Is die gast dan bekend ofzo ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:53 schreef CJ het volgende:
Alle domme mutsen van Europa bellen nu snel de nummers in beeld, in de waan dat ze op Sakis stemmen.![]()
"You are my dream come true"quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:52 schreef beaverhausen het volgende:
OMG! Sakis gaat zingen!
*gillend rondren*
*tegen Inseau en CJ opbots*
Gunstig dat Treble tijdens zijn optreden kwam in dat geval.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:53 schreef CJ het volgende:
Alle domme mutsen van Europa bellen nu snel de nummers in beeld, in de waan dat ze op Sakis stemmen.![]()
Wat cynisch bedoeld.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:54 schreef PsyCha het volgende:
[..]
help haar uit dr dromen. gayer dan dit kan niet.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik stem Bosnië.
Einde verhaal voor België.
Ierland gaat door, Finland ook wel, Monaco, Bosnië natuurlijk, Zweden zeker weten,
Litouwen maakt een kansje en Nederland ook absoluut mag naar huis..
ik spreek je straks nog wel esquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik stem Bosnië.
Einde verhaal voor België.
Ierland gaat door, Finland ook wel, Monaco, Bosnië natuurlijk, Zweden zeker weten,
Litouwen maakt een kansje en Nederland ook absoluut.
bij sommige wel kennelijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is die gast dan bekend ofzo ?![]()
Nee, Sakis.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:54 schreef Janetje het volgende:
Kan 'ie alsjeblieft z'n shirt dichtdoen..Ik word verblind door die shine op z'n borskas...
Sinds Shake It ken ik hem al aardig.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:54 schreef CJ het volgende:
[..]
Meer vermaak voor je: http://www.sakisrouvas.com
Doe niet zo egoistisch.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het spijt me maar volgens mij speelt ie niet echt voor jouw team.
Jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:54 schreef LuQas het volgende:
Is er iemand die denkt dat Nederland een kans maakt vanavond?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:54 schreef CJ het volgende:
[..]
Meer vermaak voor je: http://www.sakisrouvas.com
whahahaquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:54 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
"Iceland.. óne vote from the Netherlands!"
Dat is tijdens de opening al gedaan, alle Olympische goden die als travestieten het toneel opkwamen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heej, de Griekse geschiedenis moet nog verkracht worden.
ja de moeder van Djem en Ninaquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:54 schreef LuQas het volgende:
Is er iemand die denkt dat Nederland een kans maakt vanavond?
Jammer, zou een oppepper zijn voor mannelijk-gedwongen-songfestival-kijkend publiek..quote:
Als Nederland zou winnen, heb je Paul de Leeuw als presentator.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het een leuk duo, niet zo irritant als andere jaren
Idd.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:56 schreef parselmouth het volgende:
Oh nee, dit is altijd het ergste stuk.
Hij trok haar jurk open.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat miste ik , ik keek net de andere kant op!!voielen haar toieten eruit/????????/ wie heeft caps!!!!!!!!!!!!!!!! gemist dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |