Nog 1 weekjequote:Op donderdag 18 mei 2006 21:01 schreef innepin het volgende:
Ah, hier was ie. Ik was 'm al kwijt.
Wie gaat er nog meer naar de Amsterdam Tattoo convention?
Maak je borst maar nat danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:17 schreef Koentje3 het volgende:
Als je, je buikspieren aanspand, krijg je ook 2 van die gleuven richting schaamstreek zal maar zeggen.. Ik wil aan de rechterkant vanaf die plek naar boven, totaan onder de oksel een tattoo laten zetten. misschien iets verder naar achter (net onder het schouderblad, dat ie zo schuin over m'n lichaam loopt) ...
Ik zat te denken aan een hoop takken met rozen, met af en toe een roos die uitkomt, en af en toe roosjes die half uit zijn gekomen / bijna uitkomen .. natuurlijk ook wat doorns enzo ..
Heeft er iemand een site met flink wat plaatjes van tattoo's aan de zijkant van je lichaam? of van dat rozen-idee..?
Daarom doe ik het juistquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:21 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat dan
Wel een leuk idee,maar ik zou als man zijnde niet zo snel bloemen laten zetten.
Nee hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:35 schreef maple-leaf het volgende:
de binnenkant van mijn enkel
maar ben bang voor de pijn , stom he?
Daarom doe je van tevoren je huiswerkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:21 schreef danosa het volgende:
wauw die kleuren op de site van Nick Baxter zijn super!
Ik wil graag een lange gekleurde tattoo op mijn rug, maar ben erg bang dat de artist het verknalt. Bijna iedereen die ik ken gaat naar dezelfde tattooëerder toe, en toch ben ik bang. Niet voor de pijn, maar echt dat het niet zo wordt als ik in mijn hoofd heb. Herkenbaar?
Wacht maar tot je em over een jaar of wat weer bij moet laten kleurenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:47 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik vond het absoluut niet pijn doen, maple-leaf. Alleen die op mijn vinger brande tijdems het zetten.
Ik ga ws ookquote:
Ik vind juist de charme van een tattoo dat de kleuren valer worden. Ik heb in 9 jaar nog niet 1 keer mijn tattoo bij laten kleuren. En dan nog, ik vond 6 van de 7 tattoo's niet pijnlijk en mijn vinger was ook zo klaar. Pijn is een relatief begrip wat bij de een pijn doet is voor de ander slechts kietelen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:15 schreef Neuk het volgende:
[..]
Wacht maar tot je em over een jaar of wat weer bij moet laten kleurenOf dat dat een paar jaar later weer moet
![]()
Ik ga er hierbij gelijk vanuit dat je nog niet meer tattoos op je handen draagt. En mensen in je omgeving ook niet. Als je een jaar of 8-9 verder bent praten we er nog eens overquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:44 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik vind juist de charme van een tattoo dat de kleuren valer worden. Ik heb in 9 jaar nog niet 1 keer mijn tattoo bij laten kleuren. En dan nog, ik vond 6 van de 7 tattoo's niet pijnlijk en mijn vinger was ook zo klaar. Pijn is een relatief begrip wat bij de een pijn doet is voor de ander slechts kietelen.
Hij's nog niet af.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:11 schreef ASroma het volgende:
[..]
iedereen moet zelf weten wat ie doet met zijn lichaam, maar wat een ongeloofelijk lelijke tattoo![]()
Moet je vragen voor een tekensessie. Voor zo'n artiest werkt een balpen zo het zelfde als een tattoopen, dus het getekende resultaat zal amper afwijken van het getattoeerde.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:21 schreef danosa het volgende:
wauw die kleuren op de site van Nick Baxter zijn super!
Ik wil graag een lange gekleurde tattoo op mijn rug, maar ben erg bang dat de artist het verknalt. Bijna iedereen die ik ken gaat naar dezelfde tattooëerder toe, en toch ben ik bang. Niet voor de pijn, maar echt dat het niet zo wordt als ik in mijn hoofd heb. Herkenbaar?
Geen idee, moet je mijn ouders vragen. Ik heb ze allemaal nog gekregen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |