inderdaad, bovendien is Henk niet voorzien van een klein ego dus wel hij ook weleens dik strijken met de eer. En die valt er veel te halen bij ajax.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:44 schreef Gelderland het volgende:
hoezo niets winnenHet is toch een uitdaging voor hem... hij heeft 3 jaar bij de mooiste club van de wereld gewerkt, maar wél als assisent! Nu mag hij een 'toplub' zélf leiden! Hij heeft juist alles te winnen
![]()
Dat heeft 'ie dus niet. Ze zijn destijds als 18e gedegradeerd naar de Eerste Divisie, voor zover ik het me kan herinneren. Daarna heeft 'ie begin dit seizoen nog een periodetitel weten te winnen, maar ondanks dat waren de supporters van Zwolle niet zo onder de indruk van hem.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:04 schreef kriele het volgende:
En voor de mensen die zich afvragen wat Spijkerman nu gepresteerd heeft, hij heeft Zwolle een jaar in de eredivisie weten te houden. Dat is toch wel een vrij redelijke prestatie. Hij kreeg het toch voor elkaar dat de spelers voor hem door het vuur gingen.
Spijkerman moest toen de ontslagen peter boeve opvolgen die vanwege teleurstellende resultaten op non actief gezet is. En je ziet het nu met Robert Maaskant bij RBC die kon degradatie ook niet meer voorkomen.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie dus niet. Ze zijn destijds als 18e gedegradeerd naar de Eerste Divisie, voor zover ik het me kan herinneren. Daarna heeft 'ie begin dit seizoen nog een periodetitel weten te winnen, maar ondanks dat waren de supporters van Zwolle niet zo onder de indruk van hem.
Dat geeft ook verder niet, noem in Nederland eens een assistent-trainer die wel wat heeft gepresteerd? Fred Rutten bij PSV, heeft de beker gewonnen. Maar die zit er volgend jaar ook niet meer.
Spijkerman heeft in elk geval al 10 jaar ervaring in 't betaald voetbal, en dat is prima. Groenendijk komt altijd slim, ambitieus en leergraag over van wat ik van 'm zie wekelijks op TV, dus dat vind ik ook een goeie.
Al moet ik daaraan toevoegen dat ik meer zou hebben gezien in Ten Cate + verdediger + middenvelder + aanvaller met Ajax-verleden. De Boertjes + Groenendijk zouden dat best wel mogen zijn.
Het jaar erop is hij er volgens mij uitgevlogen met Zwolle.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:33 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie dus niet. Ze zijn destijds als 18e gedegradeerd naar de Eerste Divisie, voor zover ik het me kan herinneren. Daarna heeft 'ie begin dit seizoen nog een periodetitel weten te winnen, maar ondanks dat waren de supporters van Zwolle niet zo onder de indruk van hem.
Dat geeft ook verder niet, noem in Nederland eens een assistent-trainer die wel wat heeft gepresteerd? Fred Rutten bij PSV, heeft de beker gewonnen. Maar die zit er volgend jaar ook niet meer.
Spijkerman heeft in elk geval al 10 jaar ervaring in 't betaald voetbal, en dat is prima. Groenendijk komt altijd slim, ambitieus en leergraag over van wat ik van 'm zie wekelijks op TV, dus dat vind ik ook een goeie.
Al moet ik daaraan toevoegen dat ik meer zou hebben gezien in Ten Cate + verdediger + middenvelder + aanvaller met Ajax-verleden. De Boertjes + Groenendijk zouden dat best wel mogen zijn.
het gaat niet om de uitstraling maar om de prestaties en goed voetbal op het veld.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:46 schreef SoA-Holic het volgende:
Jezus, Groenendijk en Spijkerman als assistenten. Heeft niet echt uitstraling als je het mij vraagt!
Krol, Bruins-Slot en van der Lem wel, en je ziet wat er daar uit is gekomen.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:46 schreef SoA-Holic het volgende:
Jezus, Groenendijk en Spijkerman als assistenten. Heeft niet echt uitstraling als je het mij vraagt!
Jij hebt duidelijk niet op de tribune gezeten....alhoewel heel af en toe de prestaties nog goed waren(periode titel) , mede door een goed spelende santi kolk, was het voetbal te afgrijselijk voor woorden, totaal geen inspiratie, geen geknok voor de overwinning. We waren aan het begin van het seizoen toch een kandidaat voor de top 5, maar hij liet ons voetballen alsof we tegen top oss de underdog waren.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:33 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat erom dat Ten Cate met hen goed kan samenwerken, en dan maak het mij totaal niet uit wat voor uitstraling het heeft.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:46 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik word er een beetje moe van eerlijk gezegd.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:07 schreef twi het volgende:
Het blijft ook echt typisch Ajax heKomt er een goede hoofdcoach, wordt er weer gekeken naar diens assistent
![]()
Het is nooit goed inderdaad. Zelfs Cruijff als assistent zou sommigen tot zeiken aanzetten.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van eerlijk gezegd.
Iddquote:Op zondag 21 mei 2006 13:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van eerlijk gezegd.
Waarom zou ik bij Zwolle op de tribune gaan zitten?quote:Op zondag 21 mei 2006 13:15 schreef Lars_Lars het volgende:
Jij hebt duidelijk niet op de tribune gezeten....
Doe eens effe normaal man, alsof Louis van Gaal ooit had gewonnen voordat 'ie het van Beenhakker over namquote:Op zondag 21 mei 2006 21:34 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat Ton Ojers vandaag al in RTV-NH sport zei: 'Het is allemaal wat armoedig qua technische staf'. Hij had het niet beter kunnen verwoorden. Er zit een technische staf op de bank die geen enkele prijs ooit heeft gewonnen. Maargoed, we wachten het allemaal af.
joh, hij heeft nog tegen van gaal gevoetbalt ...quote:Op maandag 22 mei 2006 09:20 schreef SocialDisorder het volgende:
Derksen, die heeft toch 3 keer in mogen vallen bij Veendam?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |