quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik denk dat het ego van meneer Sneijder met heel Barįa nog niet te vangen is, eerlijk gezegd.
Ik denk het ook, hij kiest hem niks voor niks.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:56 schreef golfer het volgende:
Goede keus om Spijkerman als assistent mee te nemen, i.p.v. onervaren jonge broekies als De Boer of v.d. Bron.
Ik denk dat het wel een leuk duo zal worden.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:57 schreef TeazNutz het volgende:
Ja dus?
TC was toch ook "maar de assistent". van FR?
Maar hij was wel verantwoordelijk voor 85% van de trainingen beste.
ze zijn daar met de nieuwe wind van Laporta binnen gekomen en die geloofde heilig in Rijkaard en ten Cate en hebben daarom mee de vernieuwde organisatie in kunnen richten. In Amsterdam ligt dat wel ff anders, daar is het een wespennest.quote:
Hetzelfde geldt nu voor Ten Cate en Van Geel, dus ....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze zijn daar met de nieuwe wind van Laporta binnen gekomen en die geloofde heilig in Rijkaard en ten Cate en hebben daarom mee de vernieuwde organisatie in kunnen richten. In Amsterdam ligt dat wel ff anders, daar is het een wespennest.
Rijkaard had vooral problemen met een man uit het bestuur die is er dan ook vakkundig uitgewerkt. Bij Barca staan de neuzen redelijk dezelfde kant op. Maar ik denk dat er bij ajax nu ook wat meer eenheid is.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt nu voor Ten Cate en Van Geel, dus ....
En je kan me niet wijsmaken dat het bij Barca geen wespennest is, zie bv de moeizame relatie van Rijkaard met de rest van het bestuur.
Je bent in de war met de nieuwe trainer van psvquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:58 schreef daaaaan het volgende:![]()
Zo tegen november zal Ten Cate's positie wel ter discussie staan.
Wie wordt de opvolger van Ten Cate?
Blindquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:58 schreef daaaaan het volgende:![]()
Die staat nu al onder drukquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:00 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je bent in de war met de nieuwe trainer van psv
ín de kuip niet nee, als het even kut gaat is het stadion leeg.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:47 schreef daaaaan het volgende:
Witte zakdoekjes in de Kuip heb ik trouwens nog nooit gezien. Misschien 10 of 20.
nee in de kuip zijn ze er aan gewend dat het slecht gaatquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:47 schreef daaaaan het volgende:
Witte zakdoekjes in de Kuip heb ik trouwens nog nooit gezien. Misschien 10 of 20.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:19 schreef Gelderland het volgende:
[..]
nee in de kuip zijn ze er aan gewend dat het slecht gaat![]()
![]()
En dat zegt een Ajaciedquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ín de kuip niet nee, als het even kut gaat is het stadion leeg.
Bekijk de toeschouwersaantallen eens vriendquote:
Het zou wat zijn als hij de voorronde niet doorkomtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:33 schreef SocialDisorder het volgende:
volgend jaar wint Henk ten Cate z'n tweede Champions League titel
Ehhh nee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als hij de voorronde niet doorkomt
Neen, niet Mike Snoei. Laat hem niet in de buurt komen van het trainingcomplex, hoor je me.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:45 schreef Peter83 het volgende:
De naam van Mike Snoei wordt genoemd als tweede assistent, aldus RTVNH.
van den Bromquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:58 schreef daaaaan het volgende:![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |