Ach, ik denk niet dat mannen een poging doen bij een zwangere vrouw.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:54 schreef coolbabe het volgende:
Ik zou m`n zwangere vrouw echt niet zo over straat laten gaanJe kijkt zo d`r arie in
"als je er straks nog 1 wil, laat het me dan wetenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:36 schreef rena het volgende:
[..]
Ach, ik denk niet dat mannen een poging doen bij een zwangere vrouw.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:39 schreef milagro het volgende:
[..]
"als je er straks nog 1 wil, laat het me dan weten" daar blijft het idd meestal bij
ik heb destijds alleen maar lief gelachenquote:
Ik heb 1 keer 'gooi dat kind weg joh, dan maak ik een nieuwe bij je' naar m`n hoofd gehadquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:39 schreef milagro het volgende:
[..]
"als je er straks nog 1 wil, laat het me dan weten" daar blijft het idd meestal bij
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:54 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer 'gooi dat kind weg joh, dan maak ik een nieuwe bij je' naar m`n hoofd gehad
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:10 schreef static het volgende:
Rot op naar R&P dan.
joehoe!quote:Britney Kicks K-Fag Out! For Good?
Filed Under: Britney Spears > Kevin Federline > Love Line
Yes!!! Yes. Yes. YES!!! Yes. YESSSSSS!!!!!!!
We can move mountains, people.
Britney has given The Federjerk the boot.
Better late then never, right?
K-Fag is no longer living with Spears full-time, reports The Sun.
The wannabe rapper has spent three out of the last four nights holed up in a flat with pals in Sherman Oaks, California - while Britney has remained at home in Malibu.
A pal said: "Things have suddenly turned very sour. It looks bad."
Believe!!!
The end is near!!!
Wat een homo die ernaast loopt!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:23 schreef Sfuf het volgende:
Hij schijnt de nanny te zijn.. Triest, dit is Kevins job, maar die laat zich nooit zien met Sean.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Britney took baby Sean Preston for a walk, yesterday, in what is supposed to be a private area (which paparazzi obviously don't bother to respect).
Hee is dat niet Holly van de King of Queens? (de 'hondenuitlaatster' die ook weleens met die opa iets gaat doen? ).quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:33 schreef superhero87 het volgende:
Wel sneu voor Britney dat het mis is gegaan... Als ze nou geen kinderen hadden![]()
Ik heb een ontzettend lollig filmpje gevonden over Britney en Justin Timberlakeecht niet normaal meer
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=J2-3fqUyJKQ&search=mad%20tv%20britney
Tsja, zo werkt dat nu eenmaal in de natuur.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:18 schreef Andoire het volgende:
Maar Ot; Ik hoop dat de geruchten waar zijn dat die twee uit elkaar zijn. Die vent is echt niets waardZe moet zelfs een mannelijke nanny inhuren, ik bedoel, come on!
Is wel heel erg triest iddquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:23 schreef Sfuf het volgende:
Hij schijnt de nanny te zijn.. Triest, dit is Kevins job, maar die laat zich nooit zien met Sean.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat leek ze altijd, al, hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 13:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is wel heel erg triest idd
Haar hele uitstraling van een paar jaar gelden is ook helemaal weg. Lijkt nu wel een doorsnee Amerikaan![]()
Mijn zus, gediplomeerd verpleegkundige nota bene, liet stilstaand dr zoontje van 4 dagen oud met zn koppie op het kale beton vallen..... en dan nog mn nichtje van toen 1 jaar er de schuld van geven...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ze liep tegen een stilstaande auto. Daarnaast had ze heel casual een glas water in de ene hand en dr baby op haar andere arm.
Hou je baby dan met 2 handen vast of koop een $2000 Gucci draagzak voor de baby
nee, linksboven!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:47 schreef KinkyGiraf het volgende:
Stukje papier ofzo... die rechtsboven is lief
Hoe sneu dat ze nu zelfs van die teksten over die baby gaan schrijven zeg!!!quote:Op maandag 29 mei 2006 18:44 schreef superhero87 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk en aardig, maar wat heeft ie daar in zn mond![]()
Is vaak makkelijker dan een wandelwagen als je omringd wordt door hordes mensen.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:50 schreef Annemiek78 het volgende:
Kan ze met dat salaris van d'r geen fatsoenlijke wandelwagen betalen ofzo??
Ze sleept dat kind wel overal los mee naar toe.
Kevin is volgens mij druk bezig met zn 'carriere'quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:23 schreef Scandalous het volgende:
Toch wel sneu dat er de laatste tijd meer schattige gezinsfoto's zijn van Britney met de manny dan van Britney met haar man.
Hoe kom je erbij?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Kevin lijkt op die foto's wel zo'n psycho huis-aan-huis verkoper.Onherkenbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |