De korte of De Lange?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:43 schreef liefie_ het volgende:
ilse die moeten we sturen!
ik hou van ilse
het accent alleen al
albanees klinkt dan ook lekker, maar ja, ook dat is geen garantie tot succesquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:43 schreef p-etr-a het volgende:
Nederland moet, vind ik, een Nederlands liedje sturen. Ik kon het echt waarderen dat die Albanese jongen in het Albanees zong en ookal kwam hij er niet ver mee, het is echt goed. Het trekt de aandacht, meer nog dan een verzonnen taal. Niemand kan het verstaan maar ze weten dat het jouw taal is en dat is leuk.
intwine is echt crapequote:Op donderdag 18 mei 2006 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
precies... en het irritante aan dit systeem is dat sommige landen heel erg hun best moeten doen om op te vallen.. je moet echt iets unieks brengen als Nederland zijnde want de burensteun ontbreekt bij ons gewoon... volgend jaar dus rock, bijvoorbeeld Intwine, The Sheer, Within Temptation
Nee. Boris sturen met een soulnummer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:45 schreef SunChaser het volgende:
Marco Borsato sturen? vandaag is roooooooooood, rood van jouw liefde
En dat is het stomme onvoorspelbare aan Eurovisie: bij gebrek aan andere goede ballads waardoor die mensen op hem stemmen, hij komt er wel door en wij hebben vorig jaar een soortgelijk nummer en wij halen het niet omdat er een Israelische onze punten wegkaapt.... Glennis had in dit veld meer kans gehad denk ik dan vorig jaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:42 schreef superhero87 het volgende:
JEZUS 11 TOPICS!!!![]()
Wat was Ierland geweldig![]()
Helaas niet. Het toont alleen wel iets meer lef dan een blonde del die half Engels spreekt en het toch erg zelfverzekerd doet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:45 schreef misteriks het volgende:
[..]
albanees klinkt dan ook lekker, maar ja, ook dat is geen garantie tot succes![]()
Stuur Jamai.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:46 schreef superhero87 het volgende:
Nee man, met Jim kunnen we pas winnen![]()
en dat meen ik serieus![]()
Ja echt wel, er waren echt heeel weinig ballads.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dat is het stomme onvoorspelbare aan Eurovisie: bij gebrek aan andere goede ballads waardoor die mensen op hem stemmen, hij komt er wel door en wij hebben vorig jaar een soortgelijk nummer en wij halen het niet omdat er een Israelische onze punten wegkaapt.... Glennis had in dit veld meer kans gehad denk ik dan vorig jaar
Keep Eurovisie Alivequote:Op donderdag 18 mei 2006 23:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Boris sturen met een soulnummer.![]()
Step right up, walk right in.quote:
Step right up, go back home..quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk moet je als Nederland zorgen dat je als allerlaatste een nummer kiest volgend jaar... dan weet je wat er mee doet en kun je echt iets unieks kiezen
Daar hebben ze echt niet genoeg geld voor overquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat BNN het volgend jaar overneemt en we met iets jongs en hips komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |