Daar mag jij het op houden en verschillen we van meningquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:13 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat Mario64 de eerste echte 3D titel was.
Als hij zegt dat ie er binnen 6 maanden is, komt ie dus niet met de launch. Niet zo naif doen hequote:Op donderdag 18 mei 2006 17:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Miyamoto heeft niet gezegd dat Mario er niet zal zijn. Hij heeft in plaats daarvan gewoon gezegd dat het zeker binnen de eerste zes maanden er zal zijn. SMG als launchgame heeft hij niet uitgesloten.
Wolfenstein is 2Dquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:30 schreef EricG het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Wolfenstein de eerste 3D game was![]()
Het zou pas de tweede keer zijn hoor, dat Mario niet bij de launch, als ik me niet vergisquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, de launch moeten we nog even afwachten heIk vind het persoonlijk bijvoorbeeld weer erg jammer dat Mario er niet is. Dom van Nintendo, en das al de zoveelste keer
GBA en DS hadden ook geen nieuwe Mario!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het zou pas de tweede keer zijn hoor, dat Mario niet bij de launch, als ik me niet vergis. Niet zo overdrijven jij
Wolfenstein was een simulatie van 3d graphics. Doom was de eerste echte in 3D gerenderd. Overigens ook niet helemaal omdat je geen trappen of iets met die engine kan maken. Doom 2 zou je dus wel kunnen noemen. Nu weet ik even niet of er iemand anders tussen was die ook dat geimplementeerd had.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:30 schreef EricG het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Wolfenstein de eerste 3D game was![]()
Ah zoquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wolfenstein is 2DAlleen wel met 1e persoonsaanzicht waardoor het 3D lijkt
Mario 64 DSquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GBA en DS hadden ook geen nieuwe Mario!
Nee ook niet. Quake was de eerste 3D FPS. In Doom zag alles er van alle kanten nog hetzelfde uitquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wolfenstein was een simulatie van 3d graphics. Doom was de eerste echte in 3D gerenderd. Overigens ook niet helemaal omdat je geen trappen of iets met die engine kan maken. Doom 2 zou je dus wel kunnen noemen. Nu weet ik even niet of er iemand anders tussen was die ook dat geimplementeerd had.
Ik ben BeF policy gewendquote:
Volgens de broncode nietquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee ook niet. Quake was de eerste 3D FPS. In Doom zag alles er van alle kanten nog hetzelfde uit
Mario64 wordt niet bekeken als groundbreaking platformer (hoewel daar niets mis mee was) maar groundbreaking 3D game. Of dacht je andersom?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:29 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Daar mag jij het op houden en verschillen we van mening. En wel in perspectief blijven dan, het was dan altijd nog de eerste 3D platform titel. Het is ook een beetje gerne gebonden, race spellen waren veel eerder echt 3D dan platformspellen.
Nee hoorquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:45 schreef imported_sphinx het volgende:
ik dacht dat dit topic over de Wii ging?
Dat dacht ik ook. Nu is het meer fanboy vs fanboy...quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:45 schreef imported_sphinx het volgende:
ik dacht dat dit topic over de Wii ging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |