prins hendrikstraat!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:05 schreef richkes het volgende:
En de groeten vanuit het regenachtige Ginneken.
[afbeelding]
verrek, je hebt gelijk. dat had ik moeten zien, zo smalquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:12 schreef richkes het volgende:
Fout! Ploegstraat..
Yup that's the one. Maar maak je geen zorgen, het zal inmiddels wel brandveilig zijnquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:19 schreef richkes het volgende:
Zit op de hoek Gaffelstraat, Ploegstraat. Naast het cafe, schijnt vroeger een slager gezeten te hebben. Geen idee ofdat het wel eens gebrand heeft.
Ploegstraat, met die speeltuin waae ik vroeger altijd heengingquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:19 schreef richkes het volgende:
Zit op de hoek Gaffelstraat, Ploegstraat. Naast het cafe, schijnt vroeger een slager gezeten te hebben. Geen idee ofdat het wel eens gebrand heeft.
Met die keivriendelijke man met dat antieke gehoorapparaat!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:25 schreef Guidfriet het volgende:
[..]
Ploegstraat, met die speeltuin waae ik vroeger altijd heenging![]()
Piet!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Met die keivriendelijke man met dat antieke gehoorapparaat!
Ik ookquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:25 schreef Guidfriet het volgende:
[..]
Ploegstraat, met die speeltuin waae ik vroeger altijd heenging![]()
Ik heb een jaar geleden nog iemand gesproken van "vroeger" zeg maar, en die vertelde dat de beste man al een aantal jaartjes geleden is overleden, longkanker, naar het schijnt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat weet ik niet....
Leeft-ie eigenlijk nog?
Als ik keihard nies kan je me horen denk ik.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:17 schreef StaceyRK het volgende:
Jaa!! Ik woon er ook! Ben student en voel me helemaal in me element in Breda!Heb al door heel Breda gewoond (o.a. Kievitstraat, Mauritsstraat, Jan van den Domstraat, Stationsstraat, Graaf Hendrik III laan<-- woon ik nu)
Helaas ga ik volgend jaar deze tijd weer weg omdat er geen universiteit is, waar ik mijn nieuwe studie kan volgen.![]()
Tilburg studeren, Breda wonenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:17 schreef StaceyRK het volgende:
Jaa!! Ik woon er ook! Ben student en voel me helemaal in me element in Breda!Heb al door heel Breda gewoond (o.a. Kievitstraat, Mauritsstraat, Jan van den Domstraat, Stationsstraat, Graaf Hendrik III laan<-- woon ik nu)
Helaas ga ik volgend jaar deze tijd weer weg omdat er geen universiteit is, waar ik mijn nieuwe studie kan volgen.![]()
Henkie penkie spermatankieeeeequote:
Piet... man die ken ik volgens mij nog wel. Was dat niet die kerel die vaak ook rond reed op zijn bakfiets? Piet piederiet ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:22 schreef Blaxje het volgende:
Breda, opleiding enzo. Dus ja.
Zat je toch nog 1 jaar op een echte school he Henk!quote:Op zondag 21 mei 2006 03:16 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Ik op KBS Brabantpark.. Later (in mijn laatsje jaar) werden we helaas gefuseerd met de Weilust ...
Dat is niet speciaal Bredaas hoor.quote:Op zondag 21 mei 2006 08:30 schreef LittleIcequeen het volgende:
Vond het bij m`n ex irritant dat ze allemaal zeiden dat als ze bijvoorveeld gingen douchen of aankleden: Ik ga me eige douchen en me eige eenkleden.
Hier zeggen we gewoon: Ik ga douchen en ik ga me aankleden.
En dat ze overal ske achter gingen zetten vond ik ook maf: een bakje in noemden ze een bakske een doosje een dooske en kopje een kopske.
Ik ookquote:
quote:
Hoe kom 't?quote:Op zondag 21 mei 2006 13:03 schreef timmeeeh het volgende:
Tilburg studeren, Tilburg wonen, Bredanaar voelen.
indeed
ik wilde op kamers en ik ging in tilburg studeren. dus in tilburg op kamers gegaan.quote:
17.00 uur, maar eh, is het koopzondag in Breda dan? Meestal eerste zondag van de maand namelijk...quote:Op zondag 21 mei 2006 14:23 schreef Sandertje21 het volgende:
Weet er iemand tot hoe laat op deze koopzondag de winkels open zijn?
beperk je ff tot Tot hoe laat zijn de winkels in Breda vandaag open? ofzoquote:Op zondag 21 mei 2006 14:23 schreef Sandertje21 het volgende:
Weet er iemand tot hoe laat op deze koopzondag de winkels open zijn?
Graaf Hendrik III Laan, daar woonde ik tot een jaar geleden nog naast (Van Speykweg).quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:17 schreef StaceyRK het volgende:
Bummer, alleen de woonboulevard is open.....quote:Op zondag 21 mei 2006 14:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
17.00 uur, maar eh, is het koopzondag in Breda dan? Meestal eerste zondag van de maand namelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |