Dat heb ik nog niet kunnen achterhalen. Maar samen lijkt me sowieso erg waarschijnlijk. En misschien Sia ook nog in d'r eentje? Ik weet 't nietquote:
En ik heb een heel erg vaag gerucht gehoord over Bob Marleyquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:03 schreef icebliss het volgende:
[..]
Je vergeet Johnny Cash als afsluiter in de Grolsch tent![]()
Bron?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ook op Lowlands te bewonderen:
Zero 7 en Sia
Zelfde bron die er voor zorgde dat Fok als enige Fun Lovin' Criminals al had voor de officiele bekendmakingquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:29 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Bron?
Zero 7 ben ik wel benieuwd naar al valt de nieuwe cd behoorlijk tegen.
Kee danquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zelfde bron die er voor zorgde dat Fok als enige Fun Lovin' Criminals al had voor de officiele bekendmaking![]()
Overigens: http://www.myspace.com/siamusicquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zelfde bron die er voor zorgde dat Fok als enige Fun Lovin' Criminals al had voor de officiele bekendmaking![]()
Die wil ik ook, gister album gehaald, wat een plaat manquote:Op zondag 21 mei 2006 15:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Als Zero 7 echt komt ga ik nu alvast een feestje bouwen.
Ik wil trouwens Imogen Heap op Lowlands. En Seelenluft. En Gnarls Barkley.
Van mij mag er eigenlijk ook weer wat meer gebeukt gaan worden qua techno dit jaar!quote:Op zondag 21 mei 2006 03:18 schreef rubbereend het volgende:
na vanavond weet ik het weer zeker, Don Diablo moet op Lowlands komen
Doe er snel wat aanquote:Op zondag 21 mei 2006 19:22 schreef maniack28 het volgende:
Ik wil een Guano Apes reunie... en ja mn site loopt achter
quote:
ik ookquote:Op zondag 21 mei 2006 19:22 schreef maniack28 het volgende:
Ik wil een Guano Apes reunie...
Voor!quote:Op zondag 21 mei 2006 02:13 schreef hydraulix het volgende:
Be Your Own Pet mag van mij ook wel als 'hype van 2006'
Dat zit er [voorlopig nog] niet in vrees ik...quote:Op zondag 21 mei 2006 19:22 schreef maniack28 het volgende:
Ik wil een Guano Apes reunie... en ja mn site loopt achter
oktober 2003 was het (toen) laatst geplande concert en daarna zal er een break zijn van een jaar voor o.a. solo album en vakantie. Kwamen in 2004 nog aantal concertjes (geld nodig??) en toen feb 2005 nog een laatste tour van 7 concerten in Duitsland.quote:Sandras Solo! As you know, Sandra is currently hard at work on her solo album. Good things take time, so patience is the word! In the meantime, you can kill the waiting time for Sandras debut with a very special highlight:
At www.glaubeliebetod.de, you have the opportunity to kick Deaths ass! How often do you get the chance to play Blackjack against Death itself and to win your own Slot Machine in the process!!! So give him Hell!! The game against Death is now open!
Ik vond Bad Religion niet echt boeiend vorig jaar op LL.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:00 schreef Ixnay het volgende:
Ik zou wel op LL willen zien:
Pennywise
Bad Religion
Avenged Sevenfold
Ignite
A.F.I.
NOFX
The Descendents
Rise Against
Stretch Arm Strong
Strung Out
1208
Sick Of It All
Daar ben ik wel heel erg benieuwd naar. Ze zijn nu ook al ongeveer aan het opkomen en hun laatste album heeft overal lovende recensies gekregen.quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En ik heb een heel erg vaag gerucht gehoord over Bob Marley![]()
![]()
eigenlijk verkapte tvp![]()
![]()
Pssst.....doe eens teruglezenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]
![]()
die grapjes word elke keer gemaakt.
dan komt er zo meteen een gek die zegt dat Nirvana komt.
shit die grap wou ik net makenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]
![]()
die grapjes word elke keer gemaakt.
dan komt er zo meteen een gek die zegt dat Nirvana komt.
Telepathiequote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Less than Jake kan trouwens weg uit de OP. Die zijn al voorzien op alle drie de Lowlands data
Dat ging toen dan wel ten koste van The Rakesquote:Op maandag 22 mei 2006 23:56 schreef Tasha het volgende:
Ik denk dat The Sheer ook nog wel gaat komen. Niet lachen, vorig jaar met Racoon zat ik ook goed
Radiohead kan niet, speelt hele weekend elders (V festival, UK)quote:Op maandag 22 mei 2006 17:04 schreef Route het volgende:
Ik wil Coco Rosie, Radiohead en Bob Dylan op Lowlands zien!!!! Op Coco Rosie en Radiohead is kans (radiohead speelt ook op pukkelpop=zelfde datum) ...maar ben bang dat we Bobby niet kunnen verwachten..
![]()
Je hebt mazzel, de 20ste is weer weggehaalt uit 't tourschema. Dus misschien toch nog een klein kansje.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
weer een leuke ska/punkband weg... ik heb die muziekjes eens even geluisterd van wat er zoal komt.. maar wat een britpopzooi zeg... stuk voor stuk dezelfde saaie kutmuziek
blegh...
Ik eis dat ze beter hun best gaan doen om hardere muziek te boeken, maar het zal wel niet want Eric van Eerdenburg houdt zelf ook van britpop
Ze zullen wel moeten... een festival zonder punk is een festival zonder mij (en een hoop andere mensenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je hebt mazzel, de 20ste is weer weggehaalt uit 't tourschema. Dus misschien toch nog een klein kansje.![]()
Gelukkigquote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Radiohead kan niet, speelt hele weekend elders (V festival, UK)
Vrijdag is er geen V-Festival....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Radiohead kan niet, speelt hele weekend elders (V festival, UK)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |