waar kunnen we daar voor smsen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:28 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
![]()
![]()
IK WIL WEER ORKESTEN LIVE ERBIJ !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets beter dan live-muziek...
En het IJzeren Gordijn terug!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:28 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
![]()
![]()
IK WIL WEER ORKESTEN LIVE ERBIJ !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets beter dan live-muziek...
Volgens mij missen veel mensen het orkest:quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waar kunnen we daar voor smsen?
want dan stem ik voor
Racoonquote:
Oneens, i treni di tozeur is het beste.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:26 schreef Marble het volgende:
Eres tu blijft toch wel het állerbeste Songfestivalnummer ooit, he..
Klopt, maar België was wel veel beter als die oostblok-crap.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:31 schreef N.icka het volgende:
Ach , treble was eigenlijk ook gewoon kut
gegarandeerde winnaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Her name is Laura. She is a very lovely girl. Everytime i look into her eyes. I'm lost for a little time.
Hoe dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:31 schreef Trancelocator het volgende:
Huh, op de radio wordt gezegd dat er mogelijk stemmen van Nederland per abuis naar Armenië zijn gegaan?
Was er vorig jaar ook niet zoietsquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:31 schreef Trancelocator het volgende:
Huh, op de radio wordt gezegd dat er mogelijk stemmen van Nederland per abuis naar Armenië zijn gegaan?
nee joh dan gaan we voor:quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Her name is Laura. She is a very lovely girl. Everytime i look into her eyes. I'm lost for a little time.
De zaal uit lopen bedoel je?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zeg Jantje Smit.
Echt, dat gaat lopen als een tiet
Vorig jaar was Nederland ineens doorquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was er vorig jaar ook niet zoiets?
Genta di marequote:Op donderdag 18 mei 2006 23:32 schreef gday het volgende:
[..]
Oneens, i treni di tozeur is het beste.
neee Bucks Fizz - Making your Mind up.mp3quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:32 schreef gday het volgende:
[..]
ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:33 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb het totaal niet gevolgd en Treble kan me werkelijk niets interesseren, maar is Finland door? Die helden mogen winnen van mij
Kleine kokette katinkaquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neee Bucks Fizz - Making your Mind up.mp3
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:33 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb het totaal niet gevolgd en Treble kan me werkelijk niets interesseren, maar is Finland door? Die helden mogen winnen van mij
Nee.quote:
ben ik het mee eensquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:32 schreef gday het volgende:
[..]
perfekte vrouwen dus..quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:34 schreef liefie_ het volgende:
godsamme die wijven zijn nog dommer blond dan ikke
Ik denk dat je zijn populariteit in Europa een beetje onderschat.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:32 schreef ChillyWilly het volgende:
De zaal uit lopen bedoel je?
Ik vind het ook top. Lekker cynisch statement.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:36 schreef Vampess het volgende:
Ik vind het wel geweldig dat 'We are the winners' erdoor zijn
Ben benieuwd hoe ver ze het schoppen
Is het lang geleden, is het lang geleden?quote:
Ik snap niet waarom hij dat doet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:37 schreef snellejelle het volgende:
Die Cornald, weer even de litouwers bashen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |