Ik denk dat we Rita even moeten bellenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:42 schreef DeGast het volgende:
[..]
Heb jij de Fok! inburgerings cursus wel gevolgd?
danwel te filmenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:47 schreef WanEnOonlie het volgende:
Golden88, egocentrische gnerkenbaas, denk eens niet alleen aan jezelf als je welgevormde zusje in haar Eva-kostuum door het huis dartelt. Je bent het de Fok-community (om over de mensheid nog maar te zwijgen) gewoonweg verschuldigd om je digitale camera (of phone) erbij te pakken, en haar schaamteloos te fotograferen.
Bijna.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:54 schreef K-jozz het volgende:
You're not the only one [url] [url=http://www.altavista.com/image/results?q=sister&mik=photo&mik=graphic&mip=all&mis=all&miwxh=all[/url]]http://www.altavista.com/image/results?q=sister&mik=photo&mik=graphic&mip=all&mis=all&miwxh=all[/url][/url] (wel ff je family-filter uitzetten)
Precies!:D Laat staan fotows, mag ik haar adres:D dan zie ik het wel live!!quote:
Godver klootzak, nu druipt er een sloot koffie over mijn beeldschermquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
geeft niks maar de meest van ons hebben jou zus weleens naakt gezien. dus die fotoos zijn niet nodig
vrijdagmiddag 17.36u en jij zit aan de koffiequote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:36 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Godver klootzak, nu druipt er een sloot koffie over mijn beeldscherm![]()
Volgens mij is ze eerder behaard en hangt er een azijnwalm omheen met nog iets.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:29 schreef Chriz2k het volgende:
Is ze kaal van onder?
doodgeneuktquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:34 schreef Sebasser het volgende:
Mijn zus deed dit ook altijd,
en die is nu dood
wat hij zegtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
geen foto's = slotje
Ons wel opgeilen en dan krijg je deze shit.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:26 schreef golden88 het volgende:
ps: NEE IK HEB GEEN FOTO'S EN ZOU ZE OOK NOOIT MAKEN OF LATEN ZIEN !!!
Tof!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
ik heb even gegoogled op en ik heb de beoogde verdachten gevonden. Op de foto hieronder zijn de TS en zijn zusje te zien...
[afbeelding]
Idd, lijkt me best wel lastig als TS zijnde. Aangezien hij zelf toegeeft zijn zus knap te vinden en zelf ook naakt rond loopt....dan gaat er vast wel iets overeind staan enzo.. Heeft ie zijn zus al gepakt dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:31 schreef LSS het volgende:
[..]
Ons wel opgeilen en dan krijg je deze shit.![]()
Ik ben trouwens blij dat ik geen lekker wijf heb als zus.
Wat, ik mag de afwas niet meer doen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:44 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
pas maar op, de aivd leest mee
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
niet als je met je piemel de borden afspuit nee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |