Is die gast dan bekend ofzo ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:53 schreef CJ het volgende:
Alle domme mutsen van Europa bellen nu snel de nummers in beeld, in de waan dat ze op Sakis stemmen.![]()
"You are my dream come true"quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:52 schreef beaverhausen het volgende:
OMG! Sakis gaat zingen!
*gillend rondren*
*tegen Inseau en CJ opbots*
Gunstig dat Treble tijdens zijn optreden kwam in dat geval.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:53 schreef CJ het volgende:
Alle domme mutsen van Europa bellen nu snel de nummers in beeld, in de waan dat ze op Sakis stemmen.![]()
Wat cynisch bedoeld.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:54 schreef PsyCha het volgende:
[..]
help haar uit dr dromen. gayer dan dit kan niet.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik stem Bosnië.
Einde verhaal voor België.
Ierland gaat door, Finland ook wel, Monaco, Bosnië natuurlijk, Zweden zeker weten,
Litouwen maakt een kansje en Nederland ook absoluut mag naar huis..
ik spreek je straks nog wel esquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik stem Bosnië.
Einde verhaal voor België.
Ierland gaat door, Finland ook wel, Monaco, Bosnië natuurlijk, Zweden zeker weten,
Litouwen maakt een kansje en Nederland ook absoluut.
bij sommige wel kennelijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is die gast dan bekend ofzo ?![]()
Nee, Sakis.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:54 schreef Janetje het volgende:
Kan 'ie alsjeblieft z'n shirt dichtdoen..Ik word verblind door die shine op z'n borskas...
Sinds Shake It ken ik hem al aardig.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:54 schreef CJ het volgende:
[..]
Meer vermaak voor je: http://www.sakisrouvas.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |