Daar kan ik dan weer niet over oordelen...quote:
Maar die donkere had toch krullen? Niet die blonde!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef ABBAfan het volgende:
ABBA rules!!!!!!!
In een ABBA jurkje met ABBA als achtergrondkoor. Als dit niet wint, weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef Insomaniac het volgende:
Dit is gewoon een ABBA sample!!!!
Hoedanook het blijft kut.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:33 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Meer Christian Agualira...ofzoiets...
Weer 1 uit 1000 nummer
wel vaker gebeurtquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef Insomaniac het volgende:
Jezus! ABBA sampelen voor ESF!
Inderdaad dit is een echt barbiepopjequote:
De vorige waren toch gewoon klonen? Dit is gewoon de intro en riff van "Does your mother know".quote:
je hebt toch wel Hostel gezien?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik moet toch echt dringend eens terug wat Oostbloklanden gaan bezoeken ...
Dat dacht ik ook al.. en ik ben niet eens een vent...quote:
Ik zou het bij Scandinavië houden.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
thanksquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De vorige waren toch gewoon klonen? Dit is gewoon de intro en riff van "Does your mother know".
www.achterdam.nlquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik het zo goed kan horen. Carola komt altijd dichtbij, maar heeft nooit samples gebruikt, toch?quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:33 schreef Janetje het volgende:
I'm looking through my window...leun maar iets verder heur...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |