abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 18 mei 2006 @ 23:31:49 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_37972617
Briljant nummer.

Zelden vertoond.

'We are the winners of the songfestival.'

En dan het zo brengen dat Jiskefet terecht is gestopt.

Dit is een mijlpaal in de muziekgeschiedenis.

Zelden zo gelachen.

Litouwen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37972634
Ik heb het niet gezien yet
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_37972646
nee
pi_37972908
helemaal mee eens is
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_37973008
Geweldig nummer Ik lag echt in een deuk, zulke nummers moeten ze vaker doen. Voor de mensen die het nog willen horen: Hier Heerlijk spotten met het songfestival
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:48:03 #6
124789 superhero87
Playin my game
pi_37973208
Het was wel lollig inderdaad

Maar ik ga toch voor Ierland
pi_37973226
Geweldig, een karikatuur op het hele slappe songfestivalgebeuren....Onvergetelijk en mijn favoriet....
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:49:16 #8
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_37973253
als het helpt om dit "festival" te ondermijnen, met veel plezier
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:51:57 #9
65475 Racing_X-Ray
Hell Yeah! VTR SP1!
pi_37973350
Tja verzintaaltjes redden het dus ook niet voor NL

Litouwen lachen

btw die Niña is wel lekker, maar er zijn echt geen goede fotos van haar te vinden op internet
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:56:52 #10
124789 superhero87
Playin my game
pi_37973492
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:51 schreef Racing_X-Ray het volgende:
Tja verzintaaltjes redden het dus ook niet voor NL

Litouwen lachen

btw die Niña is wel lekker, maar er zijn echt geen goede fotos van haar te vinden op internet
echt wel

donderdag 18 mei 2006 @ 23:57:54 #11
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_37973520
Heeft die kale met z'n dansje al een fanclub?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_37973616
Ik ben sinds een half uur groot fan van LT United
Ik heb vanavond dan ook op ze gestemd. Gelukkig zijn ze door. Hopelijk winnen ze zaterdag!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2006 00:07:09 ]
pi_37973833
ik mompelde zoiets van 'wat gaat die kale droogkloot nu doen?'.....en hopla.....wat een verrassingseffect..
  Moderator vrijdag 19 mei 2006 @ 00:15:29 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_37974105
Nee.
Niet leuk, en al zeker niet origineel.
Soort mannenkoor karrenspoor, leuk om de sfeer er een beetje in te krijgen op een dikke lippenfeestje.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator vrijdag 19 mei 2006 @ 00:18:07 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_37974189
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 00:07 schreef yndy het volgende:
ik mompelde zoiets van 'wat gaat die kale droogkloot nu doen?'.....en hopla.....wat een verrassingseffect..
Ja en toen ging die heel raar dansen hahahaaha
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_37977334
Lijkt een beetje op Village People met het nummer YMCA
  vrijdag 19 mei 2006 @ 03:50:17 #17
9713 Eightball
In control.
pi_37977393

GO WINNERS!
pi_37977422
Litouwen & Finland zijn wel een reden om zaterdag naar die poppenkast te gaan kijken...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 mei 2006 @ 07:28:44 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37977919
eens
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_37978631
Litouwen was geweldig!

Ik heb dat liedje sinds gisteravond in mijn hoofd en dat kan ik van al die andere bagger-nummers niet zeggen
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_37982907
Het Songfestival is verworden tot één grote poppenkast. Neem nou dat allerlaatste nummer, van die IJslandse bitch. Wat een bak ellende zeg. Daarbij vergeleken viel zelfs Treble nog te pruimen. Het Songfestival is gewoon een lachertje geworden. Juist daarom heb ik op Litouwen gestemd. En ik vind het nog een geinig nummer ook trouwens.

En hoe ging het in Nederland destijds ook alweer met One Day Fly van het Kopspijkers-team? Ze riepen vooraf dat je met goede marketing elke baggerplaat op nummer 1 kunt doen belanden. En het lukte ze. Ik hoop nu dus van ganser harte dat Litouwen in Europa hetzelfde gaat flikken. Of anders in elk geval dat Nederland massaal zijn afkeer van het Songfestival kenbaar maakt door zaterdag 12 punten te geven aan LT United. Dit is onze kans!
  Moderator vrijdag 19 mei 2006 @ 11:37:50 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_37983351
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 11:23 schreef dVTB het volgende:
En hoe ging het in Nederland destijds ook alweer met One Day Fly van het Kopspijkers-team? Ze riepen vooraf dat je met goede marketing elke baggerplaat op nummer 1 kunt doen belanden. En het lukte ze. Ik hoop nu dus van ganser harte dat Litouwen in Europa hetzelfde gaat flikken. Of anders in elk geval dat Nederland massaal zijn afkeer van het Songfestival kenbaar maakt door zaterdag 12 punten te geven aan LT United. Dit is onze kans!
Dus jij hebt gisteren gekeken, en bovendien heb je ook nog eens geld uitgegeven aan een stem. En je gaat dat zaterdag wéér doen, zo te lezen.

Ik snap niet hoe dat te rijmen valt met "afkeer van het songfestival".
Kijk dan gewoon niét.
pi_37984460
Ik kijk elk jaar weer met de hoop dat de goede liedjes het winnen van de bagger. Maar aangezien Nederland dit jaar ZELF de bagger stuurt, keek ik er neutraal naar en zie je wat voor belachelijke poppenkast het is. Je kunt op je klompen aanvoelen hoe de stemming dan verloopt. Ik had 8 van de 10 finalisten goed voorspeld (ik had alleen België ook verwacht eigenlijk). Ook Litouwen heb ik gelijk op m'n lijst gezet. Ze nemen gewoon het hele festival mooi op de hak.

Nee, diep in mijn hart, als muziekliefhebber, zie ik liever zo'n liedje als dat van Ierland winnen, maar het Songfestival gaat allang niet meer om de muziek. Juist daarom hoop ik dat dat dit jaar optimaal wordt geïllustreerd met Litouwen als winnaar. Dat is namelijk de mooist mogelijke verschutting voor het festival en het ZOU eens reden kunnen zijn om het in de toekomst aan te pakken.

Dus stem allemaal Litouwen, om te voorkomen dat een land als Macedonië wint, met die slechte kloon van het nummer van vorig jaar. Steeds meer nummers hebben dat R&B/Turks-achtige gejengel. Weg met die ellende.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:14:36 #24
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_37984582
laat ze maar winnen idd flauw vriendjesgedoe daar

en treble mag dan op twee ( want n beetje vaderlandsliefde is ook ok )
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:16:06 #25
9713 Eightball
In control.
pi_37984631
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:11 schreef dVTB het volgende:
het Songfestival gaat allang niet meer om de muziek. Juist daarom hoop ik dat dat dit jaar optimaal wordt geïllustreerd met Litouwen als winnaar. Dat is namelijk de mooist mogelijke verschutting voor het festival en het ZOU eens reden kunnen zijn om het in de toekomst aan te pakken.

Dus stem allemaal Litouwen, om te voorkomen dat een land als Macedonië wint, met die slechte kloon van het nummer van vorig jaar. Steeds meer nummers hebben dat R&B/Turks-achtige gejengel. Weg met die ellende.
Hear hear!
Het systeem van binnuit de nek omdraaien.

Steun allen LT United!
  Moderator vrijdag 19 mei 2006 @ 12:22:22 #26
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_37984823
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:11 schreef dVTB het volgende:
Ik zou zeggen: stem dan op eeen echt liédje, als het je zo aan je hart gaat dat onzin de overhand neemt op het ESF.
Ik geloof er namelijk geen ruk van, dat Litouwen "het songfestival aan de kaak stelt". Ze liften gewoon mee op alle internationale aandacht voor het songfestival, en hebben blijkbaar een juiste snaar geraakt met deze "humor".

Persoonlijk snap ik die Kopspijkeriaanse lolbroekerij nooit zo. Er hangt zo'n zweem omheen van ironisch, 'intelligent' vermaak , met een 'dubbele bodem'. Maar ondertussen is het zo plat als een dubbeltje. Leuk voor domme mensen die denken dat er geappelleerd wordt aan hun gevoel voor ironie. En zij snáppen het! Hahaha, dat stomme songfestival. Zo nu hebben we ze eens mooi te pakken, met deze protestsong.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:24:08 #27
9713 Eightball
In control.
pi_37984897
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:22 schreef Gert het volgende:
Ik zou zeggen: stem dan op eeen echt liédje, als het je zo aan je hart gaat dat onzin de overhand neemt op het ESF.
Ik geloof er namelijk geen ruk van, dat Litouwen "het songfestival aan de kaak stelt". Ze liften gewoon mee op alle internationale aandacht, en hebben blijkbaar een juiste snaar geraakt met deze "humor".

Persoonlijk snap ik die Kopspijkeriaanse lolbroekerij nooit zo. Er hangt zo'n zweem omheen van ironisch, 'intelligent' vermaak , met een 'dubbele bodem'. Maar ondertussen is het zo plat als een dubbeltje. Leuk voor domme mensen die denken dat er geappelleerd wordt aan hun gevoel voor ironie. En zij snáppen het! Hahaha, dat stomme songfestival. Zo nu hebben we ze eens mooi te pakken, met deze protestsong.
Je vergeet een zin met daarin de woorden 'dikke lippen' in je betoog.
  Moderator vrijdag 19 mei 2006 @ 12:25:10 #28
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_37984931
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:24 schreef Eightball het volgende:

[..]

Je vergeet een zin met daarin de woorden 'dikke lippen' in je betoog.
Voel je je aangesproken?
Maar veel plezier weer hoor zaterdag, ik hoop dat je je weer op de knieëen kunt slaan van de pret on die grappige mannen uit Litouwen.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:25:59 #29
9713 Eightball
In control.
pi_37984952
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:25 schreef Gert het volgende:
Maar veel plezier weer hoor zaterdag, ik hoop dat je je weer op de knieëen kunt slaan van de pret on die grappige mannen uit Litouwen.
Al is het alleen maar om jou te treiteren.
  Moderator vrijdag 19 mei 2006 @ 12:30:53 #30
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_37985116
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:25 schreef Eightball het volgende:

[..]

Al is het alleen maar om jou te treiteren.
Dan moet je wel héél hard op je knieëen slaan hoor, wil ik dat meekrijgen.
pi_37985244
Litouwen is als klein underdogje geen land dat hoge ogen gooit. Inderdaad, het festival is verworden tot een voorspelbaar Europees onderonsje. Juist daarom is die act van Litouwen zo leuk. Niet alles uit de kast halen om punten te scoren maar er gewoon vanuit gaan dat je toch verliest, hoe dan ook. What the fuck....Ik vind het wel slimme humor. Speciaal voor domme mensen voor een dom festival....YEZZZ I LOVE IT!!! Als er twintig van dit soort optredens zijn werd het nog een mooie avond ook zaterdag as...
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:36:41 #32
9713 Eightball
In control.
pi_37985351
Hier nog even de tekst van het geweldige nummer 'We are the winners!'

(Kunnen we zaterdag lekker meezingen )
quote:
We Are the Winners
(Music: A. Mamontovas / S. Urbonavicius, Lyrics: A. Mamontovas / V. Diawara)
Performed by LT United

We are the winners
We are, we are!
We are the winners
We are, we are!

We are the winners of Eurovision
We are, we are! We are, we are!

So, you gotta vote,
Vote, vote for the winners
Vote, vote, vote for the winners

(de Vilnius city a Paris)
(LT United ici)
(chantons la meme chanson)
('cos we got it goin' on)

Everyday you hear us on the radio
(that's right)
And everyday you see us on the news
(yeah)
It doesn't matter in mono or in stereo
(it's better in stereo)
'cos we are here to represent the truth that

Go baby!

You gotta vote, vote, vote for the winners
Vote, vote, vote for the winners
'coz we are the winners of Eurovision
Vote!
Met dank aan -Marc-.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:37:50 #33
64387 ioor
be cool!
pi_37985398
Echt geweldig nummer inderdaad, de tranen stroomde over mn wangen van het lachen. Vooral toen die kale een soort ging headbangen. Ik hoop echt dat ze winnen!
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_37985403
pure poezie Gert, zie je dat?
  Moderator vrijdag 19 mei 2006 @ 12:38:16 #35
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_37985413
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:36 schreef Eightball het volgende:
Hier nog even de tekst van het geweldige nummer 'We are the winners!'

(Kunnen we zaterdag lekker meezingen )
[..]
Ja dat was zonder die tekst niet gelukt.
pi_37985451
go baby..

Ik krijg er bijna tranen van in de ogen, wat een emotie..
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:39:28 #37
9713 Eightball
In control.
pi_37985464
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:37 schreef yndy het volgende:
pure poezie Gert, zie je dat?
Hij ziet het nóg niet, dat komt vanzelf.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:40:24 #38
9713 Eightball
In control.
pi_37985500
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:38 schreef Gert het volgende:
Ja dat was zonder die tekst niet gelukt.
Hmm, lastig inderdaad.
Ik denk dat ik die tekst maar even print, je weet maar nooit.
pi_37985536
sommige 'domme' mensen zien echte kunst/passie en emotie wat later dan echte kenners......
pi_37985577
en luister vooral naar de klemtonen her en der....Er gaat een wereld voor je open Gert..
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:43:13 #41
9713 Eightball
In control.
pi_37985600
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:41 schreef yndy het volgende:
sommige 'domme' mensen zien echte kunst/passie en emotie wat later dan echte kenners......
En dat terwijl Gert wel degelijk cultureel onderlegd is..
Had 'ie een blackout ofzo?

Ik hoop dat het nog goed komt voor zaterdag.
pi_37985606
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:22 schreef Gert het volgende:

Ik zou zeggen: stem dan op eeen echt liédje, als het je zo aan je hart gaat dat onzin de overhand neemt op het ESF. Ik geloof er namelijk geen ruk van, dat Litouwen "het songfestival aan de kaak stelt". Ze liften gewoon mee op alle internationale aandacht voor het songfestival, en hebben blijkbaar een juiste snaar geraakt met deze "humor".

Als je niet inziet dat onzin steeds belangrijker wordt op het Songfestival, heb je de laatste jaren niet goed gekeken. Duitsland kwamen jaren terug al met de gestoorde Guildo Horn die het hele podium overrende met 'Guildo Hat Euch Lieb', gevolgd door "Wadde Hadde Dudde Da" (of was dat er nou net voor?) Oostenrijk (inmiddels afgehaakt als deelnemer) kwam vorig jaar met een belachelijke jodel-tango, IJsland bracht gisteren een belachelijke act, het aantal inzendingen in fantasietaal groeit alsmaar en de liedjes met spectaculaire choreografie winnen het van de goede muziek.

*brrrrr* De rillingen lopen op dit moment even over m'n lijf. Op de radio klinkt de Russische inzending van dit Songfestival. Ook zo'n afgrijselijk nummer in R&B/Turkse stijl. (maar dat terzijde). Wat het doel van Litouwen is, zal me een rotzorg zijn. Het gaat me om het signaal dat wij als Nederland kunnen afgeven.

En zal ik je eens wat geks vertellen? ZELFS wanneer ik alle 24 nummers van gisteren kwalitatief beoordeel, zit Litouwen met gemak bij de beste tien. Kwestie van smaak hoor, dat vooropgesteld. Maar ik heb gisteren iets te veel slechte rip-offs van eerdere winnaars en andere unga-bunga meuk (Treble voorop) gehoord. Ik geloof trouwens dat ik alleen Monaco nog slechter vond dan Nederland. Prins Albert schijnt vooraf te hebben gezegd: als we dit jaar niet presteren, ga ik volgend jaar zelf meedoen. We wachten het af.

En of je het nu leuk vindt of niet: Voorlopig heeft Litouwen het toch al mooi tot de finale geschopt. Iets dat terrible Treble niet lukte en -verbazend genoeg- ook België niet, met nota bene een geweldig nummer en flinke marketing/promotie.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:46:35 #43
18026 Thelonious
le samouraï
pi_37985726
Nederland had de Dikke Lul Band moeten sturen. Het nummer van Litouwen is een goed alternatief.
Boycotten die bagger.
Keeping an eye on the world going by my window.
  Moderator vrijdag 19 mei 2006 @ 12:47:32 #44
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_37985762
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:40 schreef Eightball het volgende:

[..]

Hmm, lastig inderdaad.
Ik denk dat ik die tekst maar even print, je weet maar nooit.
  Moderator vrijdag 19 mei 2006 @ 12:59:49 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_37986185
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:43 schreef dVTB het volgende:
Als je niet inziet dat onzin steeds belangrijker wordt op het Songfestival, heb je de laatste jaren niet goed gekeken.
Af en toe een dissonant vink ook best leuk hoor. Alleen dat plotselinge gedweep met de leuke meneren (vooral die kale is grappig!) uit Litouwen snap ik niet.
quote:
*brrrrr* De rillingen lopen op dit moment even over m'n lijf. Op de radio klinkt de Russische inzending van dit Songfestival. Ook zo'n afgrijselijk nummer in R&B/Turkse stijl. (maar dat terzijde). Wat het doel van Litouwen is, zal me een rotzorg zijn. Het gaat me om het signaal dat wij als Nederland kunnen afgeven.
Maar wat denk je dan dat er zal gebeuren?
Dat "de mensen van het ESF" denken: "Tjonge, zo kan het niet langer? We gaan een commissie instellen die alleen nog maar echte liedjes toelaat."
Ik zie niet zo voor me wat een proteststem voor zin zou hebben.
quote:
En zal ik je eens wat geks vertellen? ZELFS wanneer ik alle 24 nummers van gisteren kwalitatief beoordeel, zit Litouwen met gemak bij de beste tien. Kwestie van smaak hoor, dat vooropgesteld. Maar ik heb gisteren iets te veel slechte rip-offs van eerdere winnaars en andere unga-bunga meuk (Treble voorop) gehoord.
Tja... daar heb je, vrees ik, wel een beetje gelijk in.
pi_37986357
tja, maar die kale was ook grappig
pi_37987741
Hahaha dat liedje!!!

Ik ben helemaal voor LT UNited en Lordi!!
Tralalalaaa
pi_37987776
vreselijk irritant nummer
  vrijdag 19 mei 2006 @ 14:01:28 #49
9713 Eightball
In control.
pi_37988104
Hier wat achtergrondinfo over de helden!

Winnersofeurovision

De clip(!) staat bij downloads. Veel plezier.

[ Bericht 34% gewijzigd door Eightball op 19-05-2006 14:06:56 ]
pi_37988366
Ik vind ze zooo grappig! Ik vind dit echt heerlijke humor!

Je kunt zelfs een ringtone downloaden!!!!!!
Tralalalaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')