Ah, ook in nijmegen, daar loop ik morgen wel even langsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:37 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik heb al gepreordert!
www.replay.nl . Maar volgens sommige lieden hier is dat een dure winkel. Anyway ik neem aan dat de prijs op de launchdag overal hetzelfde is.
misschien, maar aan die naam te zien sowieso een baggerspelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:52 schreef MMaRsu het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
thats right 3 new GAMES from Taito :
- Cooking Mama (Action/Puzzle)
- Densha de GO! (Zugsimulation)
- Motto! Mawasundaa!! (Genre TBA)
Source : gamefront.de
Nieuw genre?
Ik heb echt nooit begrepen waarom dat is en ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje beangstigend.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:38 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Nintendo's achterban neemt sekteachtige vormen aan![]()
Ik las zuigsimulationquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:52 schreef MMaRsu het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
thats right 3 new GAMES from Taito :
- Cooking Mama (Action/Puzzle)
- Densha de GO! (Zugsimulation)
- Motto! Mawasundaa!! (Genre TBA)
Source : gamefront.de
Nieuw genre?
ph34r mequote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit begrepen waarom dat is en ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje beangstigend.
Mmmh nee, toch maar niet, ik gok op PS3.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Denken jullie dat Wii marktleider zal worden in Japan?
Nope. Samen met de DS komt Nintendo wel een heel eind.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Denken jullie dat Wii marktleider zal worden in Japan?
De reden dat dat is, is omdat het kiddy imago kwaad bloed heeft gezet bij de Nintendofans. En dat ze daarom nog vaster erin bijten om een statement te maken.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit begrepen waarom dat is en ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje beangstigend.
Jij verandert snel van mening.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mmmh nee, toch maar niet, ik gok op PS3.
In het Westen zeker PS3.
Uiteraard moet je het eerst proberen voordat je een mening vormt. Zelda vind ik ook erg leuk, maar Mario trekt mij sinds Mario64 bijvoorbeeld echt totaal niet meer.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:47 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
De reden dat dat is, is omdat het kiddy imago kwaad bloed heeft gezet bij de Nintendofans. En dat ze daarom nog vaster erin bijten om een statement te maken.
Persoonlijk bijt het mij nog steeds als mensen Zelda niets aan vinden terwijl ze het nooit aangeraakt hebben.
Hij is wel objectief, mijn mening is hierover ook verandert na de poll op Famitsu. Die Jappen kunnen niet zonder Final Fantasy, er is geen mogelijkheid om de FFhype train tot een halt te roepen.quote:
Sinds Mario Sunshine trekt me Mario veel minder. Wat betreft Mario64, die game staat toch echt in mn lijstje beste gameervaringen aller tijden. Sterker nog, ik vond tot Sunshine de Mariogames superieur aan de Zeldagames kwa fun. Moet wel zeggen dat ik de verpersoonlijking van Mario als een slechte stap heb gezien met zn irritante stemmetjes.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:51 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Uiteraard moet je het eerst proberen voordat je een mening vormt. Zelda vind ik ook erg leuk, maar Mario trekt mij sinds Mario64 bijvoorbeeld echt totaal niet meer.
Ik vind 't altijd zo leuk als hij zo 'woohoo' zegt bij SSBMquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:57 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Sinds Mario Sunshine trekt me Mario veel minder. Wat betreft Mario64, die game staat toch echt in mn lijstje beste gameervaringen aller tijden. Sterker nog, ik vond tot Sunshine de Mariogames superieur aan de Zeldagames kwa fun. Moet wel zeggen dat ik de verpersoonlijking van Mario als een slechte stap heb gezien met zn irritante stemmetjes.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:03 schreef H.Flick het volgende:
Mario is een corpulente loodgieter met een vies snorretje een hoog piepstemmetje... niet echt een boeiend karakter, mijns inziens.
Ik vind Spongebob ook suf.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een serieuze analyse van Mario? Zoiets kan je over zoveel (geweldige) karakters zeggen.
"Spongebob is een vierkante spons met stomme schoenen en een irritante stem... niet echt een boeiend karakter, mijn inziens."
Mickey Mouse is een muis met twee grote oren en een kinderlijk stemmetje.quote:
Zoals ik al zei vond ik die stemmetjes irritant (woohoo ging nog wel), maar er is geen mogelijkheid om mij te weerhouden van een AAA spel onder het mum van de dingen die jij opnoemt. Dit is een duidelijk geval van 'het kwaad bloed zetten' bij veel Nintendofansquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:03 schreef H.Flick het volgende:
Mario is een corpulente loodgieter met een vies snorretje een hoog piepstemmetje... niet echt een boeiend karakter, mijns inziens.
Ik vind Nintendo sowieso niet zo sterk in het neerzetten van een game met een goed verhaal en personages waar mee kunt meeleven. Zelda slaagt er nog wel in, maar de hele Mario-bende heeft het niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:13 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Zoals ik al zei vond ik die stemmetjes irritant (woohoo ging nog wel), maar er is geen mogelijkheid om mij te weerhouden van een AAA spel onder het mum van de dingen die jij opnoemt. Dit is een duidelijk geval van 'het kwaad bloed zetten' bij veel Nintendofans![]()
Mario heeft ook geen verhaal nodig, imo. Daar gaat het er gewoon om dat je een leuke game speelt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:18 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vind Nintendo sowieso niet zo sterk in het neerzetten van een game met een goed verhaal en personages waar mee kunt meeleven. Zelda slaagt er nog wel in, maar de hele Mario-bende heeft het niet.
En dat zijn nou juist dingen die ik in een game zoek.
Nintendo wilt zoiets helemaal niet bereiken met spellen zoals Mario.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:18 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vind Nintendo sowieso niet zo sterk in het neerzetten van een game met een goed verhaal en personages waar mee kunt meeleven. Zelda slaagt er nog wel in, maar de hele Mario-bende heeft het niet.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:23 schreef Diablos79 het volgende:
Mario is toch ook gewoon gericht op de wat bredere publiek. Die stellen ook geen eisen aan diepgaande verhalen met boeiende personages. Die willen gewoon een spel wat je makkelijk kan spelen.
Sorry maar nu verpraat je je een beetje. Was dat verhaal voor Mario64 dan wel zo goed?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:18 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En dat zijn nou juist dingen die ik in een game zoek.
Naast de nostalgie zijn het ook bijzonder goede gamesquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:44 schreef Erwtensoep het volgende:
En oudere gamers die zijn opgegroeid met de 2D Mario spellen en er daardoor nog steeds van houden.
Reggie aant dansenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:32 schreef Koentje3 het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=3462908789880309791&q=wii+drum
die had ik nog niet gezien
hoe vet![]()
![]()
edit)
en reggie aan het dansen
http://www.youtube.com/watch?v=28aO3WNqAwI
http://www.youtube.com/watch?v=0eVFc5k-KvMeventjes goed rondkijken of niemand kijkt
weer een move
![]()
![]()
Ik heb toch nergens gezegd dat het verhaal van Mario64 (of welke andere Mario dan ook) goed was? Ook qua gameplay kan ik trouwens veel betere games bedenken (Jak & Daxter to name one).quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:29 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Sorry maar nu verpraat je je een beetje. Was dat verhaal voor Mario64 dan wel zo goed?![]()
Ik moet zeggen dat Marioworld idd een goed verhaal had; elke keer als je n kasteel haalde ging Mario als een gek tekeer tegen die vesting![]()
Mario is gewoon Mario en altijd zo gebleven, terwijl Conker of Ratchet en Klank (ofzo) begonnen zijn in deze era met als gevolg meer verhaallijn. Maar 1 ding kan ik over ze zeggen; they cant tough Mario als het gaat om platforming.
Ja, op zo'n manier worden die games natuurlijk ook niet goed he.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:58 schreef H.Flick het volgende:
De 2D mario's vind ik wel leuk, maar dat is gewoon pure nostalgie. Nieuwe Mario's hoef ik in ieder geval niet meer te zien.
hahahahahahahahah hoehoehoe hahoehoe...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:58 schreef H.Flick het volgende over Mario en platform games...:
Ook qua gameplay kan ik trouwens veel betere games bedenken (Jak & Daxter to name one).
Ratchet & Clank is ook leuker, net als Kameo en Prince of Persia Sands of Time.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
hahahahahahahahah hoehoehoe hahoehoe...![]()
was dat ff lachen....
quote:[b]Op vrijdag 19 mei 2006 18:32
http://www.youtube.com/watch?v=28aO3WNqAwI
http://www.youtube.com/watch?v=0eVFc5k-KvMeventjes goed rondkijken of niemand kijkt
weer een move
![]()
![]()
Mario.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg mislukte paupers. Mario is duizend keer toffer dan jullie allemaal samen ooit kunnen wordenHij poept van grote hoogte op jullie allemaal!
[afbeelding]
Aanbid hem
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ratchet & Clank is ook leuker, net als Kameo en Prince of Persia Sands of Time.
Maar goed, niet iedereen heeft smaak.
* EricG aanbidtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg mislukte paupers. Mario is duizend keer toffer dan jullie allemaal samen ooit kunnen wordenHij poept van grote hoogte op jullie allemaal!
[afbeelding]
Aanbid hem
Ja, klopt ook wel. Maar de echte platformers zoals Mario en Conker zijn gewoon echt niet leukquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die games zijn heel anders, platformgames en action-adventures horen niet echt in hetzelfde rijtje.
Kameo is ook meer een Zelda game dan een Mario game.
Hij gaat 'Nee, eigenlijk niet' zeggen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Is er uberhaupt iets wat je wel leuk vind aan Nintendo/Wii?!??!?!
Hij zit ons stiekem uit te lachen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoop het dan heeft hij geen reden om nog te komen
Ja, ik ga er zeker eentje kopen om dezelfde reden dat ik ook een GC heb. Voor Zelda.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Is er uberhaupt iets wat je wel leuk vind aan Nintendo/Wii?!??!?!
Ik ook, waarom gaan jullie de discussie eigenlijk nog aan? Ik zie altijd steeds dezelfde shit voorbij komen, k ga er niet eens meer moeite aan verspillenquote:
Sorry hoor maar Mario is verreweg de beste platformer. Speel mario64 nog maar s een keertje, krijgen een beetje de controls door en voor je t weet kun je echt alles in die game. Op de een of andere manier weet Nintendo een platformer te maken die kwa controls, platform situering, mechanics helemaal klopt. t Is moeilijk uit te leggen als je ze niet goed gespeeld hebt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar goed, iedereen heeft een andere smaak.
Agh, Ratchet & Clank 3 is een hartstikke toffe game, dat hij niet de kwaliteit van Super Mario 64 heeft maakt dan toch niet uit. Ik vermaak me enormquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:48 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Mario is verreweg de beste platformer. Speel mario64 nog maar s een keertje, krijgen een beetje de controls door en voor je t weet kun je echt alles in die game. Op de een of andere manier weet Nintendo een platformer te maken die kwa controls, platform situering, mechanics helemaal klopt. t Is moeilijk uit te leggen als je ze niet goed gespeeld hebt.
Ik deed bijvoorbeeld bij Mario64 levels waar ik alleen de salto's gebruikte om het level te halen (Z + jump) en vreemd genoeg zijn de vijanden en platforms zo gesitueerd en zo scherp afgesteld dat je t ook nog red. t Is echt ZO geweldig afgesteld, net zoals bij Marioworld waar je met het capeje van het begin tot het eind overkwam. En Sunshine, die had het dus niet en dat viel me al snel op.
Ratchet en klank bijvoorbeeld is gewoon een standaard shooter/platformer en mist op alle fronten die geweldige afstelling. Helaas valt veel mensen die graad van perfectie niet op![]()
Tja alleen mist Mario wat Ratchet & Clank wel heeft: humor waardoor ik R & C een stuk leuker vindquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:48 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Mario is verreweg de beste platformer. Speel mario64 nog maar s een keertje, krijgen een beetje de controls door en voor je t weet kun je echt alles in die game. Op de een of andere manier weet Nintendo een platformer te maken die kwa controls, platform situering, mechanics helemaal klopt. t Is moeilijk uit te leggen als je ze niet goed gespeeld hebt.
Ik deed bijvoorbeeld bij Mario64 levels waar ik alleen de salto's gebruikte om het level te halen (Z + jump) en vreemd genoeg zijn de vijanden en platforms zo gesitueerd en zo scherp afgesteld dat je t ook nog red. t Is echt ZO geweldig afgesteld, net zoals bij Marioworld waar je met het capeje van het begin tot het eind overkwam. En Sunshine, die had het dus niet en dat viel me al snel op.
Ratchet en klank bijvoorbeeld is gewoon een standaard shooter/platformer en mist op alle fronten die geweldige afstelling. Helaas valt veel mensen die graad van perfectie niet op![]()
alleen jammer dat bij mij bij Prince of Persia Sands of Time een rare bug is dat er na een paar seconden spelen GAME OVER in beeld komt te staan.. Echt heel maf, ben nu op 75% maar kan nu dus niet verderquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Of jij ziet Mario door een iets te roze brilquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:48 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Helaas valt veel mensen die graad van perfectie niet op![]()
Tip om deze reeks leuk en ontopic te houden: iedereen heeft een eigen smaak, wat boeit het nu welke platform vroegah beter was. Het gaat lijkt me nu om toekomstige spellen.....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Nee, rood en blauw. Het is geen Kirby.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:58 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Of jij ziet Mario door een iets te roze bril![]()
Nee, Mario games zijn echt perfect. Ik merk het wel weer met New Super Mario op de DS. Ik hop van platform naar platform en onderwijl neem ik de vijanden mee. Heerlijk uitgewerkt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:58 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik bekijk mario niet door een roze bril, hoor je me hetzelfde zeggen over Sunshine dan?!?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:58 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Terwijl Ratched & Clank 1 gewoon onderhand een clone van Jak 2 was. Vroeger vond ik platformers wel leuk maar tegenwoordig ben ik er een beetje op uitgekeken. Heb me nog wel redelijk vermaakt met Jak2 en 3 en R&C, maar die spellen zijn allemaal wat te gemakkelijk. Misschien dat de nieuwe sonic weer eens wat leuks gaat bieden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ratchet & Clank is nou de enige platformer buiten Mario en Donkey Kong die erg leuk isDe rest is echt matig (ik vind Jak en Daxter maar vervelend bijv)
Het gaat mij niet om smaak, alleen maar over de build van de game. Als je niet van platformers houdt, houdt t op natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tip om deze reeks leuk en ontopic te houden: iedereen heeft een eigen smaak, wat boeit het nu welke platform vroegah beter was. Het gaat lijkt me nu om toekomstige spellen.....
Reviews van critici boeien me geen kont, ik oordeel voor mezelf of ik een spel goed vind of niet. En ja ik heb Mario64 ook gespeeld. En het was een leuk spel maar zo overweldigend perfect vond ik het nu ook weer niet. Ik persoonlijk vond het wat aan de makkelijk kant, zoals al die voorgaande mario's.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:04 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik bekijk mario niet door een roze bril, hoor je me hetzelfde zeggen over Sunshine dan?!?
Die game is gewoon perfect afgesteld en als je me niet vertrouwd dan verwijs ik je naar reviews door critici.
Als Mario Galaxy ruk speelt dan zul je me ALS EERSTE hierover horen hoor.![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:03 schreef MacGreagor het volgende:
hallo allemaal.
Ik had even zin om niks zinnings te melden bij deze zinloze discussies
Maar reviews geven weldgelijk aan of een game goed gemaakt is of niet, zo kun je bijvoorbeeld ook niet van The Godfather houden omdat je niet van maffiafilms houdt, maar kun je niet zeggen dat die film waardeloos is. Zelfde geldt voor games.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:09 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Reviews van critici boeien me geen kont, ik oordeel voor mezelf of ik een spel goed vind of niet. En ja ik heb Mario64 ook gespeeld. En het was een leuk spel maar zo overweldigend perfect vond ik het nu ook weer niet. Ik persoonlijk vond het wat aan de makkelijk kant, zoals al die voorgaande mario's.
Nou ik hou best wel van Mafia films, maar de Peetvader vind ik langdradig, slaapverwekkend en dus zwaar overschat. Niet te vergelijken met Mario die je niet slecht kan vindenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:32 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Maar reviews geven weldgelijk aan of een game goed gemaakt is of niet, zo kun je bijvoorbeeld ook niet van The Godfather houden omdat je niet van maffiafilms houdt, maar kun je niet zeggen dat die film waardeloos is. Zelfde geldt voor games.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nou ik hou best wel van Mafia films, maar de Peetvader vind ik langdradig, slaapverwekkend en dus zwaar overschat. Niet te vergelijken met Mario die je niet slecht kan vinden![]()
Die vind ik persoonlijk ook leuker dan Godfather, maar zoals ik al zei is leuker zijn niet meteen beter.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Geef mij maar Goodfellas alex
Alleen niet in 5.1quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:21 schreef kepler het volgende:
tis dat de Wii DVD-films kan afspelen, anders was het zoooooo off-topic geweest
jammer dat je net als bij de Xbox een adapter moet kopen om films te bekijken
misschien dat je daar ook een adapter voor kunt kopenquote:
Die Zelda movies zijn ook uber hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:49 schreef Erwtensoep het volgende:
mooi nieuw mario filmpje op ign
Hoe werkt dat precies? Moet je dan gewoon zo'n adaptertje kopen ofzo en die in je PC steken of zo? Of een speciaal kastje ervoor kopen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een wifi netwerk ga aanleggen
Mij ookquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:23 schreef EricG het volgende:
[Update] Wii Hide You Seek?
Dit lijkt me echt geweldig!
Een wireless router is denk ik het makkelijkst. Anders moet je de pc aan hebben om internet te hebben op je wifiquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:25 schreef EricG het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? Moet je dan gewoon zo'n adaptertje kopen ofzo en die in je PC steken of zo? Of een speciaal kastje ervoor kopen?
Verstoppertjequote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:23 schreef EricG het volgende:
[Update] Wii Hide You Seek?
Dit lijkt me echt geweldig!
Alsof het zo raar is... In heel veel games moet je je toch ook weleens verstoppen voor de vijand? Waarom zou dit spel dan anders zijn als het alleen daarom gaat en je geen vijand hebt om af te schieten?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Verstoppertje. En 'men' vindt het nog leuk ook. Hoe is het mogelijk?
.
Omdat het verstoppen in Splinter Cell bijvoorbeeld, heeeeel anders is dan wegrennen terwijl iemand tot 100 telt.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:41 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Alsof het zo raar is... In heel veel games moet je je toch ook weleens verstoppen voor de vijand? Waarom zou dit spel dan anders zijn als het alleen daarom gaat en je geen vijand hebt om af te schieten?Beetje kortzichtig hoor.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het gewoon grappig hoe al die Nintendo fanboys happen.
IN RS3 op de Xbox hebben we ook weleens verstoppertje gedaanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
.
Wat nou zonde.quote:
Als het neerkomt op zinloos trollen wel ja.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij is in mijn ogen één van de betere GAM users
Het is wel duidelijk dat jij geen idee hebt van wat voor games ik graag speelquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat nou zonde.Geef mij maar gewoon wat guns om lekker wat dingen af te knallen enzo!!11
[/H.Flick modus]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga nou niet lopen zeiken op FlickHij is in mijn ogen één van de betere GAM users
Ik dacht dat Nintendo fanboys daar zo goed in warenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:21 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als het neerkomt op zinloos trollen wel ja.
Je moet eens weten...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nintendo fanboys daar zo goed in waren
Ohw you bet. Maar dat hoeft tegenwoordig niet meer omdat wij de betere console hebben de komende generatiequote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nintendo fanboys daar zo goed in waren
Dat zeg je elke generatiequote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw you bet. Maar dat hoeft tegenwoordig niet meer omdat wij de betere console hebben de komende generatie
quote:
Nog nét niet. Na FFXII en GoWII ws welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de PS2 de beste vond de vorige generatie![]()
Cowboytje spelen met FPSers. En 'men' vindt het nog leuk ook. Hoe is het mogelijk?!?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
.
Omdat iets saai lijkt hoeft het niet saai te zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:25 schreef H.Flick het volgende:
Het heeft helemaal niks met geweld te maken. Het lijkt me gewoon vreselijk saai.
True.. Ik zie het als een vervolg op Pac-man Vs..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:48 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Omdat iets saai lijkt hoeft het niet saai te zijn.
Totaal niet te vergelijken, natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:58 schreef moomoo het volgende:
blokjes stapelen klinkt ook saai. toch is tetris een van de populairste spellen ooit. en bovendien helemaal niet saai.
Als je alleen maar goede verhalen wil, kun je beter een boek pakken of een film kijken.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken, natuurlijk.
Bovendien interesseert online me echt helemaal niks. Ik speel veel liever singleplayer games waarbij het om het verhaal gaat.
Online is de toekomst!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bovendien interesseert online me echt helemaal niks. Ik speel veel liever singleplayer games waarbij het om het verhaal gaat.
Nee, kom op, laten we vooral geen discussie over een spel hebben... dat doe je maar op een Game forum ofzo....quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:23 schreef MMaRsu het volgende:
KAPPEN MET DIE POEPDISCUSSIES OF IEMAND HET WEL LEUK LIJKT OF NIET, DAT IS TOCH VERSCHILLEND VOOR IEDEREEN![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:23 schreef MMaRsu het volgende:
KAPPEN MET DIE POEPDISCUSSIES OF IEMAND HET WEL LEUK LIJKT OF NIET, DAT IS TOCH VERSCHILLEND VOOR IEDEREEN![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Mag hopen dat het maar een klein deel van de toekomst is, want net als Flick boeit online gamen mij ook helemaal niet. Het kan een leuke toevoeging zijn bij een game maar single player heeft toch echt wel mijn voorkeur, helemaal bij RPG's. En tja gezelliger? Je zit uiteindelijk toch maar in je uppie naar het scherm te turen, echt gezellig is gewoon met een zooi vrienden bij elkaar en dan spelenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:36 schreef EricG het volgende:
[..]
Online is de toekomst!
Je hebt zeker nog niet veel on-line games gespeeld? Ik speel bijna alleen maar online, gewoon omdat het veel gezelliger is! Je hebt tenminste iemand om mee te praten, of iemand om je krachten 'echt' te meten, en je kan je tegenstander zien/horen vloeken.
Ja, maar als je een keer zomaar wilt gamen tegen anderen dan kan het wel retehandig zijn. Om nou elke keer de hele meut erbij te halen als je behoefte hebt aan multiplayer is niet echt te doen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:57 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Mag hopen dat het maar een klein deel van de toekomst is, want net als Flick boeit online gamen mij ook helemaal niet. Het kan een leuke toevoeging zijn bij een game maar single player heeft toch echt wel mijn voorkeur, helemaal bij RPG's. En tja gezelliger? Je zit uiteindelijk toch maar in je uppie naar het scherm te turen, echt gezellig is gewoon met een zooi vrienden bij elkaar en dan spelen![]()
Like I care, k heb toch al geen krediet meer op dit forumquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:21 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Behalve dan dat jij meer jezelf voor lul zet
Ik zeg ook niet dat online gamen niet leuk kan zijn. Maar het zou een slechte zaak zijn als online gamen offline gamen echt zou vervangen. Ik zelf heb geen behoefte om online te spelen(misschien uitzonderingen daar gelaten).. En wat mij ook al tegen staat bij online gamen is dat je extra voor moet betalen(in de meeste gevallen), dan betaal je al ¤60 voor een spel en dan moet je ook nog eens extra betalen om het online te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:28 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, maar als je een keer zomaar wilt gamen tegen anderen dan kan het wel retehandig zijn. Om nou elke keer de hele meut erbij te halen als je behoefte hebt aan multiplayer is niet echt te doen.
Nee, t is wel een oplossing hoor dat netplayen. En eindelijk kan je je skills echt testen doordat je t opneemt tegen een diverse groep geskilde mensen. Nintendo en online gaan IMO erg goed samen.
Dat is alleen bij Live he...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:08 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En wat mij ook al tegen staat bij online gamen is dat je extra voor moet betalen(in de meeste gevallen), dan betaal je al ¤60 voor een spel en dan moet je ook nog eens extra betalen om het online te kunnen spelen.
On-line spelen hoeft niet per sé een MMO te zijnquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:08 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat online gamen niet leuk kan zijn. Maar het zou een slechte zaak zijn als online gamen offline gamen echt zou vervangen. Ik zelf heb geen behoefte om online te spelen(misschien uitzonderingen daar gelaten).. En wat mij ook al tegen staat bij online gamen is dat je extra voor moet betalen(in de meeste gevallen), dan betaal je al ¤60 voor een spel en dan moet je ook nog eens extra betalen om het online te kunnen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |