Wat een helden. Serieus, ik vind ze echt te gek.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:50 schreef Eightball het volgende:
Goedenavond dames en heren, zij we er klaar voor?
[afbeelding]
WE ARE THE WINNERS!!
Serieus Gert, ik hoop dat Litouwen of Finland de Eurovisie organisatie vanavond een oor aan gaat naaien. Of het succes zal hebben week ik niet maar wellicht is een signaal naar deze poppenkast is gepast.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:04 schreef Gert het volgende:
De leukigheid spàt er vanaf.
Ik hoop voor jullie dat de kale meneer weer lekker gek gaat doen vanavond.
Have fun 2nite, SMS je arm!! Alles is voor Bassie!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook. Dus weg met die poppenkast. Maarja, die SMS'jes hè..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:18 schreef ABBAfan het volgende:
Ik hoop dat songfestival ooit weer een gewoon LIEDJESfestival wordt want voor dit soort clowneske vertoningen is het evenement toch echt te duur.
En wat zal er dan gebeuren, denk je?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:13 schreef Eightball het volgende:
Serieus Gert, ik hoop dat Litouwen of Finland de Eurovisie organisatie vanavond een oor aan gaat naaien. Of het succes zal hebben week ik niet maar wellicht is een signaal naar deze poppenkast is gepast.
Nee hoor, heb ik ook de pest aan.quote:Maar als jouw Balkan-gestamp wint zal ik je feliciteren.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:10 schreef dolle_hond het volgende:
benieuwd
Precies, helemaal mee eens. Gelukkig heeft de bak herrie en verkleedpartij van Finland het gewonnen van dat afgrijselijke nummer van Rusland. Balkan-gestamp; treffend verwoord. Je kunt ook zeggen: Turksachtige R&B. Ik heb ook dit jaar weer iets te veel van dat soort pokkenummers gehoord.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:13 schreef Eightball het volgende:
[..]
Serieus Gert, ik hoop dat Litouwen of Finland de Eurovisie organisatie vanavond een oor aan gaat naaien. Of het succes zal hebben week ik niet maar wellicht is een signaal naar deze poppenkast is gepast.
Maar als jouw Balkan-gestamp wint zal ik je feliciteren.
Eerlijk=eerlijk, het slaat toch als kut op dirk, ofnie?
WE ARE THE WINNERS OF EUROVISION!!
![]()
quote:
Teleurstelling alom.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:36 schreef dVTB het volgende:
pulp-nummer.
LT United is altijd goed, Gert.quote:
Moeten we gewoon niet meer aan meedoen. Eurovision is over.quote:Next year HELL!!!!!
Dat nummer van Rusland was best goed, je bent gewoon jaloers op het lijf van die halfgod die het zong (en zijn haar)quote:Op zondag 21 mei 2006 02:36 schreef dVTB het volgende:
[..]
Precies, helemaal mee eens. Gelukkig heeft de bak herrie en verkleedpartij van Finland het gewonnen van dat afgrijselijke nummer van Rusland. Balkan-gestamp; treffend verwoord. Je kunt ook zeggen: Turksachtige R&B. Ik heb ook dit jaar weer iets te veel van dat soort pokkenummers gehoord.
Litouwen verdienstelijk zesde. Niet gek voor zo'n pulp-nummer.Het toont allemaal wel aan wat voor lachertje het Songfestival is geworden.
![]()
Misschien is de lol er nu ook wel af voor de mensen die alleen uit obstructie-motief op de meest freaky inzending gestemd hebben?quote:Op zondag 21 mei 2006 03:01 schreef Trancelocator het volgende:
Volgend jaar wordt het al helemaal een balle masqué.
Nee, het is naïef om te denken dat iedereen volgend jaar het songfestival wel serieus gaat nemen. Eigenlijk kunnen ze dat "song" voortaan ook weglaten.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is de lol er nu ook wel af voor de mensen die alleen uit obstructie-motief op de meest freaky inzending gestemd hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |