quote:Op zondag 21 mei 2006 00:33 schreef Roderick2085 het volgende:tijd om te pitten, morgen lekker uitslapen
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:33 schreef Roderick2085 het volgende:tijd om te pitten, morgen lekker uitslapen
Zit de auto SC weer eens dicht?quote:Op zondag 21 mei 2006 02:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Prachtig verslag PNG!Maar waarom in de MC? Komt dat niet veel beter tot zn recht in een eigen topic?
Heb alleen brb gelezen, wat stond er eerder dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 02:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat PNG iets te passievol was
klik maar op zn posthistoriequote:Op zondag 21 mei 2006 02:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb alleen brb gelezen, wat stond er eerder dan?
Gezienquote:
handig als tuinbankje toch?quote:Op zondag 21 mei 2006 02:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
GezienWeet dat het slecht weer is maar al die mislukte sneeuw schuivers voorop die koekblikken zijn toch ook weer niet nodig?
![]()
Nee. Het Litouwen avontuur gaat hoogstwaarschijnlijk niet door. En dat ik nog steeds geen werk en/of rijbewijs heb ehlpt ook niet mee.quote:
Ah dat is minder, maar wel mooi dat ie er dit jaar waarschijnlijk nog komt.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Het Litouwen avontuur gaat hoogstwaarschijnlijk niet door. En dat ik nog steeds geen werk en/of rijbewijs heb ehlpt ook niet mee.
Maar ik schat dat ie nog in 2006 komt hoorBen wel al lid geworden van het Vlaamse Lada Niva forum
Don't think so Tim.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:26 schreef Rib-i het volgende:
Het nieuwe tandwiel kan je toch tussen de bouten schroeven?
Vandaag meeten?quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 09:30 schreef Worldbeater het volgende:
Plaatje voor de vroeger ochtendposters..
[afbeelding]
Oeps verkeerde.. bedoelde het vriendelijk.![]()
[afbeelding]
Zo ja.![]()
Hopkins seizoen 2005. Nu gaat hij bijna elke uiloopronde čn training deze wheelies uitvoeren.![]()
Vandaag maar ff opnemen die MotoGP.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |