Dat heb ik nog niet kunnen achterhalen. Maar samen lijkt me sowieso erg waarschijnlijk. En misschien Sia ook nog in d'r eentje? Ik weet 't nietquote:
En ik heb een heel erg vaag gerucht gehoord over Bob Marleyquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:03 schreef icebliss het volgende:
[..]
Je vergeet Johnny Cash als afsluiter in de Grolsch tent![]()
Bron?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ook op Lowlands te bewonderen:
Zero 7 en Sia
Zelfde bron die er voor zorgde dat Fok als enige Fun Lovin' Criminals al had voor de officiele bekendmakingquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:29 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Bron?
Zero 7 ben ik wel benieuwd naar al valt de nieuwe cd behoorlijk tegen.
Kee danquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zelfde bron die er voor zorgde dat Fok als enige Fun Lovin' Criminals al had voor de officiele bekendmaking![]()
Overigens: http://www.myspace.com/siamusicquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zelfde bron die er voor zorgde dat Fok als enige Fun Lovin' Criminals al had voor de officiele bekendmaking![]()
Die wil ik ook, gister album gehaald, wat een plaat manquote:Op zondag 21 mei 2006 15:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Als Zero 7 echt komt ga ik nu alvast een feestje bouwen.
Ik wil trouwens Imogen Heap op Lowlands. En Seelenluft. En Gnarls Barkley.
Van mij mag er eigenlijk ook weer wat meer gebeukt gaan worden qua techno dit jaar!quote:Op zondag 21 mei 2006 03:18 schreef rubbereend het volgende:
na vanavond weet ik het weer zeker, Don Diablo moet op Lowlands komen
Doe er snel wat aanquote:Op zondag 21 mei 2006 19:22 schreef maniack28 het volgende:
Ik wil een Guano Apes reunie... en ja mn site loopt achter
quote:
ik ookquote:Op zondag 21 mei 2006 19:22 schreef maniack28 het volgende:
Ik wil een Guano Apes reunie...
Voor!quote:Op zondag 21 mei 2006 02:13 schreef hydraulix het volgende:
Be Your Own Pet mag van mij ook wel als 'hype van 2006'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |