Op papier is Ajax nummer 1 titelkandidaat (net als elk seizoen), maarja laten we maar niet teveel roepen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:32 schreef DrDentz het volgende:
Dat lukt denk ik wel... Ronald Koeman bij PSV en Kalou en Kuijt maybe weg bij Feyenoord
Ajax wordt slechts sterker... Japie, Perez, HENK TEN CATE![]()
grootste concurrent lijkt me AZ
Ten Cate blij met Spijkerman als assistentquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij hoorde ik iets over een interview met Ten Cate op Studio Sport. Ze lieten al een stukje zien net.
Na het bericht dat ie naar Ajax zou gaan speelde ie minder ja. Toeval?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:40 schreef Erwtensoep het volgende:
De laatste tijd heeft hij het niet echt laten zien nee
Zolang Henk het allemaal oke vind, vind ik het ook primaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ten Cate blij met Spijkerman als assistent
De nieuwe Ajax-trainer Henk ten Cate heeft gereageerd op het nieuws dat hij Hennie Spijkerman als assistent meeneemt naar Ajax. "Ik ken Hennie al jaren", zei de kersverse opvolger van Danny Blind in het NOS Sportjournaal. "Hij heeft ontzettend veel kwaliteiten. Zelf heb ik ook veel van hem geleerd."
Ten Cate, die vertrekt als assistent-coach bij Barcelona, ziet zijn nieuwe baan in Amsterdam als een prachtige uitdaging. "Ik heb er heel veel vertrouwen in dat wij dit tot een succesvol project gaan maken." Overigens keert de oefenmeester volgens het Sportjournaal alweer vrij snel terug in Barcelona. Tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen neemt hij met Ajax namelijk deel aan het Joan Gamper Toernooi in Catalonië.
Maar natuurlijk, dat durft hij wel. Henk durft 3-4-3 wel aanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:04 schreef methodmich het volgende:
Nou, goede zaak lijkt me.
Ik heb wel vertrouwen in Henk. Eens kijken of hij, indien nodig, ook durft te breken met 4-3-3. Hij is eigenwijs genoeg.
Je bent Manucharyan en de Mul nog vergetenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben benieuwd naar zijn aanval.
Mitea, Rosenberg, Babel, Rosales, Charisteas, ene Huntelaar, Perez. Wie moet ie in godsnaam opstellen?
rosales/ aankoop op de vleugel dan huntelaar/ rosenberg en op de andere kant perez/ mitea. En dan charisteas verkopen als hij niet in de rol van pinchhitter wil blijvenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben benieuwd naar zijn aanval.
Mitea, Rosenberg, Babel, Rosales, Charisteas, ene Huntelaar, Perez. Wie moet ie in godsnaam opstellen?
Zoek het lekker zelf uit kerelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben benieuwd naar het bedrag dat Ajax volgens het jaarverslag heeft geinvesteerd in spelers in 2004-2005 en 2003-2004(eventueel langer terug) en voor hoeveel ze volgens dat zelfde jaarverslag verkocht hebben.
Iemand die het jaarverslag wel leesbaar krijgt en dit wel kan uitvinden?
http://www.ajax.nl/show/id=109247quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben benieuwd naar het bedrag dat Ajax volgens het jaarverslag heeft geinvesteerd in spelers in 2004-2005 en 2003-2004(eventueel langer terug) en voor hoeveel ze volgens dat zelfde jaarverslag verkocht hebben.
Iemand die het jaarverslag wel leesbaar krijgt en dit wel kan uitvinden?
Daar moet je nog verder voor trug tellen in plaats van zo'n sommetje dat is niet echt precies vind je nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ajax verkocht in 2004-2005 voor 16,4 miljoen aan spelers en in 2003-2004 voor 25,3 miljoen. Dit seizoen schat ik voor een miljoen of 3.
Ik denk dat Ajax uitgekocht is
De laatste 2 seizoenen kon Ajax investeren omdat er transferinkomsten tegenover staan. Die hebben ze nu nauwelijks(SQD en De Jong alleen volgens mij) Nu hebben ze alleen salarisruimte maar die zal wel al een heel eind zijn ingevuld door Stam, Perez, Huntelaar en Gentenaarquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Daar moet je nog verder voor trug tellen in plaats van zo'n sommetje dat is niet echt precies vind je niet![]()
Ze verkochten voor 40 mnl euri spelers en hoe denk je dan dat Ajax uitgekocht is terwijl ze voor misschien 25 ml euri spelers hebben gekocht laatste 2 jaar. Met de cashflow zal het wel goed zitten. Anders openen we een extra leninkje bij ABNquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ajax verkocht in 2004-2005 voor 16,4 miljoen aan spelers en in 2003-2004 voor 25,3 miljoen. Dit seizoen schat ik voor een miljoen of 3.
Ik denk dat Ajax uitgekocht is
Ja maar je kan daar in princiepe niet over 2 seizoenen over kijken ik weet niet hoe ajax op de beurs staat maar daar komen ook inkomsten door en dan heb je nog de gewone inkomsten CL- de thuis wedstrijden- playoffs en bekerwinstquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De laatste 2 seizoenen kon Ajax investeren omdat er transferinkomsten tegenover staan. Die hebben ze nu nauwelijks(SQD en De Jong alleen volgens mij) Nu hebben ze alleen salarisruimte maar die zal wel al een heel eind zijn ingevuld door Stam, Perez, Huntelaar en Gentenaar
eeuuhh jaaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja bij die oorlogsmisdadigers en kinder-uitbuiters
De gekochte spelers kon ik niet goed vinden in het jaarverslag
Ja bij die oorlogsmisdadigers en Kinder-slavendrijversquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:26 schreef SoA-Holic het volgende:
zitten. Anders openen we een extra leninkje bij ABN![]()
Die 150 miljoen gulden is al verdampt door het mismangement van eind jaren 90, begin van de eeuwquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:31 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
eeuuhh jaa![]()
Daarnaast hebben ze nog 60-80 mln euro aan schatkist over nadat ze naar de beurs zijn gegaan. Alleen in absolute noodgevallen spreken ze dit kapitaal aan.
ohh , philips is lekker zuiver bezig in china wou je zeggenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja bij die oorlogsmisdadigers en Kinder-slavendrijvers
De gekochte spelers kon ik niet goed vinden in het jaarverslag
Verslag 2003-2004quote:Jaarverslag 2004-2005 :
Vergoedingssommen
De afschrijvingen op vergoedingssommen zijn gelijk gebleven op ¤ 15,6
miljoen. Hierin zijn tevens opgenomen de versnelde afschrijvingen op
de voor Wesley Sonck en Tom Soetaers betaalde transferbedragen
alsmede afschrijvingen op de transferbedragen voor de nieuw
aangetrokken spelers Mauro Rosales en Angelos Charisteas.
Het resultaat vergoedingssommen bedraagt ¤ 16,4 miljoen. Hierin zijn
de positieve netto resultaten van de transfers van Zlatan Ibrahimovic,
Petri Pasanen, Rafael van der Vaart en Abubakari Yakubu opgenomen. In
het boekjaar 2003/2004 was dit resultaat ¤ 25,3 miljoen door de
transfers van onder andere Cristian Chivu, Ahmed “Mido” Hossam en
Andy van der Meijde. Het resultaat bestaat uit het bedrag van de netto
opbrengst uit transfervergoeding, verminderd met de boekwaarde van
de betreffende speler
Totaal 31 mln in die periode, is dus een positief overschot van 9 mln euro in die tijdsperiode.quote:Dit saldo vergoedingssommen bestaat uit de
afschrijvingen vergoedingssommen van ¤ 15,6 miljoen, een
vermindering van ¤ 5,1 miljoen ten opzichte van vorig boekjaar,
en uit het resultaat vergoedingssommen van ¤ 25,3 miljoen,
een verbetering van ¤ 24,6 miljoen.
Philips financiert geen wapens waarmee oorlogsmisdaden mee zijn begaan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:37 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
ohh , philips is lekker zuiver bezig in china wou je zeggen![]()
Laten we maar weer ontopic gaan. En die 160 mln gulden is NIET verdwenen na het mismanagement in de jaren 90. Er is wel degelijk 60-80 mln euro over in de kas, en dat is vorig jaar aangegeven door algemeen directeur van Eijden meen ik.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Philips financiert geen wapens waarmee oorlogsmisdaden mee zijn begaan.
Maar het blijft een net zo kansloos argument als dat PSV maffiageld aanneemt omdat Alex bij PSV speelt
Waar staat dat in de cijfers?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:41 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Laten we maar weer ontopic gaan. En die 160 mln gulden is NIET verdwenen na het mismanagement in de jaren 90. Er is wel degelijk 60-80 mln euro over in de kas, en dat is vorig jaar aangegeven door algemeen directeur van Eijden meen ik.
Dan zoek je toch lekker contact met Docters van Leeuwen?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar staat dat in de cijfers?
Van 150 miljoen gulden naar 60-80 miljoen euro dus. Volgens mij klopt er iets niet
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:34 schreef Mr.Mills het volgende:
Die Hennie Spijkerman lijkt een beetje op John Mieremet
Inderdaad. Relaxt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:36 schreef Nashje het volgende:
Wat een heerlijke nuchtere kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |