Waar plaatst ie die ? Ik mis hem best wel.quote:
Volgens mij krijg je die wanneer je een bestelling boven de ¤1000 plaatst bij de Gall & Gall...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar plaatst ie die ? Ik mis hem best wel.
quote:Maandag 15.00 uur: presentatie Ten Cate, live op AT5
Henk ten Cate zal maandagmiddag worden gepresenteerd als nieuwe hoofdcoach van Ajax. De verwachting is dat Spijkerman tegelijkertijd wordt gepresenteerd als assistent. Hij bevestigde dat hij in gesprek is met Ajax, maar wilde nog niet aangeven dat het al rond is.
AT5 zal vanaf drie uur de persconferentie live uitzenden.
"Ik verwacht heel veel. Een goed voetballend Ajax dat om een prijs mee zal kunnen doen" aldus Ten Cate tegenover AT5.
Hij heeft ons 3 seizoenen lang laten denken dat slechter voetbal gewoon niet kon, maar hij kreeg het toch elke keer weer voor elkaar, respect daarvoor overigens.....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:33 schreef koningdavid het volgende:
Maar wat heeft Spijkerman eigenlijk precies gepresteerd? Hoe deed hij het bij Zwolle?
De Stentorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar plaatst ie die ? Ik mis hem best wel.
Na zo'n rampseizoen bij Ajax kan 'ie alles winnen. Meedoen om de titel, en de progressie is al zichtbaar. Hij kan kwalificatie voor de CL in de schoot geworpen krijgen, en ook dat is dan al een "succes".quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:12 schreef Furby het volgende:
Ik vind het een grote gok voor ten Cate .... Van de beste club van het moment naar een slecht lopend berijfje.
Ik vraag me af wat z'n motief erachter is. Hij kan alleen maar mislukken. Niets winnen.
Mee eens, maar áls het toch foutgaat met Ajax dan is ie z'n naam als toptrainer kwijt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:46 schreef twi het volgende:
[..]
Na zo'n rampseizoen bij Ajax kan 'ie alles winnen. Meedoen om de titel, en de progressie is al zichtbaar. Hij kan kwalificatie voor de CL in de schoot geworpen krijgen, en ook dat is dan al een "succes".
Je hebt nu bij Ajax meer te winnen dan bij PSV.
Ach, het is toch z'n laatste klus zegt ie.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:52 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Mee eens, maar áls het toch foutgaat met Ajax dan is ie z'n naam als toptrainer kwijt.
Op eigen benen laten zien hoe goed hij is natuurlijk. Verder heeft hij weinig te verliezen vind ik.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:12 schreef Furby het volgende:
Ik vraag me af wat z'n motief erachter is. Hij kan alleen maar mislukken. Niets winnen.
Hij kan ook winnen, door Ajax weer goed voetbal te laten spelen en kampioen te maken.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:12 schreef Furby het volgende:
ja dus? Dan is 't misschien geen toptrainer hé ... je moet toch wat... Als Rijkaard naar andere club gaat en hij mislukt is hij ook niet gelijk zijn naam als toptrainer kwijt...als dat wél zo is... PECH....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:52 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Mee eens, maar áls het toch foutgaat met Ajax dan is ie z'n naam als toptrainer kwijt.
Daarom juistquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, het is toch z'n laatste klus zegt ie.
Daarom gaat ie ook een jaar rust houden. Misschien kapt ie daarna wel helemaal als trainer en gaat ie iets op de achtergrond doen ergens.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:04 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja dus? Dan is 't misschien geen toptrainer hé ... je moet toch wat... Als Rijkaard naar andere club gaat en hij mislukt is hij ook niet gelijk zijn naam als toptrainer kwijt...als dat wél zo is... PECH....
Rijkaard blijft bij Barcelona hoor...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Daarom gaat ie ook een jaar rust houden. Misschien kapt ie daarna wel helemaal als trainer en gaat ie iets op de achtergrond doen ergens.
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:40 schreef daaaaan het volgende:
Rijkaard stopte toch?
quote:Frank Rijkaard heeft alle geruchten de kop ingedrukt dat hij FC Barcelona de rug zou toekeren. Tijdens een voor Henk ten Cate georganiseerde persconferentie gaf de Nederlander aan dat hij deze week bij technisch directeur Txiki Begiristain aan zal schuiven om over komend seizoen te praten.
Hoog op de agenda staan de versterking van de selectie, maar vooral de invulling van de nieuwe technische staf. De naar Ajax vertrekkende trainer Ten Cate werd door voorzitter Joan Laporta bedolven onder de complimenten. "Hij is van onschatbare waarde geweest voor de club", aldus de preses.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |