geeft niks maar de meest van ons hebben jou zus weleens naakt gezien. dus die fotoos zijn niet nodigquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:26 schreef golden88 het volgende:
Me zus (21) loopt vaak gewoon naakt ........
ps: NEE IK HEB GEEN FOTO'S EN ZOU ZE OOK NOOIT MAKEN OF LATEN ZIEN !!!
Daar is over nagedacht.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:30 schreef ehqo het volgende:
Altijd is nooit níét, he.
jaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:32 schreef golden88 het volgende:
NEE geen pics idiot !!!
Zou jij dat doen dan?
Ik zou cams plaatsen door het huis en een website beginnen!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:32 schreef golden88 het volgende:
NEE geen pics idiot !!!
Zou jij dat doen dan?
HAHAHAquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
geeft niks maar de meest van ons hebben jou zus weleens naakt gezien. dus die fotoos zijn niet nodig
Zo'n kriebelend gevoel in je onderbuik?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:33 schreef GummyGadGet het volgende:
en als je haar ziet, komt er dan geen sexuele prikkeling bij je vrij?![]()
Je bent niet goedquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:33 schreef GummyGadGet het volgende:
Opkankeren met je outdated usericonquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:33 schreef GummyGadGet het volgende:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:26 schreef golden88 het volgende:
Me zus (21) loopt vaak gewoon naakt rond in huis blabla....blabla(sinds mijn zus wel knap is) blablabla......
ps: IK HEB blablabla FOTO'S EN blabla... blabla LATEN ZIEN !!!
Je kan wel zeggen dat ze lekker is, maar verder voel je niks?quote:
Dat is retro.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Opkankeren met je outdated usericon.
ruik eens aan mijn vinger?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Opkankeren met je outdated usericon.
Quid pro quo!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:37 schreef golden88 het volgende:
WTF jullie reageren f*cking snel trouwens....niks anders te doen ofzo
Ik ben hier alleen voor mijn vraag
posts 39 views 293quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:38 schreef ruud_fr het volgende:
10 minuten, 35 replies
er is veel vraag naar je zus
alleen weinig aanbod
Maar ik vroeg mij af of iemand anders ook een zus of zusje heeft die dat doet??quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:37 schreef golden88 het volgende:
WTF jullie reageren f*cking snel trouwens....niks anders te doen ofzo
Dat doet mijn zusje van 14 ook wel eens, maar dan steek ik altijd een vinger in haar kutje, zou jij misschien ook eens moeten proberen...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:37 schreef golden88 het volgende:
Heb jij de Fok! inburgerings cursus wel gevolgd?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:26 schreef golden88 het volgende:
Ook geen foto's!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:40 schreef Sheepcidus het volgende:
http://www.teenadviceonline.org/archive/17284.html
Ik denk dat we Rita even moeten bellenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:42 schreef DeGast het volgende:
[..]
Heb jij de Fok! inburgerings cursus wel gevolgd?
danwel te filmenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:47 schreef WanEnOonlie het volgende:
Golden88, egocentrische gnerkenbaas, denk eens niet alleen aan jezelf als je welgevormde zusje in haar Eva-kostuum door het huis dartelt. Je bent het de Fok-community (om over de mensheid nog maar te zwijgen) gewoonweg verschuldigd om je digitale camera (of phone) erbij te pakken, en haar schaamteloos te fotograferen.
Bijna.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:54 schreef K-jozz het volgende:
You're not the only one [url] [url=http://www.altavista.com/image/results?q=sister&mik=photo&mik=graphic&mip=all&mis=all&miwxh=all[/url]]http://www.altavista.com/image/results?q=sister&mik=photo&mik=graphic&mip=all&mis=all&miwxh=all[/url][/url] (wel ff je family-filter uitzetten)
Precies!:D Laat staan fotows, mag ik haar adres:D dan zie ik het wel live!!quote:
Godver klootzak, nu druipt er een sloot koffie over mijn beeldschermquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
geeft niks maar de meest van ons hebben jou zus weleens naakt gezien. dus die fotoos zijn niet nodig
vrijdagmiddag 17.36u en jij zit aan de koffiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:36 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Godver klootzak, nu druipt er een sloot koffie over mijn beeldscherm![]()
Volgens mij is ze eerder behaard en hangt er een azijnwalm omheen met nog iets.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:29 schreef Chriz2k het volgende:
Is ze kaal van onder?
doodgeneuktquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:34 schreef Sebasser het volgende:
Mijn zus deed dit ook altijd,
en die is nu dood
wat hij zegtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
geen foto's = slotje
Ons wel opgeilen en dan krijg je deze shit.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:26 schreef golden88 het volgende:
Tof!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
ik heb even gegoogled op en ik heb de beoogde verdachten gevonden. Op de foto hieronder zijn de TS en zijn zusje te zien...
[afbeelding]
Idd, lijkt me best wel lastig als TS zijnde. Aangezien hij zelf toegeeft zijn zus knap te vinden en zelf ook naakt rond loopt....dan gaat er vast wel iets overeind staan enzo.. Heeft ie zijn zus al gepakt dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:31 schreef LSS het volgende:
[..]
Ons wel opgeilen en dan krijg je deze shit.![]()
Ik ben trouwens blij dat ik geen lekker wijf heb als zus.
Wat, ik mag de afwas niet meer doen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:44 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
pas maar op, de aivd leest mee
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
niet als je met je piemel de borden afspuit nee
Pff amateur!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:26 schreef golden88 het volgende:
(Knip)
wat , aankledenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:28 schreef SkunkfireJoe het volgende:
zoiets doe ik iig niet en mijn zus ook niet.
link?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:53 schreef NoBody122 het volgende:
dit doet me denken aan die Fok!'er die samen met zijn zusje in bad ging en waarbij op 1 of andere vreemde manier zijn teen in haar schelp terecht kwam
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:46 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Heb even gezocht maar kon hem niet meer vinden
Foei. 13 jaar en dan al naar naakte foto's vragen.quote:
halfnaakt is ook leukquote:Op zondag 21 mei 2006 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Foei. 13 jaar en dan al naar naakte foto's vragen.![]()
is kasper 13? of dat zusje.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Foei. 13 jaar en dan al naar naakte foto's vragen.![]()
het topic staat in ONZ, wat denk je zelfquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:09 schreef TheThirdMark het volgende:
Komt dit Topic nu alweer naar boven? Damn, zou er dan eindelijk een filmpje zijn?
Heb op onzin anders voor het eerst die IJs***S foto's gevonden. Dus Onzin levert nog wel eens wat op.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
het topic staat in ONZ, wat denk je zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:13 schreef TheThirdMark het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er is geen gebruikersnaam.rar .
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
er is geen gebruikersnaam.rar .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |