Sorry, zo schrijven alle juristen, beroepsdeformatie.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zo kan je het idd opvatten als je jouw bedoeling weet, maar als je die niet weet staat het er echt niet handig... Maak dan duidelijk dat dat laatste je persoonlijke mening is.
mijn god, waar gaat dit eigenlijk over![]()
Typisch niveau van een rechten studentquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
hoe kan je dan nu al studeren?
Doet hij dat niet dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:30 schreef Spyronius het volgende:
[edit] laat maar, dacht dat DD rechten studeerde, blijkbaar is dat ook al te hoog gegrepen
Academiciquote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:30 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Typisch niveau van een rechten student
Een echte academici had natuurlijk gesnapt dat 2005 niet sloeg op de leeftijd van deze persoon maar dat het sloeg op het begin jaar van de studie.
Daarnaast is het ook onmogelijk dat het als grap moest worden geinterpreteerd, want rechten is nou eenmaal droge stof en waar je meer omgaat word je mee besmet
[edit] laat maar, dacht dat DD rechten studeerde, blijkbaar is dat ook al te hoog gegrepen
Ik wil met (patho)fysiologische geneeskunde bezig zijn verdommequote:Hoewel deze ontwikkeling zich in de 19e eeuw afspeelde, werd de bodem daarvoor gelegd in de 17e eeuw door Descartes. De redenatie in Descartes’ ‘Vertoog over de methode’ kent een aantal tekortkomingen.
Welke van de onderstaande uitspraken hoort NIET bij deze tekortkomingen?
a. 'Cogito, ergo sum' moet eigenlijk 'Sum, ergo cogito' zijn
b. Descartes wil zichzelf ontdoen van zichzelf
c. Descartes vergeet zijn bestaan van vlees en bloed.
d. de meetkunde is ongeschikt om het lichaam te onderzoeken.
idd van die bullshit geschiedenisvragen. Ik kreeg bij mn laatste tentamen ook een lekkere vraag: wat is er te zeggen over roken onder studenten: a. in europa roken ze meer, b. vrouwen roken meer dan mannen, c. blabla d. blablaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:04 schreef Kang-He het volgende:
Kut studie. Dit is een vraag uit het oefententamen van mijn huidige blok (Het Verhaal van de Patiënt):
[..]
Ik wil met (patho)fysiologische geneeskunde bezig zijn verdomme. Blijf weg van de VU zeg ik je.
Ware het niet dat het woord "academici" dan nog steeds taalkundig als een meervoudsvorm had moeten worden toegepast in die zin.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Academici, ik mag hopen dat je hier een variant op de pluralis majestatis uitprobeert
![]()
Misschien kijk ik fout, maar in de zinquote:Op zondag 21 mei 2006 12:03 schreef Singa het volgende:
Ware het niet dat het woord "academici" dan nog steeds taalkundig als een meervoudsvorm had moeten worden toegepast in die zin.
Daarom heb ik het ook over een variantquote:Op zondag 21 mei 2006 12:03 schreef Singa het volgende:
[..]
Ware het niet dat het woord "academici" dan nog steeds taalkundig als een meervoudsvorm had moeten worden toegepast in die zin.
Exactly my point. Alleen jammer dat je op het laatst nog een klein beetje in de fout gaat.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:09 schreef m021 het volgende:
[..]
Misschien kijk ik fout, maar in de zin
Een echte ... had natuurlijk gesnapt dat 2005 niet sloeg op de leeftijd van deze persoon maar dat het sloeg op het begin jaar van de studie.
moet toch echt 'academicus' en niet 'academici' worden ingevuld. Zie 'een' en 'gesnapt'.
Ja leuk he, met dergelijke bewoordingen heb je altijd gelijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:24 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook over een variant![]()
Je moet je woorden dan ook met zorg kiezen, teneinde altijd gelijk te hebben.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:56 schreef Singa het volgende:
[..]
Exactly my point. Alleen jammer dat je op het laatst nog een klein beetje in de fout gaat.![]()
[..]
Ja leuk he, met dergelijke bewoordingen heb je altijd gelijk.![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 17:56 schreef Singa het volgende:
Exactly my point. Alleen jammer dat je op het laatst nog een klein beetje in de fout gaat.
oh inderdaad ja, hemelvaart, hopelijk is het nog een beetje mooi weer.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:28 schreef Repeat het volgende:
Nog even zien 3 helse dagen door te komen en dan is het weer weekend
Enjoy Nierenquote:Op zondag 21 mei 2006 19:28 schreef Repeat het volgende:
Nog even zien 3 helse dagen door te komen en dan is het weer weekend
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:47 schreef Hoolaa het volgende:
Laat alle ionen maar knallen :p
Hoe hebben jullie trouwens ademhaling gemaakt? Ik wist ongeveer 4 vragen zeker en de rest logisch nagedacht/gegokt en 18 ft :S
Het is in ieder geval compenseerbaar...
Ja goed gezien :Squote:Op zondag 21 mei 2006 23:55 schreef Sessy het volgende:
[..]
![]()
Oh jij wordt ook zo'n arts die z'n patienten laat stikken?![]()
Buurten.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wanneer komen jullie eens buurten in het Rechtentopic?![]()
Als je denkt dat het werkt dan werkt het.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:27 schreef intoxicated het volgende:
'k Heb de afgelopen dagen empirisch bewezen dat loratadine werkt tegen muggenbulten![]()
Oh, jij haalt allemaal 10'en, en je gokt nooit iets? Anders word je later vast zo'n advocaat die z'n cliënten laat stikken.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:55 schreef Sessy het volgende:
[..]
![]()
Oh jij wordt ook zo'n arts die z'n patienten laat stikken?![]()
na 1 dag moet ik hier toch al op terugkomenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
moet een eitje worden als ik ga leren/mn boeken vaker dan 1 keer opendoe tijdens het blok.
Nee ik gok eigenlijk nooit iets nee.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:40 schreef m021 het volgende:
[..]
Oh, jij haalt allemaal 10'en, en je gokt nooit iets? Anders word je later vast zo'n advocaat die z'n cliënten laat stikken.
Maar het is wel belangrijk om te weten wanneer je iets niet weet.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:12 schreef Singa het volgende:
Het is helemaal niet erg om dingen niet te weten, als je ze maar kan vinden wanneer het nodig is.
Waarheid wie ein Kuh.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar het is wel belangrijk om te weten wanneer je iets niet weet.
Uiteraard. En toegeven dat je een vraag gegokt hebt is een duidelijk teken van weten dat je iets niet weet.quote:Op maandag 22 mei 2006 22:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
Maar het is wel belangrijk om te weten wanneer je iets niet weet.
Ja waarschijnlijk moest ie op hetzelfde niveau liggen als die van het centraal examenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:49 schreef intoxicated het volgende:
Hm, zo te horen ben ik er maar makkelijk vanaf gekomen een paar jaar terug![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |