Zolang ze maar geen voorbeeld nemen aan de bekende Costa's in Spanje bij het ontwikkelen van touristencentra.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]nog 1 ding dan:
[..]
Genoeg Marokko propaganda voor vandaag.
Kan je skiën in Marokko?quote:The ventures include three developments stretching from the Atlas Mountains to the Atlantic coast including golf and ski communities, Riviera-style living and luxury spas and resorts.
Ja en 20 miljard is echt een boel ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen voorbeeld nemen aan de bekende Costa's in Spanje bij het ontwikkelen van touristencentra's.
Die Arabieren hebben echt geld als water.
[..]
Kan je skiën in Marokko?![]()
En ik altijd maar denken dat het daar allemaal woestijn isquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ja.
Niet veel dus?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:08 schreef MrX1982 het volgende:
Die Arabieren hebben echt geld als water.
Ik dacht dat mijn vakantiefoto's toch wel wat anders lieten zienquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat het daar allemaal woestijn is![]()
.
Sinds Colin Powell vertrouw ik niets meer.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn vakantiefoto's toch wel wat anders lieten zien![]()
1/5e van alle hijskranen ter wereld staat in dubaiquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:12 schreef MrX1982 het volgende:
Dat moet je de Arabieren in bijv. Dubai wel nageven. Ze bouwen het gewoon. Hier een eiland daar een eiland.
Als je dat in Nederland zou doen ben je 100 jaar bezig met allerlei procedures etc terwijl zij het gewoon even doen. Geldkraan open en bouwen maar.
De foto's die je hier had gepost. Daar was wel wat sneeuw te zien volgens mij maar dat je ook kunt skiën wist ik niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
Ik dacht dat mijn vakantiefoto's toch wel wat anders lieten zienAlleen het zuiden is woestijn.
En met hulp van Nederlandse bedrijvenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
1/5e van alle hijskranen ter wereld staat in dubai![]()
Die foto had ik nog niet gezien. Over een aantal jaren kan je daar dus lekker skiënquote:
Lekker skiën in Marokko. 9 van de 10 mensen zullen je raar aan kijken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:20 schreef Mutant01 het volgende:
Over een aantal jaren?Mensen skieen in Marokko sinds jaar en dag hoor
Maar inderdaad, afrika en sneeuw is een rare combinatie.
Hmmm.quote:Humans, chimps may have bred after split
The lead scientist said that this jarring conflict with the fossil record, combined with a number of other strange genetic patterns the team uncovered, led him to a startling explanation: that human ancestors evolved apart from the chimpanzees for hundreds of thousands of years, and then started breeding with them again before a final break
Oh ja, doet me eraan denken, postte jij niet onlangs een staatje met hoge percentages mensen die niet geloofden dat de mens van de aap afstamt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |