echt welquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:51 schreef Racing_X-Ray het volgende:
Tja verzintaaltjes redden het dus ook niet voor NL
Litouwen lachen
btw die Niña is wel lekker, maar er zijn echt geen goede fotos van haar te vinden op internet
Ja en toen ging die heel raar dansen hahahaahaquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:07 schreef yndy het volgende:
ik mompelde zoiets van 'wat gaat die kale droogkloot nu doen?'.....en hopla.....wat een verrassingseffect..![]()
Dus jij hebt gisteren gekeken, en bovendien heb je ook nog eens geld uitgegeven aan een stem. En je gaat dat zaterdag wéér doen, zo te lezen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:23 schreef dVTB het volgende:
En hoe ging het in Nederland destijds ook alweer met One Day Fly van het Kopspijkers-team? Ze riepen vooraf dat je met goede marketing elke baggerplaat op nummer 1 kunt doen belanden. En het lukte ze. Ik hoop nu dus van ganser harte dat Litouwen in Europa hetzelfde gaat flikken. Of anders in elk geval dat Nederland massaal zijn afkeer van het Songfestival kenbaar maakt door zaterdag 12 punten te geven aan LT United. Dit is onze kans!
Hear hear!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:11 schreef dVTB het volgende:
het Songfestival gaat allang niet meer om de muziek. Juist daarom hoop ik dat dat dit jaar optimaal wordt geïllustreerd met Litouwen als winnaar. Dat is namelijk de mooist mogelijke verschutting voor het festival en het ZOU eens reden kunnen zijn om het in de toekomst aan te pakken.
Dus stem allemaal Litouwen, om te voorkomen dat een land als Macedonië wint, met die slechte kloon van het nummer van vorig jaar. Steeds meer nummers hebben dat R&B/Turks-achtige gejengel. Weg met die ellende.
Ik zou zeggen: stem dan op eeen echt liédje, als het je zo aan je hart gaat dat onzin de overhand neemt op het ESF.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:11 schreef dVTB het volgende:
Dus stem allemaal Litouwen, om te voorkomen dat een land als Macedonië wint, met die slechte kloon van het nummer van vorig jaar. Steeds meer nummers hebben dat R&B/Turks-achtige gejengel. Weg met die ellende.
Je vergeet een zin met daarin de woorden 'dikke lippen' in je betoog.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:22 schreef Gert het volgende:
Ik zou zeggen: stem dan op eeen echt liédje, als het je zo aan je hart gaat dat onzin de overhand neemt op het ESF.
Ik geloof er namelijk geen ruk van, dat Litouwen "het songfestival aan de kaak stelt". Ze liften gewoon mee op alle internationale aandacht, en hebben blijkbaar een juiste snaar geraakt met deze "humor".
Persoonlijk snap ik die Kopspijkeriaanse lolbroekerij nooit zo. Er hangt zo'n zweem omheen van ironisch, 'intelligent' vermaak , met een 'dubbele bodem'. Maar ondertussen is het zo plat als een dubbeltje. Leuk voor domme mensen die denken dat er geappelleerd wordt aan hun gevoel voor ironie. En zij snáppen het! Hahaha, dat stomme songfestival. Zo nu hebben we ze eens mooi te pakken, met deze protestsong.![]()
Voel je je aangesproken?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:24 schreef Eightball het volgende:
[..]
Je vergeet een zin met daarin de woorden 'dikke lippen' in je betoog.
Al is het alleen maar om jou te treiteren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:25 schreef Gert het volgende:
Maar veel plezier weer hoor zaterdag, ik hoop dat je je weer op de knieëen kunt slaan van de pret on die grappige mannen uit Litouwen.![]()
Dan moet je wel héél hard op je knieëen slaan hoor, wil ik dat meekrijgen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:25 schreef Eightball het volgende:
[..]
Al is het alleen maar om jou te treiteren.![]()
Met dank aan -Marc-.quote:We Are the Winners
(Music: A. Mamontovas / S. Urbonavicius, Lyrics: A. Mamontovas / V. Diawara)
Performed by LT United
We are the winners
We are, we are!
We are the winners
We are, we are!
We are the winners of Eurovision
We are, we are! We are, we are!
So, you gotta vote,
Vote, vote for the winners
Vote, vote, vote for the winners
(de Vilnius city a Paris)
(LT United ici)
(chantons la meme chanson)
('cos we got it goin' on)
Everyday you hear us on the radio
(that's right)
And everyday you see us on the news
(yeah)
It doesn't matter in mono or in stereo
(it's better in stereo)
'cos we are here to represent the truth that
Go baby!
You gotta vote, vote, vote for the winners
Vote, vote, vote for the winners
'coz we are the winners of Eurovision
Vote!
Ja dat was zonder die tekst niet gelukt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:36 schreef Eightball het volgende:
Hier nog even de tekst van het geweldige nummer 'We are the winners!'
(Kunnen we zaterdag lekker meezingen)
[..]
Hij ziet het nóg niet, dat komt vanzelf.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:37 schreef yndy het volgende:
pure poezie Gert, zie je dat?
En dat terwijl Gert wel degelijk cultureel onderlegd is..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:41 schreef yndy het volgende:
sommige 'domme' mensen zien echte kunst/passie en emotie wat later dan echte kenners......
Als je niet inziet dat onzin steeds belangrijker wordt op het Songfestival, heb je de laatste jaren niet goed gekeken. Duitsland kwamen jaren terug al met de gestoorde Guildo Horn die het hele podium overrende met 'Guildo Hat Euch Lieb', gevolgd door "Wadde Hadde Dudde Da" (of was dat er nou net voor?) Oostenrijk (inmiddels afgehaakt als deelnemer) kwam vorig jaar met een belachelijke jodel-tango, IJsland bracht gisteren een belachelijke act, het aantal inzendingen in fantasietaal groeit alsmaar en de liedjes met spectaculaire choreografie winnen het van de goede muziek.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:22 schreef Gert het volgende:
Ik zou zeggen: stem dan op eeen echt liédje, als het je zo aan je hart gaat dat onzin de overhand neemt op het ESF. Ik geloof er namelijk geen ruk van, dat Litouwen "het songfestival aan de kaak stelt". Ze liften gewoon mee op alle internationale aandacht voor het songfestival, en hebben blijkbaar een juiste snaar geraakt met deze "humor".
Persoonlijk snap ik die Kopspijkeriaanse lolbroekerij nooit zo. Er hangt zo'n zweem omheen van ironisch, 'intelligent' vermaak , met een 'dubbele bodem'. Maar ondertussen is het zo plat als een dubbeltje. Leuk voor domme mensen die denken dat er geappelleerd wordt aan hun gevoel voor ironie. En zij snáppen het! Hahaha, dat stomme songfestival. Zo nu hebben we ze eens mooi te pakken, met deze protestsong.![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:40 schreef Eightball het volgende:
[..]
Hmm, lastig inderdaad.
Ik denk dat ik die tekst maar even print, je weet maar nooit.
Af en toe een dissonant vink ook best leuk hoor. Alleen dat plotselinge gedweep met de leuke meneren (vooral die kale is grappig!) uit Litouwen snap ik niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:43 schreef dVTB het volgende:
Als je niet inziet dat onzin steeds belangrijker wordt op het Songfestival, heb je de laatste jaren niet goed gekeken.
Maar wat denk je dan dat er zal gebeuren?quote:*brrrrr* De rillingen lopen op dit moment even over m'n lijf. Op de radio klinkt de Russische inzending van dit Songfestival. Ook zo'n afgrijselijk nummer in R&B/Turkse stijl.(maar dat terzijde). Wat het doel van Litouwen is, zal me een rotzorg zijn. Het gaat me om het signaal dat wij als Nederland kunnen afgeven.
Tja... daar heb je, vrees ik, wel een beetje gelijk in.quote:En zal ik je eens wat geks vertellen? ZELFS wanneer ik alle 24 nummers van gisteren kwalitatief beoordeel, zit Litouwen met gemak bij de beste tien. Kwestie van smaak hoor, dat vooropgesteld. Maar ik heb gisteren iets te veel slechte rip-offs van eerdere winnaars en andere unga-bunga meuk (Treble voorop) gehoord.
Wat een helden. Serieus, ik vind ze echt te gek.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:50 schreef Eightball het volgende:
Goedenavond dames en heren, zij we er klaar voor?
[afbeelding]
WE ARE THE WINNERS!!
Serieus Gert, ik hoop dat Litouwen of Finland de Eurovisie organisatie vanavond een oor aan gaat naaien. Of het succes zal hebben week ik niet maar wellicht is een signaal naar deze poppenkast is gepast.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:04 schreef Gert het volgende:
De leukigheid spàt er vanaf.
Ik hoop voor jullie dat de kale meneer weer lekker gek gaat doen vanavond.
Have fun 2nite, SMS je arm!! Alles is voor Bassie!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook. Dus weg met die poppenkast. Maarja, die SMS'jes hè..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:18 schreef ABBAfan het volgende:
Ik hoop dat songfestival ooit weer een gewoon LIEDJESfestival wordt want voor dit soort clowneske vertoningen is het evenement toch echt te duur.
En wat zal er dan gebeuren, denk je?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:13 schreef Eightball het volgende:
Serieus Gert, ik hoop dat Litouwen of Finland de Eurovisie organisatie vanavond een oor aan gaat naaien. Of het succes zal hebben week ik niet maar wellicht is een signaal naar deze poppenkast is gepast.
Nee hoor, heb ik ook de pest aan.quote:Maar als jouw Balkan-gestamp wint zal ik je feliciteren.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:10 schreef dolle_hond het volgende:
benieuwd
Precies, helemaal mee eens. Gelukkig heeft de bak herrie en verkleedpartij van Finland het gewonnen van dat afgrijselijke nummer van Rusland. Balkan-gestamp; treffend verwoord. Je kunt ook zeggen: Turksachtige R&B. Ik heb ook dit jaar weer iets te veel van dat soort pokkenummers gehoord.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:13 schreef Eightball het volgende:
[..]
Serieus Gert, ik hoop dat Litouwen of Finland de Eurovisie organisatie vanavond een oor aan gaat naaien. Of het succes zal hebben week ik niet maar wellicht is een signaal naar deze poppenkast is gepast.
Maar als jouw Balkan-gestamp wint zal ik je feliciteren.
Eerlijk=eerlijk, het slaat toch als kut op dirk, ofnie?
WE ARE THE WINNERS OF EUROVISION!!
![]()
quote:
Teleurstelling alom.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:36 schreef dVTB het volgende:
pulp-nummer.
LT United is altijd goed, Gert.quote:
Moeten we gewoon niet meer aan meedoen. Eurovision is over.quote:Next year HELL!!!!!
Dat nummer van Rusland was best goed, je bent gewoon jaloers op het lijf van die halfgod die het zong (en zijn haar)quote:Op zondag 21 mei 2006 02:36 schreef dVTB het volgende:
[..]
Precies, helemaal mee eens. Gelukkig heeft de bak herrie en verkleedpartij van Finland het gewonnen van dat afgrijselijke nummer van Rusland. Balkan-gestamp; treffend verwoord. Je kunt ook zeggen: Turksachtige R&B. Ik heb ook dit jaar weer iets te veel van dat soort pokkenummers gehoord.
Litouwen verdienstelijk zesde. Niet gek voor zo'n pulp-nummer.Het toont allemaal wel aan wat voor lachertje het Songfestival is geworden.
![]()
Misschien is de lol er nu ook wel af voor de mensen die alleen uit obstructie-motief op de meest freaky inzending gestemd hebben?quote:Op zondag 21 mei 2006 03:01 schreef Trancelocator het volgende:
Volgend jaar wordt het al helemaal een balle masqué.
Nee, het is naïef om te denken dat iedereen volgend jaar het songfestival wel serieus gaat nemen. Eigenlijk kunnen ze dat "song" voortaan ook weglaten.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is de lol er nu ook wel af voor de mensen die alleen uit obstructie-motief op de meest freaky inzending gestemd hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |