Sturen wequote:
wehehehehehee !quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
Whehehe als je dan 'Laat je tieten zien, kutnewbie!' roept, opeens de tieten van je moeder op fok zien
dan ken jij mn ouwe nog niet...quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:48 schreef Netsplitter het volgende:
Mag jij wel dit soort taal gebruik gebruiken, KUT! Mn ouders......???
Nu wel...quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:51 schreef XiChico het volgende:
Waarom weten ze je username?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
Whehehe als je dan 'Laat je tieten zien, kutnewbie!' roept, opeens de tieten van je moeder op fok zien
hahahha dat zou wel bizar zijn ja....quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nu wel...
Je hebt toch geen ik ben homo topic gemaakt he??
Zo toch vrij vervelend zijn als je ouders er op deze manier achter zouden komen...
DUDE!!!! ik ben 29 hoah!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dude.. je bent 30... waar druk om maken?
Of mogen ze je drug topics in UVT, en comingout topics in SEX niet zien?![]()
Zolang ze het keldertje maar niet ontdekken...quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dude.. je bent 30... waar druk om maken?
Of mogen ze je drug topics in UVT, en comingout topics in SEX niet zien?![]()
Misschien is het wel schokkender dat jij weet hoe de tieten van je moeder eruit zien.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:45 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hoiquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
En ach t boeit me idd niet zo, maar ik vroeg me dus af of hier meer senior fokkers zijn.....
Boven de 14, gezien het niveau van de reacties hier.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geef even jouw defenitie van "senior"....
Kan wel hoor gewoon een extra adresje aanmaken toch ?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:44 schreef B_BOY het volgende:
mijn pa kan niet registreren aangezien ik zijn mailadres heb gebruikt om mee te registreren![]()
maak een kloontje aan...quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:39 schreef deedeetee het volgende:
Mijn dochter heeft ook een account die lurkt veel en post zelden.
Ik moet altijd héél voorzichtig zijn met wat ik zegen daar heeft zij met haar postgedrag geen last van..........
![]()
Ik zou m permanent gebruiken, tenminste, als je iets te verbergen hebt natuurlijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
maak een kloontje aan...
ik moet de mijne ook weer eens uit t stof halen ................![]()
kabn niet gratis mail...quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kan wel hoor gewoon een extra adresje aanmaken toch ?
ach behalve sex escapades en overmatig drugs gebruik en heroine dealen op de kinderboerderij niet veel....quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zou m permanent gebruiken, tenminste, als je iets te verbergen hebt natuurlijk
Ik heb een kloontje maar dat vind ik lang niet zo leuk, dus die van mij moet ook nodig 'ns afgestoft wordenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
maak een kloontje aan...
ik moet de mijne ook weer eens uit t stof halen ................![]()
Mijn ouders zitten hier niet, maar mijn zusje wel, ze post alleen niet meer met het trek-account, zou ze een uc hebben?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hebben een acount aangemaakt op fok!![]()
Daar gaat mn privé leven![]()
Ik moest altijd erg lachen om Kastanova met zn moeder, (als dat al echt was Kasta kennende:p)
Maar nu ben ik zelf ook de lulAls ze mn PG maar niet gaan lezen wehehehe
Fuck, zijn er eigenlijk meer fokkers en hun ouders? Behalve Brechtje en Kasta?
Steun mij hier!!![]()
oeiiiiiiiquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:57 schreef Renesite het volgende:
Mijn moeder heeft zich ook geregistreerd voor het Tanja topic![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |