Misschien voor de rest van de lezers:quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:01 schreef innepin het volgende:
Ah, hier was ie. Ik was 'm al kwijt.
Wie gaat er nog meer naar de Amsterdam Tattoo convention?
Begin dan met een klein deel ervan, bijvoorbeeld de tribal op je rug. Je hoeft natuurlijk niet meteen elk beschikbaar stukje vol te kalken. Projectwerk!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:11 schreef junkiexp het volgende:
Ik wil al een jaar of 4 een tattoo maar ik vind het wel lastig hoor.
Ik wel op beide bovenarmen hetzelfde,en dan een tribal met erventueel kleur,die dan op mijn schoudebladen samenkomen.
Wil ook graag op mijn onderarmen maar ben bang dat ik daarmee in de problemen kom ivm met werk.
Ik denk dat je dat beter in TTK kan vragen dan in het Tattoo topicquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:59 schreef ymme het volgende:
Vraagje.
Mijn vriend wil op z'n onderarm zijn achternaam in het latijns hebben.
Zijn achternaam is wildenbeest..
Iemand enig idee wat dit in het latijns is.
Jep, ik ga er zekers heen!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:01 schreef innepin het volgende:
Ziet er zekers goed uit!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:23 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Nou, dit zijn de outlines tot dusver. Wilco heeft de details wat grover gemaakt zodat de blauwe vlakken die de outlines van de spieren wat beter uit het zwart komen. Ook heeft de artiest de mond veranderd van open naar dicht. Zo vind ik 'm iets aggresiever
Z'n tong is een soort van trademartk voor hem. Ik heb bewust ervoor gekozen om 'm er niet bij te doen, omdat het diepteperspectief van rechtsboven komt, zou de tong voor z'n borst komen (voor het spinsymbool). Toch maar niet gedaan.
Het begin is er!
[[url=http://f5.putfile.com/5/13806101215-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://f5.putfile.com/5/13805463713-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://f5.putfile.com/5/13805503587-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Scheelt het nog veel in prijs vroeg ik me af?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ben een aantal weken geleden in London geweest en heb daar een tattoo laten zetten.
Ben er erg blij meeNu heb ik tattoos uit Kentucky, New York en nu ook London.
Ben zo A-technisch wat computers etc betrefd maar zal eens kijken of ik iemand kan regelen die wat ruimte voor me heeftquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:25 schreef Arma_Angelus het volgende:
FOOOOOOOTOOOOOOO!
Ik, daar, zondag voor 12:00quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
Misschien voor de rest van de lezers:
Waar, hoe, wat, hoelaat etc.![]()
bij deze dan;quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:25 schreef Arma_Angelus het volgende:
FOOOOOOOTOOOOOOO!
Alweer jaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
alweer Ymme? wat gaat het worden?
Wat kost dat nou?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:17 schreef ymme het volgende:
[..]
Alweer ja![]()
Een ronde tribal op mijn onderrug.
![]()
Kick manquote:
Neuh volgens mij heb jij dan gewoon verkeerde voorbeelden gezienquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:51 schreef Baklap het volgende:
Opzich moet je zelf weten of je een tattoo neemt of niet, ik kan me ook wel voorstellen dat je het mooi vind of dat het een speciale betekenis voor je heeft.
Maar ik vind de kwaliteit van die dingen meestal maar zo zo. Vaak het matige kleurgebruik of tekenstijl. Alsof het nog geupdate moet worden uit de jaren 80. Ik zit echt te wachten op een nieuwe techniek of stijl. Hebben jullie dit niet?
Nee juist niet, het is een combi van tribals en rozen. Ik ben er erg blij mee. De volgende en even eens denk ik laatste zal mijn rug zijn, die op mijn schouderblad wil ik naar mijn linker door laten lopen en dan daarin de namen van mijn kinderen verwerkt en aangezien ik pas 1 dochter heb en nog een kinderwens duurt dat nog wel even. Maar het vooruizicht is leuk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:46 schreef ParanoidEv het volgende:
Netjes hoor.
Alleen ben je niet bang dat het een losstaand/onsamenhangend geheel wordt op je lichaam?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:23 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Nou, dit zijn de outlines tot dusver. Wilco heeft de details wat grover gemaakt zodat de blauwe vlakken die de outlines van de spieren wat beter uit het zwart komen. Ook heeft de artiest de mond veranderd van open naar dicht. Zo vind ik 'm iets aggresiever
Z'n tong is een soort van trademartk voor hem. Ik heb bewust ervoor gekozen om 'm er niet bij te doen, omdat het diepteperspectief van rechtsboven komt, zou de tong voor z'n borst komen (voor het spinsymbool). Toch maar niet gedaan.
Het begin is er!
[[url=http://f5.putfile.com/5/13806101215-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://f5.putfile.com/5/13805463713-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://f5.putfile.com/5/13805503587-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
iedereen moet zelf weten wat ie doet met zijn lichaam, maar wat een ongeloofelijk lelijke tattooquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:21 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
We gaan niet mijn ex beledigen he?
Netjes ParanoidEvquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:47 schreef ParanoidEv het volgende:
Hier een update, hij is net aan het bijkomen van 4 dagen Vaseline dus vandaar die gore pukkels.
Jammer dat ik het op een foto niet goed kan laten zien, maar ik doe m'n best.
[afbeelding]
Ja tuurlijk, in Fok User pics en dan bij foto's van tattoo's en piercings.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk hoor Faja, die roosjes vind ik echt heel mooi gemaakt.
Heb je ook foto's van je andere tattoo's?
Nog 1 weekjequote:Op donderdag 18 mei 2006 21:01 schreef innepin het volgende:
Maak je borst maar nat danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:17 schreef Koentje3 het volgende:
Als je, je buikspieren aanspand, krijg je ook 2 van die gleuven richting schaamstreek zal maar zeggen.. Ik wil aan de rechterkant vanaf die plek naar boven, totaan onder de oksel een tattoo laten zetten. misschien iets verder naar achter (net onder het schouderblad, dat ie zo schuin over m'n lichaam loopt) ...
Ik zat te denken aan een hoop takken met rozen, met af en toe een roos die uitkomt, en af en toe roosjes die half uit zijn gekomen / bijna uitkomen .. natuurlijk ook wat doorns enzo ..
Heeft er iemand een site met flink wat plaatjes van tattoo's aan de zijkant van je lichaam? of van dat rozen-idee..?
Daarom doe ik het juistquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:21 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat dan
Wel een leuk idee,maar ik zou als man zijnde niet zo snel bloemen laten zetten.
Nee hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:35 schreef maple-leaf het volgende:
de binnenkant van mijn enkel
maar ben bang voor de pijn , stom he?
Daarom doe je van tevoren je huiswerkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:21 schreef danosa het volgende:
wauw die kleuren op de site van Nick Baxter zijn super!
Ik wil graag een lange gekleurde tattoo op mijn rug, maar ben erg bang dat de artist het verknalt. Bijna iedereen die ik ken gaat naar dezelfde tattooëerder toe, en toch ben ik bang. Niet voor de pijn, maar echt dat het niet zo wordt als ik in mijn hoofd heb. Herkenbaar?
Wacht maar tot je em over een jaar of wat weer bij moet laten kleurenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:47 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik vond het absoluut niet pijn doen, maple-leaf. Alleen die op mijn vinger brande tijdems het zetten.
Ik ga ws ookquote:
Ik vind juist de charme van een tattoo dat de kleuren valer worden. Ik heb in 9 jaar nog niet 1 keer mijn tattoo bij laten kleuren. En dan nog, ik vond 6 van de 7 tattoo's niet pijnlijk en mijn vinger was ook zo klaar. Pijn is een relatief begrip wat bij de een pijn doet is voor de ander slechts kietelen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:15 schreef Neuk het volgende:
[..]
Wacht maar tot je em over een jaar of wat weer bij moet laten kleurenOf dat dat een paar jaar later weer moet
![]()
Ik ga er hierbij gelijk vanuit dat je nog niet meer tattoos op je handen draagt. En mensen in je omgeving ook niet. Als je een jaar of 8-9 verder bent praten we er nog eens overquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:44 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik vind juist de charme van een tattoo dat de kleuren valer worden. Ik heb in 9 jaar nog niet 1 keer mijn tattoo bij laten kleuren. En dan nog, ik vond 6 van de 7 tattoo's niet pijnlijk en mijn vinger was ook zo klaar. Pijn is een relatief begrip wat bij de een pijn doet is voor de ander slechts kietelen.
Hij's nog niet af.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:11 schreef ASroma het volgende:
[..]
iedereen moet zelf weten wat ie doet met zijn lichaam, maar wat een ongeloofelijk lelijke tattoo![]()
Moet je vragen voor een tekensessie. Voor zo'n artiest werkt een balpen zo het zelfde als een tattoopen, dus het getekende resultaat zal amper afwijken van het getattoeerde.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:21 schreef danosa het volgende:
wauw die kleuren op de site van Nick Baxter zijn super!
Ik wil graag een lange gekleurde tattoo op mijn rug, maar ben erg bang dat de artist het verknalt. Bijna iedereen die ik ken gaat naar dezelfde tattooëerder toe, en toch ben ik bang. Niet voor de pijn, maar echt dat het niet zo wordt als ik in mijn hoofd heb. Herkenbaar?
Geen idee, moet je mijn ouders vragen. Ik heb ze allemaal nog gekregen.quote:
Denk het welquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:01 schreef innepin het volgende:
Mijn rug komt ook nog een keertje aan de beurt, eerst maar even een ontwerp maken en pas wanneer mijn kinderwens is vervuld laat ik die zetten met de namen er in verwerkt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:58 schreef coolbabe het volgende:
Ik ben nog steeds moed aan het verzamelen voor mijn rug
Ik ben er nog niet helemaal over uit maar het zal in de richting van het Japanse gaan, met cherry-blossom en meer lieve popperige dingetjesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wat moet er ook alweer komen coolbabe?
internationale tattoo artiesten, hells angels, mooie tattoo's/ontwerpen, lezingen over de tattoo kunst.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:37 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wat kan je vinden op zo'n conventie eigenlijk?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:27 schreef fretclick het volgende:
vrijdenker = libertine
[afbeelding]
volgende week donderdag is het zo ver. hij komt op de binnenkant aan de bovenkant van mijn onderarm (lol), daar waar je ook injecties krijgt zeg maar. dat the libertines een leuke band is, is een leuke bijkomstigheid, maar dat was niet de reden om libertine te laten zetten.
Ben benieuwd wie ik allemaal tegenkom? Welke dag ga jij?quote:
Dat weet ik nog niet, ik denk za. of zondag.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:36 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie ik allemaal tegenkom? Welke dag ga jij?
Ik kan denk ik niet meeten want ik moet zelf onder de naald en ik moet iemand z'n handje vasthouden als ie geklopt gaat worden.
het heeft natuurlijk niet alleen met een politieke overtuiging te maken, maar goed.. ik vind het ook een erg gaaf ontwerp, voor zover je van een ontwerp mag spreken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:53 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Klinkt gaaf. Ik zou zelf niet zo snel mijn politieke 'overtuiging' tatoeren, aangezien die niet zo overtuigend meer is
(D66
)
Jaaaa gaaf een kuikentje!quote:Op maandag 29 mei 2006 16:31 schreef ParanoidEv het volgende:
Als mensen zulke dingen vragen raad ik ze altijd een kuikentje aan. Ze zeggen overigens nooit eens ja.
Neuh, dan zou ik eerder gaan voor de klassieker: een W op beide billen laten zetten en dan zo vaak mogelijk naakt voorover bukken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:36 schreef Mustard_Man het volgende:
ik wil misschien 2 tattoo's.
eentje boven mn anus met de tekst: 'OF JE POEP LUST'
ik ben directie secretaresse en mijn baas heeft totaal geen moeite met mijn vele tattoo's.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:23 schreef LeonH het volgende:
Heb eens een vraagje aan alle mensen hierzo: ik zie regelmatig in het show je tattoo-topic mensen met tattoo's op armen, handen en vingers (enkeling misschien nek). Nu wil ik wel eens weten wat jullie voor beroep hebben?
Ikzelf heb ook 2 tattoo's maar op onzichtbare plaatsen aangezien ik nog een boekhoudkundige opleiding aan het volgen ben en dit meestal helaas niet echt gewaardeerd wordt op een kantoor (denk ik).
Wil wel eens jullie mening weten hierover!
Ik ben van mening dat als je een representatieve functie hebt je kan verwachten dat de plaats waar tattoo's op je lichaam zitten doorslaggevend kunnen zijn of "ze" geaccepteerd worden...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:23 schreef LeonH het volgende:
Heb eens een vraagje aan alle mensen hierzo: ik zie regelmatig in het show je tattoo-topic mensen met tattoo's op armen, handen en vingers (enkeling misschien nek). Nu wil ik wel eens weten wat jullie voor beroep hebben?
Ikzelf heb ook 2 tattoo's maar op onzichtbare plaatsen aangezien ik nog een boekhoudkundige opleiding aan het volgen ben en dit meestal helaas niet echt gewaardeerd wordt op een kantoor (denk ik).
Volgens mij is het over het algemeen zo dat het wel degelijk mee weegt als er zichtbare tattoo's zijn. En niet positief, dus. Lang niet bij alle bazen, maar bij de meeste wel, is mijn indruk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:23 schreef LeonH het volgende:
er bestaat bij veel mensen nog steeds een bepaald beeld bij mensen met tattoo's ik zelf heb er 3 maar wel op plekken die ik kan bedekken. vind het overigens wel kolder om iemand op zn tattoo's te beoordelen maar een groot gedeelte van de kantoor lullen om mij heen zijn het daarmee oneensquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij is het over het algemeen zo dat het wel degelijk mee weegt als er zichtbare tattoo's zijn. En niet positief, dus. Lang niet bij alle bazen, maar bij de meeste wel, is mijn indruk.
Klopt. Nou heb ik tot nu toe niet gehoord, in mijn vtoekomstige vakgebied, dat het een probleem is, maar je hebt toch wel, minstens, af en toe een vertegenwoordigende functie. Als ik besluit tot een tattoo op mijn arm (die wel gepland staat), dan zal ik zeker mijn werk in overweging nemen. Maar het is een risico wat ik "graag" zou willen nemen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij is het over het algemeen zo dat het wel degelijk mee weegt als er zichtbare tattoo's zijn. En niet positief, dus. Lang niet bij alle bazen, maar bij de meeste wel, is mijn indruk.
Oeh, biomechanisch....quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:31 schreef Murphy22x het volgende:
Ik heb een vraagje,
Ik wil graag deze maand mijn biomech tattoo laten zetten, ik ben woonachtig in Rotterdam en vroeg me af of er mensen aanraders hebben qua studio's/tattoeerders? Er zijn zo veel van die tenten in R'dam dat ik een beetje de weg kwijt ben
Ik denk dat ik morgen of Zondag ff een kijkje ga nemenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:01 schreef innepin het volgende:
Ik ga vanavond ook ffquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:29 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen of Zondag ff een kijkje ga nemen![]()
Een vriend van me laat er ook weer eentje zetten daar...
Bij welke studio?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:29 schreef Noisekick het volgende:
Een vriend van me laat er ook weer eentje zetten daar...
Als ik het goed heb Red Hot... Volgens mij is ie vandaag ook al geweest, ff vragen.quote:
Wow thanks!, die ga ik van de week eens mailenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:06 schreef Neuk het volgende:
[..]
Oeh, biomechanisch....![]()
Ik denk gelijk aan Markus van ToeTag Tattoo
Succes!
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!quote:Op zondag 21 mei 2006 03:02 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Scheelt het nog veel in prijs vroeg ik me af?
Dan moet je mij wel gezien hebben gezien ik constant daar was toen die man geklopt werdquote:Op zondag 4 juni 2006 10:17 schreef TheWizz het volgende:
We gaan speciaal voor de Nieuw Zeelandse artiesten omdat we in de toekomst graag zo een tattoo willen laten zetten (ta moko)
Oh ben jij vandaag geweest, ik ging vrijdag nog kijken of ik je zag lopenquote:Op zondag 4 juni 2006 22:34 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dan moet je mij wel gezien hebben gezien ik constant daar was toen die man geklopt werd![]()
Ik heb perongeluk een tattoo, een mooie tekening van mijzelf. Wehehe
Ik heb je helaas niet gezienquote:Op zondag 4 juni 2006 22:34 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dan moet je mij wel gezien hebben gezien ik constant daar was toen die man geklopt werd![]()
Ik heb perongeluk een tattoo, een mooie tekening van mijzelf. Wehehe
Hoe kom je aan die betekenissen? Hoe weet je die?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm het onderwerp van zowel mn rug als arm in mn leven.
De japanse bloesem, het water, de wind, alles heeft een betekenis.
Waarvan wil je de betekenis weten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:42 schreef Evil-Cherry het volgende:
Quote uit het fototopi in Fokusers, omdat ik het daar niet wil vervuilen;
[..]
Hoe kom je aan die betekenissen? Hoe weet je die?
Van Muk d'r rug weet ik het al, maar ik wil weten hoe zij aan daaraan komt. Japans, anders, maakt niet uit.quote:
Bushido, legacy of the Japanese Tattoo Takahiro Kitamura, A Shiffer Book, ISBN 0-7643-1201-4quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:28 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Van Muk d'r rug weet ik het al, maar ik wil weten hoe zij aan daaraan komt. Japans, anders, maakt niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |