belde hij toen ook al met Cruyff vraag ik me af...quote:Op maandag 22 mei 2006 09:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
joh, hij heeft nog tegen van gaal gevoetbalt ...
Ja en? Wat hadden Michels, van Gaal, Cruijff, etc gewonnen voordat ze prijzen met Ajax pakten ?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:34 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat Ton Ojers vandaag al in RTV-NH sport zei: 'Het is allemaal wat armoedig qua technische staf'. Hij had het niet beter kunnen verwoorden. Er zit een technische staf op de bank die geen enkele prijs ooit heeft gewonnen. Maargoed, we wachten het allemaal af.
Persconferentie om 15.00 live op AT5 en RTL7!quote:Ten Cate en staf tekenen contract![]()
Amsterdam, 22 mei 2006
Hoofdtrainer Henk ten Cate en zijn assistenten Hennie Spijkerman en Alfons Groenendijk tekenden maandagmorgen hun contracten bij Ajax. Samen met keeperstrainer Fred Grim vormen zij de nieuwe technische staf van Ajax. ,,Ik begin met een heel goed gevoel aan deze klus'', sprak Ten Cate enthousiast.
Henk ten Cate was tot aan afgelopen weekeinde nog druk bezig geweest met FC Barcelona, de club waarmee het trainersduo Rijkaard/Ten Cate de Spaanse titel en de Champions League veroverde. ,,Ik weet natuurlijk wel wie er in de selectie van Ajax zitten, maar ik kan er nog geen gefundeerde mening over geven'', aldus de nieuwe Ajax-coach. ,,Daar ga ik eerst in de komende tijd gesprekken over voeren met Martin van Geel.''
Ten Cate was duidelijk over zijn doelstellingen voor Ajax: ,,We moeten tot aan de laatste dag meestrijden om het landskampioenschap en dat moeten we doen met goed voetbal.''
,,We streven ernaar om een evenwichtige selectie te krijgen die veel kwaliteit herbergt'', zei Ten Cate nadat hij zich met zijn technische staf had laten fotograferen. ,,Op deze manier laten we zien dat we een eenheid zijn'', sprak de oefenmeester toen hij met Groenendijk, Spijkerman en Grim poseerde.
,,Ajax is een prima, goede en mooie club’’, sprak de toekomstige assistent-trainer Hennie Spijkerman in de ArenA. ,,Ik kijk vooral ook uit naar de samenwerking met deze technische staf. Het ziet er allemaal goed uit. Natuurlijk hopen we met Ajax succesvol te worden. Hooggespannen verwachtingen waarmaken, daar draait het allemaal om. In het realiseren van die hooggespannen verwachtingen, schuilt ook de uitdaging. Deze dag is daarom het begin. Met de eerste ‘echte’ werkdag, straks op 3 juli, als vervolg.''
Eerder was Spijkerman hoofdtrainer bij VVV, Emmen en FC Zwolle. Bij Ajax gaat hij de rol vervullen van assistent-trainer. ,,Uiteindelijk wil je als trainer met de beste spelers werken. Met een rol als assistent heb ik daarom vanzelfsprekend geen moeite. Het gaat om de eenheid die Henk, ik en de rest van de technische staf vormen. Er is ruimte genoeg om ook als assistent prettig te werken.’’![]()
Naast Spijkerman heeft Ten Cate in Alfons Groenendijk een tweede assistent. De Ajacied trainde afgelopen seizoen de A2 van de Amsterdamse club. ,,Dit biedt een prachtige nieuwe kans. Mooi ook om gevraagd te worden’’, lichtte Groenendijk zijn promotie toe. ,,Het assistent-trainerschap biedt nieuwe uitdagingen. Helemaal om dat deze rol bij deze club te mogen vervullen. Of ik dit had verwacht? Dit overkomt je. Maar heel eerlijk gezegd was ik ook al lekker aan het werk op de Toekomst.''
Je kunt ook via de RTLZ livestream meekijkenquote:Op maandag 22 mei 2006 14:48 schreef WEST het volgende:
kan iemand die persconferentie ff opnemen en online gooien?
kon niet systeembeheer heeft streams afgeslotenquote:Op maandag 22 mei 2006 14:52 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Je kunt ook via de RTLZ livestream meekijken
quote:
quote:,,We moeten tot aan de laatste dag meestrijden om het landskampioenschap en dat moeten we doen met goed voetbal.''
Ik let daar niet op. Het gaat mij om wat voor inbreng ie heeft.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:04 schreef tong80 het volgende:
Vinden jullie spijkerman ook zo'n rotkop hebben ?
Nou daar geeft hij impliciet mee aan dat hij geen kampioen gaat wordenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Is toch een mooi streven Chadi?
Nee, gewoon een sympathieke kopquote:Op maandag 22 mei 2006 17:04 schreef tong80 het volgende:
Nog erger dan Henk iddquote:Op maandag 22 mei 2006 17:04 schreef tong80 het volgende:
En zo is het maar netquote:Op maandag 22 mei 2006 17:25 schreef Urquhart het volgende:
Het interesseert me helemaal niets hoe ze eruit zien, als er maar gepresteerd wordt
Rosales ís een matige rechtsbuiten.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb het ook net gezien, maar wat een slap gebazel. Net als die andere snor lult hij over een matige rechtsbuiten als speler, asljeblieft zeg....
Wel leuk dat hij naar de kapper gaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |