Yepquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:25 schreef bukgeit het volgende:
Five Blind Boys Of Alabama?
Je zat nog op de vorige pagina te F5-en?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:28 schreef Asmodian het volgende:
[..]
En toen was het wachten op Scrutinizer
ik probeerde het ook al te begrijpenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zat nog op de vorige pagina te F5-en?
Inderdaad. Mea maxima culpa, Scrutuniserquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zat nog op de vorige pagina te F5-en?
Dat merk je vanzelf wel.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:44 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, voor het vervolg: wat is de obscuriteitsgrens?
Wat voor de één obscuur is is voor de ander bekend en vice versaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:44 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, voor het vervolg: wat is de obscuriteitsgrens?
Okee. Vragen over obscure punkbandjes zullen dus waarschijnlijk niet worden gewaardeerdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:48 schreef bukgeit het volgende:
Die CKY-vraag had ik bijvoorbeeld niet geweten.
Een schaampuntje voor Asmodian dus...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:01 schreef Asmodian het volgende:
Mijn God, ik weet dit ook nog.![]()
Charlotte Nielsen (of zo iets) - Take Me To Your Heaven
Winnend Eurovisie nummer van '99 of zo *schaam*
Oh Ja! Stomquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:09 schreef Skanqua het volgende:
Voor Zwitserland zong ze 'Ne partez pas sans moi' en dan heb ik het volgens mij nog goed geschreven ook...
Helemaal correct.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:09 schreef Skanqua het volgende:
Voor Zwitserland zong ze 'Ne partez pas sans moi' en dan heb ik het volgens mij nog goed geschreven ook...
Ik ook niet mega-erg hoor, dat je een Celine Dion nummer vergeten bent- ik wou dat ik het niet wistquote:
Yes, die weet ik niet!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:20 schreef Skanqua het volgende:
Ja... het regent opeens schaampunten, dat kan niet de bedoeling zijn... hoewel... foute vrijdag!
In 1962 en 1963 verliet Nederland het Eurovisie Songfestival met 'zero points', wie waren de verantwoordelijke artiesen?
De helft is in ieder geval goed...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik gok op De Spelbrekers en Anneke Grönloh
Ik heb het ondertussen even nagekeken en had er ook nog nooit van gehoord. Yay!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:29 schreef Skanqua het volgende:
Nope... ik had er nog nooit van gehoord...
Maar dat zegt niks natuurlijk...
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:41 schreef dolle_hond het volgende:
trea dobs?
Hahaha... Geweldig gedaan, Skanquaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |