Je bent in de war met de nieuwe trainer van psvquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:58 schreef daaaaan het volgende:![]()
Zo tegen november zal Ten Cate's positie wel ter discussie staan.
Wie wordt de opvolger van Ten Cate?
Blindquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:58 schreef daaaaan het volgende:![]()
Die staat nu al onder drukquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:00 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je bent in de war met de nieuwe trainer van psv
ín de kuip niet nee, als het even kut gaat is het stadion leeg.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:47 schreef daaaaan het volgende:
Witte zakdoekjes in de Kuip heb ik trouwens nog nooit gezien. Misschien 10 of 20.
nee in de kuip zijn ze er aan gewend dat het slecht gaatquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:47 schreef daaaaan het volgende:
Witte zakdoekjes in de Kuip heb ik trouwens nog nooit gezien. Misschien 10 of 20.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:19 schreef Gelderland het volgende:
[..]
nee in de kuip zijn ze er aan gewend dat het slecht gaat![]()
![]()
En dat zegt een Ajaciedquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ín de kuip niet nee, als het even kut gaat is het stadion leeg.
Bekijk de toeschouwersaantallen eens vriendquote:
Het zou wat zijn als hij de voorronde niet doorkomtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:33 schreef SocialDisorder het volgende:
volgend jaar wint Henk ten Cate z'n tweede Champions League titel
Ehhh nee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als hij de voorronde niet doorkomt
Neen, niet Mike Snoei. Laat hem niet in de buurt komen van het trainingcomplex, hoor je me.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:45 schreef Peter83 het volgende:
De naam van Mike Snoei wordt genoemd als tweede assistent, aldus RTVNH.
van den Bromquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:58 schreef daaaaan het volgende:![]()
Fritz Korbachquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die andere assistent zal wel De Boer worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |