Ali B en Yes-R?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat BNN het volgend jaar overneemt en we met iets jongs en hips komen
rightquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
Nu Ilse de Lange op Ned-3 even om te laten zien waar we wel mee zouden winnen.
ja. dat is nog nooit gedaan. lijkt me wel moeten werkenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:49 schreef Janetje het volgende:
[..]Zoals een enorme, openklappende jurk met dansers eronder?
Ja die werd laatste bij de internationale Idols.quote:
Dat zou echt slim zijn inderdaad! Zien wat iedereen stuurt, en dan het totaal tegenovergestelde sturen. Wie heeft dat dit jaar eigenlijk gedaan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk moet je als Nederland zorgen dat je als allerlaatste een nummer kiest volgend jaar... dan weet je wat er mee doet en kun je echt iets unieks kiezen
Mja, ik doe niet mee aan al dat stem gedoe, en ben slechts toeschouwerquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:40 schreef Gert het volgende:
Nou ja, je schaamt je er tenminste nog voor.
en 3dellen is nog erger, zeg jequote:Op donderdag 18 mei 2006 23:46 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Helaas niet. Het toont alleen wel iets meer lef dan een blonde del die half Engels spreekt en het toch erg zelfverzekerd doet.
Volgens mij was de Finse finale de laatste dit jaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:50 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat zou echt slim zijn inderdaad! Zien wat iedereen stuurt, en dan het totaal tegenovergestelde sturen. Wie heeft dat dit jaar eigenlijk gedaan?
Of nog beter: geheim houden wat je gaat doen tot aan het festival!
Goed:quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:49 schreef superhero87 het volgende:
Maar ik heb geen zin om alle topic door te bladeren...
Hoe vonden jullie het? Wie vonden jullie goed/slecht?![]()
Zie ik ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:49 schreef SunChaser het volgende:
right
ik hou van ilsequote:Op donderdag 18 mei 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
Nu Ilse de Lange op Ned-3 even om te laten zien waar we wel mee zouden winnen.
Stuur inderdaad gewoon jong atletisch vlees, wat goed ligt in de gay-scene en bij 13/14-jarige meisjes.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat BNN het volgend jaar overneemt en we met iets jongs en hips komen
Ja qua plaatje ging het nog wel maar qua zang heeft ze mijn glazen in tweeen geschreeuwdquote:
Dat is dan wel te zien ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:50 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Volgens mij was de Finse finale de laatste dit jaar![]()
Within Temptation timmert aardig aan de weg in Europa... zou wel een goede keus zijn, ook qua genrequote:Op donderdag 18 mei 2006 23:51 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan Jan Smit vanwege de internationale stemmen.
Jimquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Stuur inderdaad gewoon jong atletisch vlees, wat goed ligt in de gay-scene en bij 13/14-jarige meisjes.
Vond je serieus Macedonie goed? Een slap aftreksel van Jennifer Lopez en Beyoncequote:Op donderdag 18 mei 2006 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Goed:
Finland
Macedonie
Aardig:
Zweden
Slovenie
Bosnie
Nederland
Ruk:
Monaco
Andorra
Ik vond het ook een leuk liedje. Functioneel vals.quote:
die was ik vergeten... vond haar live-performance niet al te best maar qua song had ze wel naar de finale gemogenquote:
Waarom doen die niet mee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
Italië schitterde door afwezigheid.
Die doen uit principe niet mee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
ze zouden Laura Pausini kunnen sturenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
Heel lekker ja. Maar de mooiste vrouwen zaten toch echt in de voorfilmpjes.quote:
Ik heb de filmpjes van beide even online gezet.quote:
Racoon zou het ook heel goed doen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Within Temptation timmert aardig aan de weg in Europa... zou wel een goede keus zijn, ook qua genre
Ik vond vooral die met donkere haar mooi.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar de mooiste vrouwen zaten toch echt in de voorfilmpjes.![]()
Oei, Laura.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze zouden Laura Pausini kunnen sturen
Hoor ze eens zingen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik hou van ilse
dat accentje
het enthousiasme
Gelijk hebben ze. Daarom kan ik dat lied van Litouwen wel waarderen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:03 schreef Noorman het volgende:
Zijn er toch mee gekapt? Slim van ze, wel.
Al sinds 1997quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:03 schreef Noorman het volgende:
[..]
Zijn er toch mee gekapt? Slim van ze, wel.
En dat staat er al 10 keer natuurlijk.![]()
Ja dat blijkt wel uit het feit dat die dikke lippenhumor van Litouwen genoeg stemmen voor de finale krijgt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:05 schreef Eightball het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze. Daarom kan ik dat lied van Litouwen wel waarderen.
Achterlijk circus, dat songfestival.
Ik vond Griekenland ook wel erg goed klinken (in de voorstukjes dan).quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:07 schreef superhero87 het volgende:
Mijn favoriet voor de finale is dus Ierland![]()
oh en Israel![]()
nope, niet de uitzending...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:13 schreef ChillyWilly het volgende:
probeer eurovision.tv
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik vond Griekenland ook wel erg goed klinken (in de voorstukjes dan).
Zeker.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:11 schreef Gert het volgende:
Ja dat blijkt wel uit het feit dat die dikke lippenhumor van Litouwen genoeg stemmen voor de finale krijgt.![]()
Anna Vissi is dan ook al jaren een Griekse topzangeres.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik vond Griekenland ook wel erg goed klinken (in de voorstukjes dan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |