heeft ze al sinds het begin van haar carrierequote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:38 schreef Koningin het volgende:
[..]
Lieve foto's.
Tis ook niet niks als je zelf nog zo jong bent en dan al dat gespuis om je heen.
Haha, dat is fijn als je dan je kind 90% dat je "in public" bent tegen je tiet moet aandrukken, ook goed voor dat kindquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je druk door de paparazzi banjert en lang autos manouvreert, heb je je kind dan ook heel casual op 1 arm? Een beetje moeder zal haar kind stevig tegen de borst drukken
Moet ze dan 24/7 in huis blijven, want volgens mij is dat de enige plek waar geen media isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:25 schreef ch0c0 het volgende:
Als ze zoveel last heeft van de paparazzi, waarom zorgt ze dan niet dat ze weg is uit de drukte tijdens haar zwangerschap? Nee, voor het oog van de camera zitten brullen, daarmee oogst ze medelijden en weer een lading aandacht. Dat is veeeeel belangrijker dan rust voor de kids en de mama-to-be.
Ze HOEFT niet voor de camera's te blijven dartelen maar ze doet het toch, de aandacht mag niet verslappen natuurlijk! Stel je voor dat het come-back album niet aanslaat of nog erger, je staat eens een jaar niet op de lijst van best- noch slechtst-gekleden!! Mag niet gebeuren natuurlijk, ach, dan lopen de kinderen maar wat meer risico. Het is allemaal voor een goed doel, Britjes miljoenen.
Ja hoor, ze heeft hier zelf voor gekozenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:36 schreef ch0c0 het volgende:
Shit er zijn zoveel celebs die het meer private houden, maar zij moet altijd met haar bak koffie / milkshake of wtf het ook is over de drukste straten flaneren.
Laat ze een eiland kopen? of een woonboot nemen in de Bermuda driehoek?
Lekker een (half) jaar er tussenuit, verf het haar rood, knip het kort en zet een bril op, met haar saldo zou ze zelfs kunnen verdwijnen om nooit meer teruggevonden te worden.
Ze WIL die aandacht gewoon, anders zou ze haar kinderen toch iig iets stabiels en rustigs gunnen. Dat is allemaal prima, maar bewaar die tranen dan ook maar voor thuis.
She's so lucky.......
Yep. Had ze maar toiletjuffrouw moeten worden ofzo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:40 schreef rena het volgende:
[..]
Ja hoor, ze heeft hier zelf voor gekozen![]()
![]()
bron: www.britneyexperts.comquote:Access Hollywood Supporting Britney
Due to the media being so harsh to Britney, Access Hollwood is doing a thing were people can send in their worst baby mishaps. They're doing this to show that things that have happened to her happen to everyone. The article is posted below.
----------------------------
Yes, when Britney drove away from the paparazzi in Malibu with her baby in her lap, it was a very VERY bad move ....
And sure, it looked a bit questionable a few weeks later when Brit had little Sean Preston's car seat seemingly positioned the wrong way in the back seat ....
But Thursday, when Brit almost dropped her son in New York.... C'mon now ... what mother hasn't almost done that?!?!
Now Access Hollywood wants you to share your worst 'Baby Mishap' story with us!
If we choose your story, you might find it on air on Access Hollywood, or on our Web site.
In a perfect world you have a video tape or DVD of the near disaster. If not, tell us your story in front of the camera and include some pictures. Please shoot your video in good light with the camera as close as possible (in order to pick up proper audio).
quote:Moeder wil scheiding Britney en Kevin
Lynne Spears denkt dat dochter Britney voor de tweede keer zwanger is geraakt om haar moeizame relatie met Kevin Federline op te peppen. Ook maakt ze zich zorgen over dit effect op haar muziekcarrière. Een insider vertelt: ’Lynne was in tranen toen ze het nieuws van de zwangerschap hoorde, terwijl Britney maar zat te vertellen hoe gelukkig ze wel niet was.’ Volgens Life&Style Weekly is Britney al met haar advocaat aan het praten om te scheiden van Kevin. ‘Zodra de familie Spears het plan rond heeft, is het idee om zonder Kevin op de hoogte te stellen de scheiding door te voeren.’ Inmiddels wil Britneys man er alles aan doen om zijn eigen muziekcarrière van de grond te krijgen. Tot nu toe heeft dat weinig succes opgeleverd. Rapper Ya Boy heeft onlangs een paar liedjes voor hem geschreven. Zijn commentaar: ‘Ik doe wat hij gevraagd heeft. Ik bedoel, die gast heeft miljoenen op de bank.’
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:17 schreef manou het volgende:
ik vind haar wel een beetje dom de kleren die ze aanheeft in het openbaar kan niet, de broek is te lang , onverzorgd rond lopen en zo raar dat kind op dr arm met een glas in haar hand...kan echt niet!!
Comes with the job.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:43 schreef schatje het volgende:
Sneu hoor met al die pers die je geen moment met rust laat.
en waarom niet?quote:Op maandag 22 mei 2006 10:23 schreef Inca het volgende:
Het zal wel geen water zijn geweest in dat glas
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:17 schreef Vivi het volgende:
[b]Hi, y'all.
[afbeelding]
http://gofugyourself.typepad.com/go_fug_yourself/britney_spears/index.html
Waarom niet met 1 hand dan? Dat is wel een heel raar argument. Het gaat hier om een kind.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
een baby weegt niet zoveel hoor, ik draag ze ook bijna altijd op één arm
ik gebruikte altijd een draagdoek, ideaalquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:43 schreef coolbabe het volgende:
Over je kind dragen..mijn jongste weegt 12 kilo en die draag ik met 1 arm. De oudste weegt 22 en die draag ik ook op de heup, met een arm. Zo moeilijk is dat niet en ook heus niet onverantwoord. Sean is nu op een leeftijd dat hij rechtop kan zitten en zijn hoofd geen ondersteuning meer nodig heeft en dan draag je ze het makkelijkst op 1 arm. Dus.
agossiequote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:49 schreef pinkplatinum het volgende:
Na het incident:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sean "troost" britney.. zo lief..
Ik heb echt veel medelijden met Britney
Da's een schortje, want ze is nu huisvrouwquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:03 schreef milagro het volgende:
[..]
maar even terzijde, Britney, je bent een schat, hoor, maar wat heb je nu toch allemaal aan weer op die laatste foto in de quote
ik krijg idd een beetje medelijden met haarquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:49 schreef pinkplatinum het volgende:
Na het incident:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sean "troost" britney.. zo lief..
Ik heb echt veel medelijden met Britney
de site even down? dat betekent toch helemaal niks...quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:35 schreef KinkyGiraf het volgende:
Pinkisthenewblog vermoedt dat er een announcement staat te gebeuren, omdat de site van Britney even down was.
we can't go on together... with suspicious minds...
Nee, vandaar mijn suspicious minds eronder, maar goed, je weet het nooit, ik plaats het hier toch maar even!quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:38 schreef superhero87 het volgende:
[..]
de site even down? dat betekent toch helemaal niks...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |