maar altijd nog minder dan op de jaarlijkse kermis @ chasseveldquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:47 schreef veldmuis het volgende:
Het was best tof hoor, lopen alleen best wat paupers rond ja.
Ik haat kermissen! Is jaren geleden dat ik daar geweest benquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
maar altijd nog minder dan op de jaarlijkse kermis @ chasseveld
Hm, ik zit het vandaag grootste deel van de dag in Belgie, en daar is het kutweer, kan ik je wel vertellen. Bier zal in de vulling nog steeds het goedkoopste zijn neem ik aan?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:51 schreef veldmuis het volgende:
Weer was trouwens best lekker vanmiddag, de drukte nog niet top, en de sfeer was best okay!
Misschien vanavond weer!
Oh, waar is het bier het goedkoopst trouwens?
Dan zaten we goed.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Hm, ik zit het vandaag grootste deel van de dag in Belgie, en daar is het kutweer, kan ik je wel vertellen. Bier zal in de vulling nog steeds het goedkoopste zijn neem ik aan?
quote:
Of je moet zin hebben om 10 km. de stad uit te fietsen...quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Bier zal in de vulling nog steeds het goedkoopste zijn neem ik aan?
met een kratje pils op de stoep helpt vaak ook wel de kosten te drukken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Of je moet zin hebben om 10 km. de stad uit te fietsen...
Het tuinterras van ons "studentenhuis" is daar zeker geschikt voor jaquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:30 schreef timmeeeh het volgende:
met een kratje pils op de stoep helpt vaak ook wel de kosten te drukken.
binnekort dus ook weer lekker bbq-enquote:Op vrijdag 26 mei 2006 03:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Het tuinterras van ons "studentenhuis" is daar zeker geschikt voor ja
we zien de uitnodiging wel verschijnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:30 schreef KeessieX het volgende:
[..]
binnekort dus ook weer lekker bbq-en![]()
Wij hebben hier een dik dakterras, ook perfect voor bier en bbq
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:55 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
we zien de uitnodiging wel verschijnen.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:55 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
we zien de uitnodiging wel verschijnen.
Ligt er een beetje aan waar in Brabantpark precies... Vrij veel niet al te mooie na-oorlogse nieuwbouw, maar qua criminaliteit e.d. volgens mij best een aardige wijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:06 schreef hannekethemaster het volgende:
is brabantpark/sportpark een leuke plek om te wonen??
ik kom vanaf 1september namelijk ook in breda wonen
tenminste als ik een appartementje kan vinden
Zeker een prima plek hoor. Tussen brantpark en sportpark is het allemaal rozegeur en zonneschijnquote:Op zondag 28 mei 2006 19:06 schreef hannekethemaster het volgende:
is brabantpark/sportpark een leuke plek om te wonen??
ik kom vanaf 1september namelijk ook in breda wonen
tenminste als ik een appartementje kan vinden
Kom op zeg, als Bredanaar kun je toch wel tegen een biertjequote:Op zondag 28 mei 2006 20:11 schreef Saske het volgende:
hoi hoi...liep gisteren nog over de grote markt....met heel veel bier...gisteren voelde het lekker...maar mijn koppie doet nog een bietje pijn!
* Urnie woont ook in de Hoge Vuchtquote:Op zondag 28 mei 2006 20:03 schreef DubzOne het volgende:
* DubzOne reprezent Breda-Noord, Hoge Vucht!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |