Peper in hun reet bedoel je...quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:30 schreef Dichterbijer het volgende:
Dit nummer knalt wat meer dan Treble... ik miste de zout bij Treble..
Jaren geleden is Carola helemaal gemis-quote. Dat is laatst weer opgeduikeld en toen is er nog eens extra zout op gelegd. Ze zou gezegd hebben dat homosexualiteit een ziekte is en te genezen is door gebeden. Maar afgelopen week heeft ze alles voor zelf uitgelegd op http://www.esctoday.com en het blijkt gewoon een storm in een glas met water.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Zei ze nou iets negatiefs over de homo's? Want dan zijn je winkansen toch ook aardig verkleind.
d'r broek zit te strakquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:30 schreef parselmouth het volgende:
Waarom krijst ze zo?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Toch wel een rare stem voor zo'n mooie vrouw man.
volgend jaar ga ik in de jury!quote:
Yep, zat gewoon uitstekend in elkaar dit nummer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:31 schreef arise het volgende:
En hier hebben we de winnares van het eurosonfestival 2006![]()
Nee hoor dat wordt Duitslandquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:31 schreef arise het volgende:
En hier hebben we de winnares van het eurosonfestival 2006![]()
Mwah... ze beweegde genoeg... het liedje is gewoon flauw gebracht...quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:31 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Ik word niet goed van die presentator
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Peper Piemel in hun reet bedoel je... (in die van de 2 zusjes dan)
Oh kom op, je weet van te voren al dat ze geen kans maken..quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Mwah... ze beweegde genoeg... het liedje is gewoon flauw gebracht...
Terwijl het op CD iets beter klinkt...
Niet de eerste hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:32 schreef Insomaniac het volgende:
Dit is gewoon een ABBA sample!!!!
Dat moet, op het songfestival.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:29 schreef Wessiej het volgende:
Vanaf waar ik het heb gehoord (liedje 10) is het echt al-le-maal bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |