Hetspijtmevergeefmeikkanhetechtnietandersuitenikwildithoofdstuknueenssluiten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lowlands-Meet!
Wel de OP lezen volgende keer ja![]()
![]()
nog veel te veelquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:26 schreef DeVinger het volgende:
Nog aardig wat nachtjes slapen
Zie voorgaande topicsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:20 schreef MOD het volgende:
Iemand een idee of Turbonegro een kans maakt dit jaar?
Depeche Mode en Nirvanaquote:
quote:
Je vergeet Johnny Cash als afsluiter in de Grolsch tentquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:52 schreef BloodyLotte het volgende:
The Beatles en Janis Joplin in de Alpha.
Samen of apart?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ook op Lowlands te bewonderen:
Zero 7 en Sia
Dat heb ik nog niet kunnen achterhalen. Maar samen lijkt me sowieso erg waarschijnlijk. En misschien Sia ook nog in d'r eentje? Ik weet 't nietquote:
En ik heb een heel erg vaag gerucht gehoord over Bob Marleyquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:03 schreef icebliss het volgende:
[..]
Je vergeet Johnny Cash als afsluiter in de Grolsch tent![]()
Bron?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ook op Lowlands te bewonderen:
Zero 7 en Sia
Zelfde bron die er voor zorgde dat Fok als enige Fun Lovin' Criminals al had voor de officiele bekendmakingquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:29 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Bron?
Zero 7 ben ik wel benieuwd naar al valt de nieuwe cd behoorlijk tegen.
Kee danquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zelfde bron die er voor zorgde dat Fok als enige Fun Lovin' Criminals al had voor de officiele bekendmaking![]()
Overigens: http://www.myspace.com/siamusicquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zelfde bron die er voor zorgde dat Fok als enige Fun Lovin' Criminals al had voor de officiele bekendmaking![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |