Yepquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:25 schreef bukgeit het volgende:
Five Blind Boys Of Alabama?
Je zat nog op de vorige pagina te F5-en?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:28 schreef Asmodian het volgende:
[..]
En toen was het wachten op Scrutinizer
ik probeerde het ook al te begrijpenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zat nog op de vorige pagina te F5-en?
Inderdaad. Mea maxima culpa, Scrutuniserquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zat nog op de vorige pagina te F5-en?
Dat merk je vanzelf wel.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:44 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, voor het vervolg: wat is de obscuriteitsgrens?
Wat voor de één obscuur is is voor de ander bekend en vice versaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:44 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, voor het vervolg: wat is de obscuriteitsgrens?
Okee. Vragen over obscure punkbandjes zullen dus waarschijnlijk niet worden gewaardeerdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:48 schreef bukgeit het volgende:
Die CKY-vraag had ik bijvoorbeeld niet geweten.
Een schaampuntje voor Asmodian dus...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:01 schreef Asmodian het volgende:
Mijn God, ik weet dit ook nog.![]()
Charlotte Nielsen (of zo iets) - Take Me To Your Heaven
Winnend Eurovisie nummer van '99 of zo *schaam*
Oh Ja! Stomquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:09 schreef Skanqua het volgende:
Voor Zwitserland zong ze 'Ne partez pas sans moi' en dan heb ik het volgens mij nog goed geschreven ook...
Helemaal correct.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:09 schreef Skanqua het volgende:
Voor Zwitserland zong ze 'Ne partez pas sans moi' en dan heb ik het volgens mij nog goed geschreven ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |