Ach, 't is nog steeds moeilijk.. Ik kom nu zo'n beetje uit de shock en langzaamaan groeit het besef dat ze waarschijnlijk niet meer .........niet meer.........(sorry, 't is nog zo vers)...............terug zal komen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]Offtopic: Gaat het nu wel met je? Ben je al over A_L heen?![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:40 schreef Gamedemon het volgende:Charlie is irriant, maar Anna Lucia was 2450190x irritanter, ik ben blij dat ze dood is, dat haar lichaam maar snel opgevreten mag worden door maden
Idd! Sayid!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik hoop dat Sayid commando gaat in z'n eentje en dat Michael helemaal gek wordt als hij merkt dat Sayid toch mee is gekomen.
Michael wordt steeds irritanter, hopelijk gaat Hurley op hem zitten ofzo.
Charlie en Michael samen aubquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Beter sturen ze Charlie na de final op vakantie.
Ja en dat ie dan een scheet laat.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Michael wordt steeds irritanter, hopelijk gaat Hurley op hem zitten ofzo.
tja, iedereen gaat een keer doodquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:20 schreef Gremen het volgende:
ze gaan allemaal dood
Vriend, jij hebt psysische hulp nodigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ach, 't is nog steeds moeilijk.. Ik kom nu zo'n beetje uit de shock en langzaamaan groeit het besef dat ze waarschijnlijk niet meer .........niet meer.........(sorry, 't is nog zo vers)...............terug zal komen.![]()
Het was ook zo plotseling allemaal en wat had ze de wereld nou helemaal misdaan??Ik bedoel, waarom ZIJ??
![]()
En die Michael wordt niet eens gestraft!!!Het is dat ik niet weet waar dat godvergeten eiland is, anders had ik die psycho hoogst persoonlijk aan de hoogste palmboom opgeknoopt! Ik bedoel, een beetje MIJN Anna-Lucia vermoorden!!!
![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog steeds denk dat ik haar op tv tegenkom, ..... en dan praat ik tegen haar. Ik weet het, ze zegt niet zoveel terug, maar het geeft mij troost...
![]()
En misschien komt er nog wel een flashback in Lost?, dat moet toch kunnen? Dat ik nog even afscheid van haar kan nemen, het ging ook allemaal zo snel.... Daar houd ik me dan maar aan vast.
Anna-Lucia, ik zal je nooit vergeten, je haren die dansen in de wind, je mysterieuze donkere blikken, je elegantie en charme, maar ook je gemopper en je zwakte onder al dat macha-vertoon...
Anna-Lucia, te amo por siempre!
Volgens mij gaan die beeldjes kapot en drijven de bolletjes gewoon weer het strand op.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:44 schreef liquid-orange het volgende:
Toen Charlie die beeldjes weggooide zag ik gelijk al voor me dat hij onder water zwom en ze weer opvist. Dus dat hij ze weggooid hoeft idd nog niet te betekenen dat hij er daadwerkelijk vanaf is.
Vond ik ook.quote:Wel mooi trouwens dat ie tegen Ecko zei dat ie zelf maar zijn meuk op moest halen.
Ach joh, het is waarschijnlijk maar een fase, ik kom er vast wel overheen.......ooit.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vriend, jij hebt psysische hulp nodig
Locke was enige toch?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:44 schreef 2Drix het volgende:
Of misschien gewoon omdat ze "good people" ofzoiets zijn
Ik hoop het niet, ik ben die verhaallijn nou echt beu. Laat hem maar lekker gelukkig zijn met Claire, zijn we van dat gezeik ook af.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die beeldjes kapot en drijven de bolletjes gewoon weer het strand op.
Een cliffhanger dus.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:55 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Volgende week krijgen we alle antwoorden te horen waar we al zo lang op zitten te wachten!
Bron: Promo![]()
![]()
Heel erg jammer, ik vond hem zo ongelofelijk vet toen hij er zo 'dark' uitzag in dat bos met sawyer tijdens die deal..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Naja, Claire was toen toch helemaal in paniek over dat ze dacht dat zij en haar baby ziek waren enzo.. Ging ze nog samen met Kate anti-gif zoeken in die hatch. Nu heeft Charlie blijkbaar dat anti-gif gevonden ofzo..
Jammer dat Charlie weer 'goed' lijkt te worden iig..
Nou, ik geloof er geen zak van. Charlie heeft vast nog wel een 'hidden agenda'. Iig wil ie een keer goed van bil met Claire en/of de babyquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Jammer dat Charlie weer 'goed' lijkt te worden iig..
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:34 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Nou, ik geloof er geen zak van. Charlie heeft vast nog wel een 'hidden agenda'. Iig wil ie een keer goed van bil met Claire en/of de baby![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:44 schreef liquid-orange het volgende:
Toen Charlie die beeldjes weggooide zag ik gelijk al voor me dat hij onder water zwom en ze weer opvist. Dus dat hij ze weggooid hoeft idd nog niet te betekenen dat hij er daadwerkelijk vanaf is.
Toen die ze stond te gooien had ik al zoiets van, die dingen blijven toch gewoon drijven (holle beeldjes met heroïne en lucht erin..) en dan spoelen ze gewoon weer aan...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Volgens mij gaan die beeldjes kapot en drijven de bolletjes gewoon weer het strand op.
Goed puntquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:07 schreef Miguel het volgende:
[..]
[..]
Toen die ze stond te gooien had ik al zoiets van, die dingen blijven toch gewoon drijven (holle beeldjes met heroïne en lucht erin..) en dan spoelen ze gewoon weer aan...
Maar ja, het ging natuurlijk om de symboliek van de daad![]()
Tania Raymondequote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:37 schreef Boondock_Saint het volgende:
Is de naam van de actrice die Alex speelt al bekend eig?
Kate is sowieso lekker om erbij te hebben.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Tania Raymonde
Ik denk dat die 4 zo gewild zijn door The Others door hun rol in het kamp.
Jack is de leider en de dokter, onmisbaar dus voor de groep.
Sawyer beheert de voorraad en zorgt zo dat er geen anarchie uitbreekt.
Kate is altijd aanwezig om iemand emotionele steun te geven.
Hurley is altijd door iedereen aanspreekbaar en zorgt voor een goede sfeer.
Deze vier hebben de meeste interactie met de rest van de groep.
Als zij zouden verdwijnen zou de groep uit elkaar vallen.
Ik denk dat dat de hypothese is die The Others willen toetsen.
Ga je avatar eens fixen, zonder die foto van dat lekker ding naast je postjes herken ik je amper....quote:
En Locke dan? Zodra die 4 wegvallen wordt Locke de nieuwe leider lijkt me? Of zou dat de bedoeling zijn? Blijft gissen zo he. We zullen het over een paar dagen zien...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:59 schreef Symer het volgende:
Ik denk dat die 4 zo gewild zijn door The Others door hun rol in het kamp.
Jack is de leider en de dokter, onmisbaar dus voor de groep.
Sawyer beheert de voorraad en zorgt zo dat er geen anarchie uitbreekt.
Kate is altijd aanwezig om iemand emotionele steun te geven.
Hurley is altijd door iedereen aanspreekbaar en zorgt voor een goede sfeer.
Deze vier hebben de meeste interactie met de rest van de groep.
Als zij zouden verdwijnen zou de groep uit elkaar vallen.
Ik denk dat dat de hypothese is die The Others willen toetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |