quote:Gametap has released information regarding the E3 winners of the show. The following is a list of those related to Wii:
1. Twilight Princess won best adventure game of the show
2. Super Mario Galaxy best platform game of the show
3. Wii Sports won best sports game of the show
4. Super Smash Bros. Brawl won best announcement of the show
5. Marvel: Ultimate Alliance is tied for the win of best role-playing game of the show
6. Wii Controller wins best surprise of the show
Wii Sports de beste Wii gamequote:1up.com has announced E3 award winners for the show and the following are related to Wii.
1. Wii Sports wins best Wii game
2. Marvel: Ultimate Alliance wins best Xbox game (title is being ported to Wii)
3. Twilight Princess wins best adventure game (GCN version but still it is also a Wii title)
4. Excite Truck wins best racing game
5. Wii Sports wins best original game
Enige spel wat ze live hebben laten zien dus dat valt meteen op voor de algemene mens. En hij word natuurlijk ook leukquote:
Nintendo was ook twee generaties lang een vertrouwde naam, voordat Playstation kwam. Sony is nu twee generaties marktleider geweest, time to move. Misschien wordt de 360 nu wel marktleider, kan ook goedquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:50 schreef EricG het volgende:
[..]
Misschien geen "die-hard gamers" achterban maar het is toch wel de vertrouwde naam, i.c.m. games als GTA die het 'm toch weer doen voor br33z@h Nederland.
[..]
Ik denk dat je een goed punt hebt. Maar ik moet er wel aan toevoegen dat de PS1 wel degelijk een berg goede games heeft hoor. Het heeft zeker niet op de warez gehangen of gevallen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 03:01 schreef Poit het volgende:
...
Pff.. wat een lap tekst op dit tijdstip van de dag![]()
Geen idee maar ik verwachtte het welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:42 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
bevestiging van externe adapter?
of was dit al bekend?
Daar komt de 5.1 decoder in (extra add-on)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:42 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
of was dit al bekend?
Waaraan? Ik zie alleen maar vier cubecontroller poorten, en memorycard poortenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:42 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
of was dit al bekend?
Ik neem aan dat je de stroom achterin aansluitquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waaraan? Ik zie alleen maar vier cubecontroller poorten, en memorycard poorten![]()
ohwquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de stroom achterin aansluit?
Absoluut, de PS1 heeft enorme toppers. Door de PS1 is bij mij console gaming echt begonnen, prefereerde altijd de PC. Heb denk achter m'n ps1 meer tijd doorgebracht dan achter de ps2 en cubus bij elkaar(moet ik zeggen dat ik toen ook iets meer tijd had)quote:Ik denk dat je een goed punt hebt. Maar ik moet er wel aan toevoegen dat de PS1 wel degelijk een berg goede games heeft hoor. Het heeft zeker niet op de warez gehangen of gevallen.
N64 half derin half deruit... maar, wel verwijderbaar ja...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo heeft altijd externe adapters gehad
Je kunt je Gamecube ook modden zodat de Wavebird ontvanger in de cube verstopt zit. Als dit ook kan met de Wii mod ik em op de releasedag.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie trouwens wel dat ik mn Wii horizontaal ga neerzetten... Mn Wavebird komt in zo'n Cubepooort en dan kan het klepje niet meer dichtVerder gaan de Cube memory cards ook uitsteken denk ik. Beetje karig eigenlijk.
Nu nog 5 maanden wachten.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Mijn Wii zet ik gewoon verticaal.Ik heb nu al een perfecte plekje gevonden voor m'n Wii.
Ja daaag, dat doe ik echt nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt je Gamecube ook modden zodat de Wavebird ontvanger in de cube verstopt zit. Als dit ook kan met de Wii mod ik em op de releasedag.
Nintendo Product + goedkoop.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja daaag, dat doe ik echt nietGarantie
Kan wel zijn, ik verwacht ook niet datie kapot gaat, maar garantie is iets heiligs sinds ik bij de klantenservice werkquote:
Moet je wel ffe lezen, een echte achterban zeg ik. Nintendo verkoopt miljoenen consoles generatie na generatie aan dezelfde mensen, gewoon standaard. Natuurlijk heeft Sony ook een achterban maar Nintendo's achterban neemt sekteachtige vormen aanquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:18 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Waarom zou alleen Nintendo een echte achterban hebben? Ik ken genoeg mensen die Playstation fan zijn. Sony heeft ook echt wel een grote fanbase. Zelfs sega heeft nog een hele grote achterban.
Eh, jaquote:En hoe heeft Nintendo Sony in het zadel geholpen? Door zelf een flop als de N64 uit te brengen?
Zoals ik al eerder zei, de naam Sony doet wonderen.quote:Sega en Nintendo hadden op games gebied een veel betere naam dan Sony(die had eigenlijk nog geen naam).
Hij is zo goed geworden door de misstap van Nintendo. De PS was een 3rd party console deluxe a la SNES. Ik vind het vanuit hun perspectief gelukkig dat Nintendo cartridges gebruikte ja.quote:Ze zijn echt niet zo groot geworden door alleen wat geluk en timing. Die Ps1 was gewoon een heel goede console.
Sega had zn naam verkwanseld in de generaties daarvoor. Nintendo met Sega vergelijken was op die tijd david en golliath vergelijken.quote:De Ps2 was er ook niet als eerste, weer was sega eerder met de Dreamcast.
Heb ik ergens in mn stukje het tegendeel beweerd?!? Het grote verschil met eerdere gens is dat Sony zich als doel heeft gesteld een identieke launch en marktomvang en ik denk dat dit deze gen erg moeilijk gaat worden. Elke tik van de Wii en 360 is een daalder waard in deze gen.quote:De Ps3 is duur ja, hij zal in het begin waarschijnlijk ook voornamelijk gekocht worden door de Sony fans(en dat zijn er wereldwijd toch echt wel heel wat). Maar die Ps3 gaat wereldwijd echt wel goed verkopen.
Is al een hele discussie over geweest. Hoofpunten: design Cube, 3rd party, geen echte toegevoegde waarde, late launch. Zoals je ziet is het meeste nu aangepakt.quote:Dat de Wii goedkoop is nog geen garantie voor succes. De cube was ook het goedkoopst van de 3 en toch is hij het minst verkocht.
Ik heb al gepreordert!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:25 schreef Pheno het volgende:
Wanneer kan ik preorderen
Price is not an issue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |