Ik ga op jouw woord af, tot nu toe ligt onze smaak goed bij elkaar.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:07 schreef CJ het volgende:
[..]
Ik denk dat je zaterdag Roemenie ook wel leuk zal vinden.Die staat nu in de polls op 3.
Omdat lelijk hoerig scoort?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:08 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom zien al die zangeressen (and I use that term loosely) eruit alsof ze net uit de kledingkast van Mariah Scarey zijn gekropen?
Het is nu voor het eerst dat Turkije zich moet kwalificeren dus moet nog blijken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Turkije heeft de meest verspreide bevolking van Europa... kwalificatie gegarandeerd
Oekraine is leuk zeg![]()
Oh ja dat was het.quote:
Dit jurkje zou wel een van de meest stijlvolle zijn uit de MS collectie.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:08 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom zien al die zangeressen (and I use that term loosely) eruit alsof ze net uit de kledingkast van Mariah Scarey zijn gekropen?
Hang dan op!quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:09 schreef winterapfel het volgende:
wordt ik gebeld tijdens de meest hilarische tv avond van 2006
En als wij het sturen scoort het juist nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |