SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Op de achtergrond zijn van die tuben te zien van het sluissysteem uit de vorige episode. Om die verslagen door te sturen.quote:
Die dat begin seizoen 2 in "The Hatch" zat en er al lopend van door gegaan is.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:06 schreef Wally__ het volgende:
Waar moet ik Desmond ook alweer van kennen? Is dat een personage uit seizoen 1?
Nog een vliegtuigquote:Op maandag 22 mei 2006 11:23 schreef Bullet-tooth het volgende:
"RUUUUUNNN!" en het geluid lijkt een beetje op het 'monster', maar aangezien het een promo is kan het net zo goed iets heel anders zijn.
En moeten de nieuwe slachtoffers alles zelf uitzoeken, want natuurlijk vertellen ze niks doorquote:Op maandag 22 mei 2006 12:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Jammer genoeg komen er dan nog 3 seizoenen...
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:09 schreef Miguel het volgende:
Lol,
@0.33: Charlie: Are we rescued?
Ennuh, in plaatje tweeDaarvoor bedoel ik, of is dat alleen maar achtergrondgeluid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij toevallig de Chineese promo gezienquote:Op maandag 22 mei 2006 13:24 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Daarvoor bedoel ik, of is dat alleen maar achtergrondgeluid.
Gast het is een zeilboot, je kan echt niet voorspellen waar die heen gaat als er niemand inzit. Wel erg toevallig dat die precies bij hen uitkwam dan. Nee ik denk dat er echt iemand op zit.quote:Maar.. ik zie iedereen speculeren over de boot, wie erop zal zitten e.d. Maar ik zat te kijken, en had het idee dat er niemand op zat.
Weet iemand eigenlijk wat die amerikaans aanduiding van de tijd is? Heeft iets met de tijdzones te maken, maar wat dat precies is....quote:Op maandag 22 mei 2006 10:46 schreef Merkie het volgende:
at 8/7c."
Ik bedoel meer wat die 8 en die 7 en die c betekenen? Qua uitleg zeg maar.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Rond 2 uur nachts is dat hier.
Eastern timezone: -5quote:Op maandag 22 mei 2006 16:01 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
8 en 7 central. er zit een drietalviertal tijdzones in de USA
quote:Op maandag 3 april 2006 17:52 schreef Miguel het volgende:
8/7c is dus 2 uur 's nachts in NL
Gek hé bij Lostquote:Op maandag 22 mei 2006 16:13 schreef FCDB het volgende:
ik vond het maar een raar einde...
Ik vind het belangrijker dat men weet dat het enige is.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:16 schreef Miguel het volgende:
Ach het enigste dat de mensen hier hoeven te weten is:
[..]
Wat jij belangrijk vindt interesseert eigenlijk niemandquote:Op maandag 22 mei 2006 16:24 schreef Woffel het volgende:
Ik vind het belangrijker dat men weet dat het enige is.
quote:Toch komen we in het dagelijks taalgebruik vaak enigste kinderen tegen. Zó vaak dat enigst inmiddels opgenomen is in diverse woordenboeken. Bron
Ook nog wat zinnigs te melden of is het alleen een verkapte tvp?quote:Op maandag 22 mei 2006 16:24 schreef Woffel het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker dat men weet dat het enige is.
Van iemand die aangeeft op de UvT te zitten verwacht ik toch wel een beetje kennis van de Nederlandse taal. Het is dan ook omdat jij hier al gepost had, anders had ik hetzelfde aan jou gevraagd.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef splendor het volgende:
[..]
Ook nog wat zinnigs te melden of is het alleen een verkapte tvp?
Jullie mogen zowieso al blij zijn dat ik een poging doe om ABN te typenquote:Op maandag 22 mei 2006 19:08 schreef splendor het volgende:
Inderdaad, en daarbij is het brabants.En de brabantse dialecten nemen het niet zo nauw met de meeste spellings regels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 mei 2006 21:50 schreef RevneD het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Dos37 heeft ook in 3 dagen heel lost seizoen 1 er door heen gejaagd
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heh, ze hebben het er nu over dat ze door de hanso foundation aangeklaagd worden omdat ze hun naam gebruiken, ze krijgen brieven van ene Hugh McIntyre
[ Bericht 27% gewijzigd door dapluiz op 22-05-2006 23:40:34 ]
quote:Op maandag 22 mei 2006 22:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Dos37 heeft ook in 3 dagen heel lost seizoen 1 er door heen gejaagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze die 4 willen hebben omdat ze alle 4 dingen hebben gezien die er niet zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Tania Raymonde
Ik denk dat die 4 zo gewild zijn door The Others door hun rol in het kamp.
Jack is de leider en de dokter, onmisbaar dus voor de groep.
Sawyer beheert de voorraad en zorgt zo dat er geen anarchie uitbreekt.
Kate is altijd aanwezig om iemand emotionele steun te geven.
Hurley is altijd door iedereen aanspreekbaar en zorgt voor een goede sfeer.
Deze vier hebben de meeste interactie met de rest van de groep.
Als zij zouden verdwijnen zou de groep uit elkaar vallen.
Ik denk dat dat de hypothese is die The Others willen toetsen.
Maar dat konden dromen of afkickverschijnselen zijn ? Bij die 4 zouden het zeerzeker echte visioenen kunnen zijn en dat willen die "others" waarschijnlijk ook eens nader onderzoeken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Klopt ook niet, want Locke heeft wel eens vliegtuig gezien die op dat moment niet in de lucht vloog, en Charlie heeft allerlei vreemde shit gezien (Claire als Maria).
Tja dat kon walt echt zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Sayid zag samen met Shannon Walt dus dat was geen droom
Alleen als het verhaal in de game het verhaal van de serie verbreedt/uitdiept, dus als er schrijvers van de serie mee gaan werken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:22 schreef Slayage het volgende:
Zitten we eigenlijk op een Lost game te wachten?
http://www.gamer.nl/doc/32639
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |