SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En over dat cijfer valt niet te praten met een leraar? Lijk me sterk dat je zo benadeeld wordt omdat die teef niks zegt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:54 schreef Honky het volgende:
Luister lui. Ik ind het niet erg als iemand af en toe zijn bek houdt, maar er zijn van die mensen die gewoon te stil zijn en niks durfen. Eerst ook, had ik een of andere debatles op school. Was ik opgezadeld met zo'n trut die heel verlegen was. Nou goed, ik pomp haar even flink op voor de les en wat gebeurt er? Ze trekt nog steeds haar bek niet open. Gevolg: een 5 voor mijn 'team' omdat zij niks zei.
Ja, triest zulke lui. Was het niet mogelijk jullie individueel te laten beoordelen? Dan had dat wijf een 3 gehad en de rest een zes of zeven.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:54 schreef Honky het volgende:
Luister lui. Ik ind het niet erg als iemand af en toe zijn bek houdt, maar er zijn van die mensen die gewoon te stil zijn en niks durfen. Eerst ook, had ik een of andere debatles op school. Was ik opgezadeld met zo'n trut die heel verlegen was. Nou goed, ik pomp haar even flink op voor de les en wat gebeurt er? Ze trekt nog steeds haar bek niet open. Gevolg: een 5 voor mijn 'team' omdat zij niks zei.
Debatles, zoals in een les over debatteren. En nee, ik kon niks regelen met de leraar want die vond dat je het een team-opdracht was en dat het dan lullig was voor dat wijf. Needit is gelukkig niet lullig voor mij.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:55 schreef frankium het volgende:
wat voor batle?
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:08 schreef alwaysleft het volgende:
Beter dan mensen die zichzelf helemaal the bomb vinden en dat in iedere zin laten merken![]()
![]()
Leren ze tegenwoordig dan niks meer?quote:
Mooi...quote:
Mag ook, je komt beide varianten wel tegenquote:
Dit is niet de eerste keer, ik probeerde het al het hele schoolseizoen aangezien ze daar wel vaker last van heeft.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:12 schreef Natalie het volgende:
Mja, en jij denkt dat je met één peptalk die meid spontaan vrolijk en vooral praatgraag krijgt? Volgens mij mankeert er eerder iets aan jou, als je dat denkt.
Misschien heeft ze gewoon een heel erg introvert karakter. Wie ben jij om te bepalen dat dat moet veranderenquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:14 schreef Honky het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer, ik probeerde het al het hele schoolseizoen aangezien ze daar wel vaker last van heeft.
Niet alleen een opblaasbare vriendin, maar zelfs opblaasbare klasgenoten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:54 schreef Honky het volgende:
Nou goed, ik pomp haar even flink op voor de les
Wie zwijgt stemt toequote:
Kijk, ik zeg niet dat ze niet introvert mag zijn, maar zorg er tenminste voor dat je vert genoeg bent om mee te doen met een gesprek/discussie met klasgenoten te kunnen voeren. Dat lijkt me niet teveel gevraagdquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien heeft ze gewoon een heel erg introvert karakter. Wie ben jij om te bepalen dat dat moet veranderen.
Er zijn nou eenmaal mensen die dichtklappen als ze voor een groep iets moeten zeggen, terwijl ze achteraf wel 100 dingen bedenken die ze hadden kunnen zeggen. Ik had daar zelf op school ook last van, en nog steeds wel eens.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:05 schreef Honky het volgende:
[..]
Kijk, ik zeg niet dat ze niet introvert mag zijn, maar zorg er tenminste voor dat je vert genoeg bent om mee te doen met een gesprek/discussie met klasgenoten te kunnen voeren. Dat lijkt me niet teveel gevraagd
Dat kwam zeker omdat ie de hele tijd bier aan het drinken was. Meestal praat ik dan ook niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:50 schreef Camplo het volgende:
Maat van mij is ook stil.
Op ze eigen feest zei hij 5x jah (geteld) en wat gelach.
Dan ben jij nog saaier dan me maat. Hele tijd bier drinken, en dan na een half uur plat op je gat liggen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:51 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Dat kwam zeker omdat ie de hele tijd bier aan het drinken was. Meestal praat ik dan ook niet.
Leuke maten heb je danquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:54 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dan ben jij nog saaier dan me maat. Hele tijd bier drinken, en dan na een half uur plat op je gat liggen.
Ach ja, niet iedereen is zo oppervlakkig dat die alleen vrienden kan worden met mensen die je de oren van de kop lullen.quote:
Nou goed, ik pomp haar even flink vol Ik wist het wel klein viespeukjequote:Op donderdag 18 mei 2006 16:54 schreef Honky het volgende:
Wie weet is het gewoon wie ze is. Onzekerheid, opvoeding, het kan vanalles zijn. Kan me voorstellen dat je je eraan ergert, vooral als het ook ten koste gaat van jouw cijfer. Wie weet eens proberen uit te vissen hoe 't nu precies komt allemaal?quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:14 schreef Honky het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer, ik probeerde het al het hele schoolseizoen aangezien ze daar wel vaker last van heeft.
Ik denk eerder dat die 5 kwam door jouw ondoordachte geblaat en je schrijnende gebrek aan inlevingsvermogen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:54 schreef Honky het volgende:
Gevolg: een 5 voor mijn 'team' omdat zij niks zei.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:52 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die 5 kwam door jouw ondoordachte geblaat en je schrijnende gebrek aan inlevingsvermogen.
Je heb wel meer van die vriendjes..maar goed dat er ook gangmakers zijn..quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:50 schreef Camplo het volgende:
Maat van mij is ook stil.
Op ze eigen feest zei hij 5x jah (geteld) en wat gelach.
Wat moet ik dan DOEN? Ik doe mijn uiterste best om haar te helpen en zij beloofd mij dat ze zal praten tijdens de discussie enzo en zich zal verbeteren (zegt ze al een hele tijd). Sls ik dan vraag hoe ze dat traint/verbeterd blijkt dat ze er NIKS aan doet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:52 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die 5 kwam door jouw ondoordachte geblaat en je schrijnende gebrek aan inlevingsvermogen.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:01 schreef Ordinair het volgende:
Wees blij dat die teef niets zei, voor het zelfde geld begon ze over breezahs..
Hé, dat had ik al willen zeggenquote:Op donderdag 18 mei 2006 16:55 schreef Bot13 het volgende:
....
Nee hoor, dat hoeft niet een probleem te zijn. Als je aan een studie begint moet je zelf bepalen wat je doelen daarin zijn en wat je wel en niet wilt verbeteren/aanpassen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:00 schreef Honky het volgende:
Nogmaals, van mij hoeft iedereen even open te zijn en even makkelijk te kunnen praten, maar als dit probleem ervoor zorgt dat anderen er de dupe van zijn dan lijkt het me duidelijk dat je er iets aan moet veranderen. En ja, het is een probleem als je voor een opleiding kiest waar communicatie een van de speerpunten is.
Dat is over het algemeen geen verlegenheid hoor. Integendeel zelfs. Veel mensen voelen zich juist ongemakkelijk in grotere groepen en hebben daardoor een grote drang om zich te doen gelden waardoor ze heel veel praten en/of heel luidruchtig zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:53 schreef sjippen het volgende:
Als ik me in een grote groep bevind, zeg ik ook niet veel. Pas vanaf een man of 4,5,6 zal ik me op m'n gemak voelen. Misschien komt dat raar over, maar ik kan er nou eenmaal niet aan doen dat ik me in grotere groepen niet te best voel. Hangt er ook vanaf hoe goed ik de mensen al ken.
Sommige mensen praten beter niet!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:54 schreef Honky het volgende:
Dit is een opleiding waarbij communicatie met de klant het belangrijkste speerpunt is. Als je niet eens in een discussie met bekenden kan praten dan is dat een probleem voor je toekomstige beroep.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:50 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft niet een probleem te zijn. Als je aan een studie begint moet je zelf bepalen wat je doelen daarin zijn en wat je wel en niet wilt verbeteren/aanpassen.
Ten tweede is het feit dat jij er de dupe van bent niet haar probleem.
En ten derde is het prima mogelijk om met heel weinig woorden heel goed te communiceren.
deed jij je username nou maar eer aan...quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:34 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Sla der dan et ziekenhuis in/ontvoer der/gooi der in de gracht voor de opdracht begint, ze zegt toch niet dat jij et was, dus dat is geen probleem en veel belangrijker je cijfer zal er op vooruit gaan
Er zijn ongetwijfeld veel meer beroepskeuzen mogelijk dan alleen die die jij weet te bedenken waarin zij terecht zou kunnen komen. Jij kunt dus niet beoordelen of dat wel of geen probleem voor haar zal zijn in de toekomst.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:44 schreef Honky het volgende:
Dit is een opleiding waarbij communicatie met de klant het belangrijkste speerpunt is. Als je niet eens in een discussie met bekenden kan praten dan is dat een probleem voor je toekomstige beroep.
Je moet er juist iets tussenin hebben.quote:
Hij wordt gebashed wegens zijn schijnbare gebrek aan tolerantie.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:13 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Vind et eigenlijk wel zielig dat de TS zo gebashed wordt terwijl hij de dupe is...
Ze kiest er zelf voor om zo te zijn, maar het is niet aan TS om daarover te oordelen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:13 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Veel te veel mensen gaan ervan uit dat et arme kind er niks aan kan doen dat ze der bek niet opendoet. Ze kiest er toch zelf voor om zon opleiding (met zulke vakken) te volgen. Dan had ze of iets anders moeten kiezen of moeten zorgen dat ze wat meer extravert is. Wat overigens erg goed aan te leren is, desnoods met wat professionele hulp, wat me met een opleiding als de hare geen overbodige luxe lijkt..
Ze kiest er dus ook voor om de TS te naaien bij een debatles... Maar dat zie ik natuurlijk helemaal verkeerd, want wie ben ik om mensen die mij naaien erop aantespreken/te beoordelen...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:09 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ze kiest er zelf voor om zo te zijn, maar het is niet aan TS om daarover te oordelen.
Nee hoor, maar een studie doe je om eruit te halen wat je er zelf uit wilt halen. Je zit er niet om anderen te helpen met het halen van voldoendes. Naaien is inderdaad niet het juiste woord, aangezien haar intentie niet is om ervoor te zorgen dat hij een onvoldoende krijgt, dat is enkel het feitelijke resultaat.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:31 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Ze kiest er dus ook voor om de TS te naaien bij een debatles... Maar dat zie ik natuurlijk helemaal verkeerd,
Je mag na een aantal jaar een nieuw topic maken, hoor. En ik zou het dan niet in Klaagbaak doen...quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:39 schreef DigiDjeff het volgende:
ik ben ook een stil iemand altijd al geweest
ik vind het jammer dat er zo over stille mensen word gepraat.
Ik weet inmiddels wel waarom ik zo ben en dat is door omstandigehen
van mijn vroeger.
ik wel een doorzetter en doe er dus ook dingen aan om er van af te komen.
Het is alleen erg lastig, omdat ik niet weet hoe en waar.
Maar wat ik al zei ik ben een doorzetter dus ik ga het uiteraard redden.
Ik weet dat het moeilijk is om stille mensen niet af te schepen, want ja die zijn niet leuk.
Maar ik wil jullie vragen om ook al zijn mensen stil, toch tegen ze re praten.
iets wat ik namelijk ook heb ontdekt als je met mensen omgaat die veel praten,
dat ik daar zelf ook beter van word
groetjes van een stil iemand
Zoveel toegevoegde waarde in één postquote:
Waarom zo'n lange post? Waarom altijd zoveel praten? Hou godverdomme je bek eens manquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:39 schreef DigiDjeff het volgende:
van mijn vroeger.
Ik weet dat het moeilijk is om stille mensen niet af te schepen, want ja die zijn niet leuk.
Boehoehoe iemand die nooit wat zegt hoeft ook niet te verwachten dat maar tegen blijft praten, het is ook een keer goed.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:39 schreef DigiDjeff het volgende:
Ik weet inmiddels wel waarom ik zo ben en dat is door omstandigheden
van mijn vroeger.
TS zijn opblaaspop is lek.quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:54 schreef Honky het volgende:
Was ik opgezadeld met zo'n trut die heel verlegen was. Nou goed, ik pomp haar even flink op voor de les en wat gebeurt er? Ze trekt nog steeds haar bek niet open.
Was jij maar wat stiller, met je MOAAAAAH steeds. Kuthondquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:18 schreef Samsonneke het volgende:
Laat mensen gewoon in hun waarde! De één is wat stiller dan de ander, so be it.
Desalniettemin kan ik wel begrijpen dat je je genaaid voelt hierdoor. Toch kan ik me niet voorstellen dat een docent een 5 zal geven als de rest van het debat goed was, dus misschien was het debat zelf gewoon bagger.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom zo'n lange post? Waarom altijd zoveel praten? Hou godverdomme je bek eens man!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:54 schreef Honky het volgende:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:39 schreef DigiDjeff het volgende:
van mijn vroeger.
Die nerdige T-VWO gasten worden later wel jouw manager.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:43 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Of was zo een schoolfeest en ik zit zo in zo een nerd klas met van die stille mensen want die doen ook allemaal zo tvwo en toen zag ik zo mn hyperactieve matties uit havo en vmbo en gingen we zo feesten zo vet koel maar die nerds stonden maar achter ons als je ze aankeek dansten ze in een keer en lachten ze maar als je zo vanuit een oogkoek keek zo onopgemerkt stonden ze zo stil echt triest godver waar zijn mn commas en punten.
Wat? Leer fucking lezen dat zijn mijn klaskenootjes van tvwo daarom zeik ik er over.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:46 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Die nerdige T-VWO gasten worden later wel jouw manager.![]()
VMBO gasten die gaan je broodjes bakken en sanitair repareren.
Ik niet, ik zwaai naar jouquote:
Kijk die Ritmo reactie zagen we natuurlijk ook al vanaf ver aankomenquote:
Ja want als ik dat niet doe vinden ze mij niet stoer hier.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:34 schreef leeell het volgende:
[..]
Kijk die Ritmo reactie zagen we natuurlijk ook al vanaf ver aankomen
idd dat wil jij nogaal vaak bewijzen tegenover mensen dat je dat benquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja want als ik dat niet doe vinden ze mij niet stoer hier.
Ik denk niet dat zij de enige zal zijn die gaat schreeuwenquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
droog in de kont blaffen. maar wel eerst een kuub zand eroverheen donderen. dan schreeuwt ze wel.
Buk maarquote:
Mensen die weer te veel lullen zijn ook lame, als je niks zinnigs te melden hebt houd dan je bek dicht.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Baaaaaaaaaaaaah, ik had toen op de middelbare school ook zoeen vriend die altijd stil was, kankerop praat gewoon een keer, ook al is het over hoe kut je de ziekte kanker vind of zo.Alleen ja/nee, gast.
Gewoon lekker lulluhh over kanzzzzzzlozuh dinguh.
Er is een topic over ergens in m'n historyquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben er nou nog steeds niet achter wat dat nou precies is in je avatar.
Dan ga ik liever naar huis toe, stel je voor niemand weet wat te zeggen op een avond.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:21 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Mensen die weer te veel lullen zijn ook lame, als je niks zinnigs te melden hebt houd dan je bek dicht.
Dan word het wel heel stil overal.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:21 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Mensen die weer te veel lullen zijn ook lame, als je niks zinnigs te melden hebt houd dan je bek dicht.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:54 schreef Honky het volgende:
Dit dus, TS faalt enorm hard in pompen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:46 schreef BL_Henkie het volgende:
Eigen schuld.
TS had wat harder door moeten pompen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |