locke ook nauwelijks wat in te brengen en namen Jack en Sayid voornamelijk het voortouw.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:19 schreef SolidasRock het volgende:
Locke overlegt over de wapens, de knop, henry, verkenning, eten, verdediging, aanval, vrijwel alles. Laten we nou ff stellen dat Locke dood was gegaan in de afgelopen afleveringen, wie zou dan de knop indrukken? Jack heeft het veelste druk ervoor, wie is zo gedreven als Locke?
In mijn ogen is Locke juist helemaal geen leider, maar iemand die vooral met zichzelf / zijn eigen lot bezig is. Ook in deze aflevering gaf hij er blijk van een eenling te zijn door weg te lopen bij de begrafenis, terwijl de echte leider (Jack) het woord nam.quote:In mijn ogen waren Jack en Locke samen de leiders van de groep...
Tuurlijk niet, zonder meningsverschillen geen discussiesquote:Oh, voor alle zekerheid, dit is niet persoonlijk bedoeld of zo he...![]()
Ik had het over de dagen waarop we ze in Nederland kijken. Dinsdag voor 24 en donderdag voor Lost dus.... Ik neem aan dat die ander dat ook zo bedoelde.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:53 schreef Miguel het volgende:
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar 24 wordt op maandag uitgezonden, en Lost op woensdag, verkrijgbaar op dinsdag respectievelijk donderdag in HDTV.XviD op de bekende plaatsen...
Ennuh, het is gewoon aflevering 23. Dat is de 2-hour-season-finale (1,5 uur zonder reclames dus)
Kijk... ik wilde ook al niet winnen, nu hebben we een probleem he?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:59 schreef Symer het volgende:
Hoewel ik, gezien je ondertitel, niet zo nodig hoef te winnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |