Toppers in concertquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:22 schreef Trancelocator het volgende:
Als er een volgende keer is: Gewoon een stel triangel-josti's sturen.
neeeej lekkere rondborstige dames met foute kleding die stampenquote:
Turkije heeft het grote voordeel dat er in elk land van Europa wel heel veel Turken wonen die graag op hun geboorteland stemmen, die hebben altijd bijna zeker een finaleplaats... daarom is dit systeem ook niet eerlijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eigenlijk waren Armenie en Turkije echt wel bij het slechtste wat er tussen zat.
En Litouwen is natuurlijk een gimmick die maar één keer leuk is.
Ze moeten samen met Italië iets nieuws opzetten, zonder die Oost-europese crap erbij.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederland en België moeten de eer aan hunzelf houden en beiden tegelijkertijd eruit stappen.
dat weten we zaterdag pasquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Is er ergens een complete uitslag te zien van vanavond? Ik ben wel benieuwd hoever Kate Ryan er nou langs zat.
Onzin, diit jaar was elke stem voor Turkije meer dan verdiend.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Turkije heeft het grote voordeel dat er in elk land van Europa wel heel veel Turken wonen die graag op hun geboorteland stemmen, die hebben altijd bijna zeker een finaleplaats... daarom is dit systeem ook niet eerlijk
die dacht dat ze verzekerd was van een plekquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is toch wel een vernedering voor een artiest als Kate Ryan.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:26 schreef HiZ het volgende:
[..]
Onzin, diit jaar was elke stem voor Turkije meer dan verdiend.![]()
neeeequote:Op donderdag 18 mei 2006 23:26 schreef Marble het volgende:
Eres tu blijft toch wel het állerbeste Songfestivalnummer ooit, he..
Veranderen zal het niet meer, want al die sms-jes leveren goud geld op.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Turkije heeft het grote voordeel dat er in elk land van Europa wel heel veel Turken wonen die graag op hun geboorteland stemmen, die hebben altijd bijna zeker een finaleplaats... daarom is dit systeem ook niet eerlijk
Ik vind het vernederend voor het Songfestival.quote:Dit is toch wel een vernedering voor een artiest als Kate Ryan.
Lange Frans en Baas B.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:27 schreef LennyKravitz het volgende:
Opties voor volgend jaar?
Ali B.
Kane
Van Dik Hout
Marco Borsato
Rene Froger
of toch De Havenzangers
J , Herbquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:27 schreef LennyKravitz het volgende:
Opties voor volgend jaar?
Ali B.
Kane
Van Dik Hout
Marco Borsato
Rene Froger
of toch De Havenzangers
Niet-live is het ook verre van een belabberd nummer. Maar ze bakte er live gewoon niks van.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:27 schreef PsyCha het volgende:
[..]
die dacht dat ze verzekerd was van een plek
Word de verkiezingssong voor Rita Verdonk, zeker wetenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:26 schreef Janetje het volgende:
Let them all just voooooooooooote for meheeee.. let them all just voooooooooooote for meheeeeheee...Fijn.. zit dat in m'n hoofd..
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:26 schreef Marble het volgende:
Nee, dat wordt... let them all just get ouuuuuut of heeeeeeeeereeeee.... Let them all get out of heeeeeeeeeeeeeereeee....quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:28 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Word de verkiezingssong voor Rita Verdonk, zeker weten![]()
"Ohhhh sweeeeheet voters, voooooote for meeeeeeee" (Oh lieve oma enzo)quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zeg Jantje Smit.
Echt, dat gaat lopen als een tiet
Of een gezellige Duitse meestamper rauss, rauss, alle gehn nach haus..quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, dat wordt... let them all just get ouuuuuut of heeeeeeeeereeeee.... Let them all get out of heeeeeeeeeeeeeereeee....
waar kunnen we daar voor smsen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:28 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
![]()
![]()
IK WIL WEER ORKESTEN LIVE ERBIJ !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets beter dan live-muziek...
En het IJzeren Gordijn terug!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:28 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
![]()
![]()
IK WIL WEER ORKESTEN LIVE ERBIJ !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets beter dan live-muziek...
Volgens mij missen veel mensen het orkest:quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waar kunnen we daar voor smsen?
want dan stem ik voor
Racoonquote:
Oneens, i treni di tozeur is het beste.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:26 schreef Marble het volgende:
Klopt, maar België was wel veel beter als die oostblok-crap.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:31 schreef N.icka het volgende:
Ach , treble was eigenlijk ook gewoon kut
gegarandeerde winnaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Her name is Laura. She is a very lovely girl. Everytime i look into her eyes. I'm lost for a little time.
Hoe dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:31 schreef Trancelocator het volgende:
Huh, op de radio wordt gezegd dat er mogelijk stemmen van Nederland per abuis naar Armenië zijn gegaan?
Was er vorig jaar ook niet zoietsquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:31 schreef Trancelocator het volgende:
Huh, op de radio wordt gezegd dat er mogelijk stemmen van Nederland per abuis naar Armenië zijn gegaan?
nee joh dan gaan we voor:quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Her name is Laura. She is a very lovely girl. Everytime i look into her eyes. I'm lost for a little time.
De zaal uit lopen bedoel je?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zeg Jantje Smit.
Echt, dat gaat lopen als een tiet
Vorig jaar was Nederland ineens doorquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was er vorig jaar ook niet zoiets?
Genta di marequote:Op donderdag 18 mei 2006 23:32 schreef gday het volgende:
[..]
Oneens, i treni di tozeur is het beste.
neee Bucks Fizz - Making your Mind up.mp3quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:32 schreef gday het volgende:
[..]
ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:33 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb het totaal niet gevolgd en Treble kan me werkelijk niets interesseren, maar is Finland door? Die helden mogen winnen van mij
Kleine kokette katinkaquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neee Bucks Fizz - Making your Mind up.mp3
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:33 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb het totaal niet gevolgd en Treble kan me werkelijk niets interesseren, maar is Finland door? Die helden mogen winnen van mij
Nee.quote:
ben ik het mee eensquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:32 schreef gday het volgende:
[..]
perfekte vrouwen dus..quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:34 schreef liefie_ het volgende:
godsamme die wijven zijn nog dommer blond dan ikke
Ik denk dat je zijn populariteit in Europa een beetje onderschat.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:32 schreef ChillyWilly het volgende:
De zaal uit lopen bedoel je?
Ik vind het ook top. Lekker cynisch statement.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:36 schreef Vampess het volgende:
Ik vind het wel geweldig dat 'We are the winners' erdoor zijn
Ben benieuwd hoe ver ze het schoppen
Is het lang geleden, is het lang geleden?quote:
Ik snap niet waarom hij dat doet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:37 schreef snellejelle het volgende:
Die Cornald, weer even de litouwers bashen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |