Ze heeft 2 lekkere jongensquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:04 schreef avonne het volgende:
deze jongens zijn wel leuk
Dan pasquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:05 schreef PLAE@ het volgende:
Aan het einde van de avond zitten we van ellende allemaal aan de drank![]()
nou die mag zij van mij ook echt wel een op hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:03 schreef Eightball het volgende:
En bij ons lopen ze met een hoofddoek op! Moet je nou eens zien!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Zegt ze nou:
Superstar! Dat zeg je niet??
Doet me aan mevrouw Jansen denken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:05 schreef detulp050 het volgende:
Leuk liedje wel
Vreselijke mevrouw, zeker dat dooie haar
Dat zeggen ze over ons ook.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:05 schreef H.Flick het volgende:
Hebben landen die zulke dingen sturen echt de illusie dat het iets gaat worden?!
Now there's a scary thought.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Mooie voorfilmpjes toch weer hoor.
Ik wist niet dat Oekraïne bekend stond om zijn zee, stranden en mooi weer.
Ik denk dat je zaterdag Roemenie ook wel leuk zal vinden.quote:
Zeker weten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Vrolijk deuntje, ze lijkt echt op Georgina, wel een betere uitstraling!
nou naar dat rare kusje waarbij ik d'r (nep?)tieten nogal zag stuiteren ben ik een beetje van gedachten veranderdquote:
aan het einde van de avond ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:05 schreef PLAE@ het volgende:
Aan het einde van de avond zitten we van ellende allemaal aan de drank![]()
Ik ga op jouw woord af, tot nu toe ligt onze smaak goed bij elkaar.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:07 schreef CJ het volgende:
[..]
Ik denk dat je zaterdag Roemenie ook wel leuk zal vinden.Die staat nu in de polls op 3.
Omdat lelijk hoerig scoort?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:08 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom zien al die zangeressen (and I use that term loosely) eruit alsof ze net uit de kledingkast van Mariah Scarey zijn gekropen?
Het is nu voor het eerst dat Turkije zich moet kwalificeren dus moet nog blijken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Turkije heeft de meest verspreide bevolking van Europa... kwalificatie gegarandeerd
Oekraine is leuk zeg![]()
Oh ja dat was het.quote:
Dit jurkje zou wel een van de meest stijlvolle zijn uit de MS collectie.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:08 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom zien al die zangeressen (and I use that term loosely) eruit alsof ze net uit de kledingkast van Mariah Scarey zijn gekropen?
Hang dan op!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:09 schreef winterapfel het volgende:
wordt ik gebeld tijdens de meest hilarische tv avond van 2006
En als wij het sturen scoort het juist nietquote:
Ze moeten nog wel een beetje mooi zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En als wij het sturen scoort het juist niet
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:10 schreef HiZ het volgende:
Ik wil nog even melden dat ik de dansers van Turkije morgen terug wil zien![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:11 schreef beaverhausen het volgende:
Dacht even dat ik Buffy zat te kijken.
Ik zit me echt kapot te lachenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Wel ontzettend gaaf dat zo'n band meedoet
de homo's trillen als rietjes nu
het had nog wel wat steviger gemogen inderdaadquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze mogen zeker door, maar eigenlijk is 't best een enorm matig nummer.
Zaterdag weerquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:12 schreef liefie_ het volgende:
waar is dr who als je m nodig hebt!
alf poier of zoiets??quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet ineens denken aan die malloot uit Oostenrijk van een paar jaar geleden. Zo'n dierengeluidenliedje
.
Ulfquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet ineens denken aan die malloot uit Oostenrijk van een paar jaar geleden. Zo'n dierengeluidenliedje
.
Hehe, eindelijk een stijlbreuk die WEL geslaagd is!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Wel ontzettend gaaf dat zo'n band meedoet
de homo's trillen als rietjes nu
ze moet alleen d'r bek houdenquote:
Weil der Mensch Zahlt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:14 schreef winterapfel het volgende:
[..]
alf poier of zoiets??
de mens betaald of zo
ja maar komt dat niet in de war met de finalequote:
frenchquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
Wat zou er bij Treble achter "Taal: " staan
Jammer voor je, ik heb Sakis twee jaar geleden al geclaimed.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo ziet Nederland er helemaal niet uit!
ruslanaquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:16 schreef wizarddragon het volgende:
Ik mis eigenlijk ruslana wel die haar engelse teksten via kaarten vertelde.
Als Nederland er zo uit zo zien, zou ik nooit op vakantie hoeven te gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |